Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä polttarit teidän mielestä saisi maksaa?

Vierailija
09.05.2017 |

Nyt on yksi nainen joka ei millään suotu maksamaan polttareista 40e johon kuuluu siis yöpyminen mökillä, syöminen ja kuljetus (koko viikonloppu) mutta kun hänelle ehdottaa kompromisseja ei nekään sovi.

Ärsyttää, miksi ei vaan voi jäädä pois jos ei ole rahaa tai sit edes suostua siihen että osallistuu vain ilmaisjuttuihin:(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin kaverin polttareista n. 80-100e (en muista tarkkaan) ja oli ihan ok. Summaan kuului paljon aktiviteetteja, ruokaa ja mökki. 40e:sta nillittäminen on typerää, meneehän normi baari-iltaankin tuo. Ei taida tyyppiä oikeasti polttarit tai morsian kiinnostaa.

Vierailija
2/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestin polttarit 50 e / osallistuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan ok. Mitä hän itse sitten ehdottaa? Pystyykö hän tekemään suunnitelman jollekin muulle summalla?

Vierailija
4/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 - 25 eur. Juomat jokainen ostakoot itse, itse en juo enkä halua toisten alkoholeja maksella.

Vierailija
5/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 e. Ja mielellään yksi päivä, ei viikonloppua. Olen kerran osallistunut 100 e/hlö polttareihin valikoiden niin, että maksettavaa tuli n. 15 e. Ei valitettavasti ollut opiskelijana varaa laittaa kuukauden käyttörahabudjetista 50 %:ia juhlintaan, vaikka hyvä ystävä oli kyseessä. Hauskaa oli silti niiltä osin kuin olin mukana. :)

Vierailija
6/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tietysti vielä päälle juomat jos meinaa jotain muuta kuin Limsaa juoda

Ap

Vierailija
7/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä summia kyllä tullut maksettua polttareista, 60-70e. Ihan kiva kun hyvien ystävien polttareista ei jäänyt muuta mieleen kuin että olipa saakelin kallista. Olen tehnyt periaatepäätöksen että en aio enää osallistua :) enkä tajua miksi ap:n kuvailemassa tilanteessa tuo nillittäjä ei ole tehnyt samaa.

Vierailija
8/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanko tässä nyt niistä heinäkuun toisen viikonlopun polttareista?

Vierailija
9/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa per henklö, jos yliyön, parin päivän juhlat. Ilman juomia 70 euroa. Juomat on tässä laskettu ravintolahinnoin. Tallinnan hinnat 1/3 osa ja Alkosta 1/2-hinnoin.

Vierailija
10/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 e ei ole paha kun siinä tosiaan on yöpyminen, ruoka  ja kuljetuskin jo mukana.  Voihan sille nuukalle sanoa, että jää pois. Ruokaankin menee ravintolassa helposti 20 e jo, siis pelkkä pääruoka.

Vierailija
11/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten polttarit maksaa yleensä max 20€ ja siitäkin joku niuhottaa. Mennään jonkun mökille latkimaan viiniä. Katkeria akkoja. Mitä olen miehen kaveripiiriä seurannut niin he laittavat aina 50-100€ per henkilö ja tekevät mielenkiintoisia juttuja, ei välttämättä ördäämostä vain. On kartingia yms.

Vierailija
12/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks maksoin tonnin ja vituttaa. Aluks naamioitiin viikonlopun ulkomaanreissu niin että lennot oli alle 200€ ja siihen hotelli 100€. Aattelin että 500 selviän ruokineen. Sen olin valmis maksamaan. No sitte perillä kävikin ilmi että morsiamelle oli järkätty jos jonkinmoista ohjelmaa ja kustannuksia alettiin jakaa osallistujille. Loppujen lopuks köyhdyin tonnin...

