Mistä löytäisin 35 numeron kenkiä
Tuntuu, että kaikissa kaupoissa minimi koko on 36 kun taas minun pieni siro jalkani tarvitsisi todellakin sen 35:n koon.
Olisiko netistä luotettavaa ostaa? Vai saisiko mistään Helsingin kaupoista
Korkokengät olisi haluttua tavaraa
Kommentit (15)
Italiasta. Käy Sisiliassa. Ystäväni osti 8 paria kenkiä matkaltaan.
Se on ihan älytöntä ettei sen koon korkokenkiä löydy. Varsinkin kun 35-kenkäiset naiset yleensä ovat hieman lyhyempiä muuten niin korkokengät tosiaan olisi tarpeen.
Vaimo sanoi, että Japanista. Sieltä se on aina 34-numeron korkkarinsa ostanutkin.
Lasten osasolta ja sit esim Zalando.fi sieltäkin lasten puolelta esim Nikejä olen tilaillut.
Suomen ulkopuolelta tai sitten teetät mittatilaustyönä.
Spiritstore (nuorten kauppa netissä, vissiin myös Helsingin keskustassa).
Niin sieltä minulta on 35-koon korkkarit. Ainoa että en kyllä enää tiedä siitä kaupasta mitään kun se lopetti muutama vuosi sitten Oulussa.
Mistä voisi teettää mittatilaustöinä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kaikissa kaupoissa minimi koko on 36 kun taas minun pieni siro jalkani tarvitsisi todellakin sen 35:n koon.
Olisiko netistä luotettavaa ostaa? Vai saisiko mistään Helsingin kaupoista
Korkokengät olisi haluttua tavaraa
Fredalla on yksi liike, jokamyy pieniä kenkiä. Kampista kun lähtee rantsuun päin niin oikealla puolella katua pieni liike.
Viime viikonloppuna ainakin Dinskossa oli useammista aikuisten naisten kengistä kokoa 35 tarjolla
Minä ostan netistä. Hutiostoksia on tietysti tullut mutta aina olen saanut rahat takaisin. Nykyisin tiedän jo mitkä merkit on sopivia ja pitäydyn niissä.
Vagabondilla on 35 kokoa mutta liikkeestä en ole ostanut. Biancolla (onko sitä edes enää?) 35 oli minulle aina liian iso.
Matka Etelä-Eurooppaan kannattaa. Sieltä löytyy eikä tarvitse etsiäkään.