Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä syötte normipäivänä?

olenaasi
10.05.2017 |

Minulla ei varsinaista normipäivää olekaan.
Jonain päivinä syön pari suklaapatukkaa ja juon light colaa. Jonain päivinä syön pari kertaa puuroa ja teetä ja joskus menee parilla ruisleivällä koko päivä. :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan, eli pari viipaletta leipää, joiden päällä jotain leikkelettä, juustoa, salaattia, tomaattia ja kurkkua.

Lounaaksi tavallista ruokaa.

Iltapäivällä taas pari leipää.

Iltaruualla jotain epäterveellistä ja hyvää :)

Vierailija
2/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi apn tavat on aikas mielenkiintoset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lounaan ja päivällisen. Aamiaisen syön vaan silloin, jos oon menossa aamusta/aamupäivällä liikkumaan ja kaipaan lisäenergiaa.

Mun ateriat koostuu yleensä näistä raaka-aineista (eli 90% aterioista on valmistettu joistain alla olevista):

jauheliha, kananmuna, broileri (harvoin), kala (harvoin), porkkana, parsakaali, kukkakaali, bataatti, lanttu, salaatti, kurkku, tomaatti, paprika, sipuli, linssit, oliiviöljy, voi, kerma, kookoskerma, tomaattimurska/paseerattu tomaatti, mozzarella, smetana.

Vierailija
4/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenaasi kirjoitti:

Jonain päivinä syön pari suklaapatukkaa ja juon light colaa. Jonain päivinä syön pari kertaa puuroa ja teetä ja joskus menee parilla ruisleivällä koko päivä. :D

On varmaan loistava kunto ja veriarvot. Kohta se tulee mesoomaan että koskaan en oo sairas ja lääkärit kehuu kuinka upeet arvot mulla on ja oon fitnesskunnossa ja viiden lapsen yh-äiti vielä.

Vierailija
5/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olenaasi kirjoitti:

On varmaan loistava kunto ja veriarvot. Kohta se tulee mesoomaan että koskaan en oo sairas ja lääkärit kehuu kuinka upeet arvot mulla on ja oon fitnesskunnossa ja viiden lapsen yh-äiti vielä.

No ei, veriarvot itseasiassa ihan perseellään.Urheilen kyllä paljon mutta en nyt tiedä onko siitä mitään hyötyä kun mistään keho ei saa rakennusaineita. Tiedän että tavoissani olisi kyllä jonkin verran korjattavaa.

Vierailija
6/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis euroviisupäivänäkö kun normajohn esiintyy?

Vierailija
7/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi 2 keitettyä kananmunaa ja kourallinen mustikoita, pari kuppia mustaa kahvia.

Lounaaksi aina joku salaatti (kana, lohi, tonnikala, katkarapu tms)

Päivälliseksi kanaa, kalaa tai lihaa ja runsaasti kasviksia, joskus tummaa riisiä tai pastaa.

Iltapalaksi esim. turkkilaista jogurttia ja marjoja, tai vaikka dippivihanneksia. Kuppi vihreää teetä.

Mä oon aika tarkka siitä, että syön neljä kertaa päivässä ja suht samanlaista ruokaa päivästä toiseen. Mulla syömishäiriötausta niin ei uskalla lipsua mihinkään suuntaan ettei mene överiksi.

Vierailija
8/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupalaksi 2 keitettyä kananmunaa ja kourallinen mustikoita, pari kuppia mustaa kahvia.

Lounaaksi aina joku salaatti (kana, lohi, tonnikala, katkarapu tms)

Päivälliseksi kanaa, kalaa tai lihaa ja runsaasti kasviksia, joskus tummaa riisiä tai pastaa.

Iltapalaksi esim. turkkilaista jogurttia ja marjoja, tai vaikka dippivihanneksia. Kuppi vihreää teetä.

Mä oon aika tarkka siitä, että syön neljä kertaa päivässä ja suht samanlaista ruokaa päivästä toiseen. Mulla syömishäiriötausta niin ei uskalla lipsua mihinkään suuntaan ettei mene överiksi.

Pystyispä itekki tuohon. Vois jaksaakin paremmin.

Vierailija
9/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9 ja nyt syön aamupalaksi puuroa ja (sokeritonta) mehukeittoa. Olisin voinut syödä tämän tilalla leipääkin, mutta kinkku ja juusto ovat molemmat loppu.

Vierailija
10/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöstä parantuvana syön Start-ateriasuunitelman mukaan. Se on aika hyvä mut siinä on vaa sikana ruokaa!!

Vierailija
11/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkeleesti potaattoa.

Vierailija
12/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä yksi lämmin ateria. Lihaa, kalaa, kanaa, pelkkää kasvista, joskus puuroa. Salaatit sun muut tykötarpeet tietysti.

Aamu-, päivä- ja iltakahvit; aamulla ja illalla lisäksi juustovoileipää (ruis- tai sekaleipää), päiväkahvilla muutama keksi tai pikkupulla tms. Välipalaksi hedelmiä, rahkaa tai jugurttia.

Kyllä ap:n mahaa täytyy turvottaa oikein kunnolla, jos vetää pari ruisleipää kerralla. Kuuluuko perästä?

Vierailija
13/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä puuroa, rahkaa , runsaasti kypsentämättömiä ja kypsennettyjä kasviksia, viipale-pari leipää, lounaalla kalafile tai kasvispihvit tms. ja iltaruoalla usein jokin keitto (tai rahka+ banaani). Usein myös pähkinöitä, hedelmiä yms. välipaloja. Silloin tällöin myös herkkuja, mutta ei joka päivä.

Vierailija
14/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiruokaa. ;D

Vierailija
15/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jos herään aikaisin ja lähden jonnekin niin esim puuroa mustikoilla tai ruisleipää kananmunalla. Yleensä syön ensimmäisen kerran noin klo 13, jotain "oikeaa ruokaa", esim tänään kanakastiketta, riisiä ja salaattia. Muutaman tunnin päästä jotain leipää ja teetä. Kehoni ei tarvitse kuin kaksi ateriaa päivässä, sillä en pahemmin harrasta liikuntaa joka päivä. Pari kertaa viikossa pyrin käymään lenkillä, jolloin syön kolme kertaa päivässä. Juon päivässä ainakin yhden sokerillisen energiajuoman ja syön aika usein suklaata noin 100g. Olen lievästi ylipainoinen, mutta minua ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän