mitä mieltä?
veisittekö kolmikuukautisen vauvan lääkäriin jos yskisi ja aivastelisi ja aamulla sain nenästä saaliiksi paksua vihreää räkää. Muutenkin syönyt huonommin ja ollut vähän kitisevämpi suhkot hyväntuulinen kuitenkin. pelottaa vain tuo räkä ja sen paksuus?
Kommentit (4)
Meillä eka korvatulehdus kaksiviikkoisella vauvalla, joten ehdottomasti kävisin lääkärillä tarkistuttamassa että ei ole kyse mistään flunssaa kummemmasta!
Meillä oli samanlainen tilanne 2 kuukauden iässä, ja silloin kävimme lääkärissä, ja onneksi vauvalla ei ollut mitään sen kummempaa, pientä flunssaa vain.
Jos nenä on ihan tukossa, lääkäri voi imeä tehokkaalla imurilla nenän täysin puhtaaksi, jolloin hengitys helpottuu ja vauva voi paljon paremmin. Sen jälkeen kun käyttää keittosuolaliuostippoja ja mahdollisesti imee seuraavina päivinä Nenäfriidalla vauvan nenän kerran tai pari itse, voi vielä helpottaa vauvan vointia kotona.
Minusta lääkärissä voi käydä myös varmuuden vuoksi jo ihan siksikin, että saa itse paremman mielen, kun huoli helpottuu.
Kiitos vastauksista! kävimme lääkärissä ja kaikki oli hyvin. äidin mieli keveni taas hetkeksi...
kyllä minä veisin.Meilläkin tuota nenän tukkoisuutta on ollu,mutta vielä ei ole räkää tullu paljon ja olen käyttäny keittosuolatippoja,mutta jos alkaa samanlaiset oireet niin vien,koska en halua turhaan huolehtia vaan olla varma