Vierailija
13/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 euroa per henklö, jos yliyön, parin päivän juhlat. Ilman juomia 70 euroa. Juomat on tässä laskettu ravintolahinnoin. Tallinnan hinnat 1/3 osa ja Alkosta 1/2-hinnoin.

Tämä olisi jo kalliin puolella.

Vierailija
14/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä ovat heinäkuussa mutta loppupuolella. Jos nyt enää toteutuvatkaan kun yksi on poikkiteloin joka ehdotuksesta. Ymmärrän ettei ole opiskelijana rahaa mutta kun ollaan yritetty ehdottaa kompromissina että osallistuisi vaikka vain piknik- osuuteen joka on siis ilmainen niin ei sovi, koska halvemmallakin pitää saada aikaiseksi kivaa.. Sitten kun kysyy mitä kivaa niin ei osata sanoa mitään ehdotuksia. Miks ei vaan voi jäädä pois?

Vierailija
15/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on yksi nainen joka ei millään suotu maksamaan polttareista 40e johon kuuluu siis yöpyminen mökillä, syöminen ja kuljetus (koko viikonloppu) mutta kun hänelle ehdottaa kompromisseja ei nekään sovi.

Ärsyttää, miksi ei vaan voi jäädä pois jos ei ole rahaa tai sit edes suostua siihen että osallistuu vain ilmaisjuttuihin:(

Nyt pitää vain olla tiukkana, että joko maksaa tai jää pois. Nämä on halvat polttarit - kun katsoo mitä tuolla 40 e saa. Eihän voi muilla itseään maksattaa; eihän se nyt käy. Poishan saa jäädä, jos ei halua maksaa/osallistua.

Vierailija
16/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä ovat heinäkuussa mutta loppupuolella. Jos nyt enää toteutuvatkaan kun yksi on poikkiteloin joka ehdotuksesta. Ymmärrän ettei ole opiskelijana rahaa mutta kun ollaan yritetty ehdottaa kompromissina että osallistuisi vaikka vain piknik- osuuteen joka on siis ilmainen niin ei sovi, koska halvemmallakin pitää saada aikaiseksi kivaa.. Sitten kun kysyy mitä kivaa niin ei osata sanoa mitään ehdotuksia. Miks ei vaan voi jäädä pois?

Nyt pitää vain olla tiukkana ja sanoa, että 40 e ja ETUKÄTEEN, tai sitten jää pois.

Vierailija
17/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten piknik voi olla ilmainen?

Vierailija
18/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 50€

Vierailija
19/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten piknik voi olla ilmainen?

Yksi polttarisurueesta on töissä ravintolassa ja saadaan sieltä tehdä lopuista aamupalavärkeistä eväät..

Vierailija
20/40 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten polttarit maksaa yleensä max 20€ ja siitäkin joku niuhottaa. Mennään jonkun mökille latkimaan viiniä. Katkeria akkoja. Mitä olen miehen kaveripiiriä seurannut niin he laittavat aina 50-100€ per henkilö ja tekevät mielenkiintoisia juttuja, ei välttämättä ördäämostä vain. On kartingia yms.

Mitä sitten? Miehet nyt tunnetusti pistää rahaansa mihin sattuu koloon. Mua ei ainakaan kiinnosta kartingrata porukan kanssa jota en edes tunne(!). Viimeksi oltiin jollain keppijumppatunnilla. Morsiolle valokuvaus ja ruokana oli pari patonkia ja sipsipussi. Maksoin tästä ilosta 50e + omat juomat.

Ei se mitään, miinustin sen suoraan häälahjasta ja vein sitten 10 euron kehyksen lahjaksi. Yhdessä miehen kanssa.

Ihan jäätävää kun nykyään pitäisi laittaa 100e polttareihin ja toinen 100e lahjaan + muut kulut päälle. Se on helposti 300e. Itse saan tehdä 28 tuntia töitä - ennen veroja- ennenkuin tienaan tuon! Vähän suhteellisuudentajua. !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme