Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 400 000 asuntoa ikinä maksettua?

Vierailija
09.05.2017 |

Pitääkö olla jättipalkka että tuollaiseen saa lainaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa! Miksi ei? Pitää vaan olla säästöjä riittävästi kun ostaa sen 400000€ asunnon. Lainaa en ikinä ottaisi tuollaista summaa.

Vierailija
22/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noihin oo sellasta että kuoleman jälkeen asunto palautuu ns. lainan takaisinmaksuksi. En osaa selittää, siis maksaa sitä lainaa niin paljon kuin ehtii kuolemaan saakka. Niinku pankki tietäis sen että ei aiotakaan maksaa kokonaan mutta suostuu silti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain muutama vuosi sitten 27-vuotiaana sinkkuna 400.000 euron asuntolainan ja bruttotulot olivat 2600 e/kk. Säästöjä minulla ei ollut, mutta vakuudet löytyivät koko lainalle niin ei ollut mitään ongelmia.

Vierailija
24/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa jos käy töissä ja osaa säästää. Me ostettiin 500 000 € talo, velkaa n. puolet hinnasta. Edellisestä asunnosta oli 50 000 vielä velkaa ja kaupoissa saatiin 300 000. Molemmat ollaan kolmikymppisiä ja saadaan reilu 3000 €/kk palkkaa. Laina on 20 vuodelle mitoitettu mutta niin oli edellinenkin ja melkein saatiin maksettua se pois 4 vuodessa, joten toiveikkaana ajattelen että 10 vuoden päästä olisi tämäkin maksettu. Pidetään vaan menot pieninä niin hyvin pärjätään vaikkei mitään lääkärin palkkoja nosteta.

Tämän kirjoituksen alapeukuttajat ovat niiiin av-mammoja että...

Heti saa alapeukkuja, kun joku ehdottaa menojen pieninä pitämistä, mikä on normaalille ihmislle itsestään selvää.

Olen itsekin joskus tällä foorumilla puhunut pienistä menoista/säästäväisyyydestä, niin jopa sataa negatiivista palautetta, HOHHOIJAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi