Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annatteko yleensä paljaalla vai kortsun kanssa?

Vierailija
09.05.2017 |

Itse kun mietin historiaani, niin on kyllä enemmän tullut paljaalla annettua, kuin kortsulla.
Yksi yhden yön juttu ja kaksi "fuckbuddya": heidän kanssa kortsu ollut käytössä. Säätöjen kanssa sit yleensä ilman kortsua.

Toki aina varmistellut ennen ja jälkeen, että eihän ole tauteja. Eikä ikinä ole ollut, myös testit sen todistaneet. Oon ollu onnekas :D Ja sisälle ei ikinä ole kukaan tullut (toki voi tulla raskaaksi vaikka ei sisälle tulisikaan, mutta..!)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "anna", vaan harrastan seksiä.

Vierailija
2/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaminen ja saaminen liittyy sellaiseen seksiin, josta toinen myös antaa tai saa rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yksi ja sama seksikumppani elämäni aikana, eli oma mieheni. Olin myös hänen ensimmäinen ja ainoa. Yhdessä oltu teinistä saakka, nyt takana 36 yhteistä vuotta. Alkuun söin pillereitä, sen jälkeen hankittiin kolme lasta, sitten kierukka ja lopulta sterilisaatio. 

Kondoomista ei ensimmäistäkään kokemusta ja ikää +50.

Vierailija
4/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla antavat eivät saa vastata tähän.

Vierailija
5/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla antavat eivät saa vastata tähän.

Minä vastaan silti. En suostu koskaan kortsun käyttöön vaan lähden kotiin jos mies ei anna paljaalla.

Vierailija
6/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna vaan otan. Siitä huomautti mieheni. Sanoi tuntevansa itsensä hyväksikäytetyksi joskus

Vierailija
7/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen olet?

Panen aina kumilla. Vain parisuhteessa, joka on kestänyt jo muutaman kuukauden ja jossa molemmat ovat käyneet sp-tautitesteissä, pannaan ilman. Syön ehkäisypillereitä.

En tajua miten joltain hoidolta varmistetaan taudittomuus h-hetkellä? Testien tuloksissa menee ainakin viikko eikä niitä voida edes ottaa ennen kuin edellisestä seksikerrasta on kulunut riittävästi aikaa.

Eihän kukaan vain luule, että kysymys "onko tauteja" on riittävä suoja niitä vastaan?

Tästä tulikin mieleen yhden illan hoitoyritys vuosien takaa.

Minä: onko sulla kumia?

Mies: Ei me semmosta tarvita, ei mulla oo tauteja.

Minä: Koska oot käyny testeissä?

Mies: En mä oo koskaan käynyt.

Minä: Jaaha. No, mulla voi olla tauteja. En oo mäkään käyny testeissä hetkeen.

Mies: Jaa niin joo, sitä mä en tullu ajatelleekskaan. (Toim. Huom: !!!!!!!) On mulla kumi tuolla taskussa.

Minä: Ehkä on parempi et sä lähet vaan menee.

N25

Vierailija
8/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden illan jutussa mies haluaa paljaalla niin siihen pitää sitten vastata todella iloisella äänellä "voi ihku, sä haluut mun kanssa vauvan, ihanaa!". Aika nopeasti onkin kaverilla jo kondomi päällä.

Vierailija
9/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kumin kanssa. N28

Vierailija
10/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarttis kumin kans nussii, hommaisin barbaran.

Vierailija
11/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaalla aina, tuntuu paremmalta.........

Vierailija
12/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhden illan jutussa mies haluaa paljaalla niin siihen pitää sitten vastata todella iloisella äänellä "voi ihku, sä haluut mun kanssa vauvan, ihanaa!". Aika nopeasti onkin kaverilla jo kondomi päällä.

Salaisuutenani on vasektomia, joten isyystesti vaiheessa voi lyö luun kurkkuun :)

Vierailija
13/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuutenani on vasektomia, joten isyystesti vaiheessa voi lyö luun kurkkuun :)

Sama. Enkä edes sitä mainitse.

Nämä lasta kiimaisesti haluavat naiset, joiden sisäinenkello kajahtelee kuin Pietarin kirkon kellot, antavat miten päin ja miten paljon tahansa, kunhan laskee sisään.

No siinäpähän jäävät kirjaimellisesti näppejään nuolemaan. :)

Vierailija
14/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja pelkästään kumilla. Joskus nuorempana tullut sekoiltua ilman kumia ja ihan riittävän monta kertaa saanut ravata testeissä ja pelätä tuloksia (kun voivat olla oireettomiakin). No, ei ole käynyt huonoa tuuria, mutta ei ole se pelko sen arvoista. Todellakin vain vakiintuneessa suhteessa ja miehen vakuutettua taudittomuutensa sitten kumitta.

Vierailija
15/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas tatti tuntuu ja maistuu , siis riskillä mennään paljaalla.

Vierailija
16/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kortsua ekoilla kerroilla, jos jatkuu pitempään, niin sitten paljaalla.

Vierailija
17/28 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen valinnut homostelun. Ei tule kusipäisiä pentuja

Vierailija
18/28 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaatiessa kumia niin annan kouraan naisten kumin,hyvin on pelannu.  Sairasta vaati osapuolelta kumia joka sitä ei tarvi!

Vierailija
19/28 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, en käyttänyt ikinä kumia kun vielä yhdenyönjuttuja harrastin, pillerit oli kuitenkin käytössä kun olin parisuhteessa niin jotenkin sitä sitten nuoruudenhölmöyttäni en mitään tauteja osannu edes pelätä, eikä niitä kyllä tullutkaan

N40

Vierailija
20/28 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakisuhteissa ilman kortsua, ja yhden yön jutuissa annan kaluani vain kumilla. Suuhun annan kalua kyllä ilman kumia. Se tuntuu paremmalta, ja naisetkin tykkää siitä enemmän kuin imeä kumia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän