Tyttöystävä nosti ruokamenot pöydälle!
Sanoi suoraan miten minun pitäisi maksaa puolet ruokaostoksista ja samalla myös paskapapereista ym pesuaineista. No joo oon työtön ja tyttis opiskelee mutta sillä on rikkaat vahnemmat niin minä koen hänen olevan vastuussa ja velvollinen maksamaan nämä asiat. Kyllä minä osallistun ruokakuluihin käymällä kaupassa ostamalla esim. maitoa tai vissyä. Ihmettelen tätä raivoomista naikkoselta koska meillä menee kuiteskin hemmetin hyvin ollaan rkastuneita toisiimme. Emmä ymmäärrä miks raivoo niin hemmetisti!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottelette kauppalaskuista kaikki tyttiksen siteet, tamponit, dödöt, meikit, hiustenhoitoaineet, naamarasvat, huulipunat, tissiliivit ja muut tyttiksen omat ostokset. Ainakin aluksi. Niistä tulee jäätäviä summia vuodessa.
Kerro millaisia summia? :) kerron sitten paljon minulla noihin menee vuodessa.
Aivan sama paljonko sinulla niihin kuluu vuodessa, sinä ne kuitenkin saat ihan itse maksaa. Ne ovat sinun henkilökohtaisia ostoksiasi. Vai käyttääkö miehesi useinkin siteitä , huulipunaa ja rintaliivejä?
No kuka nainen muka laittaisikaan miehensä maksamaan puolet esim. rintsikoistaan? Eihän ne edes kuulu mihinkään kauppalaskuun. No joo, mä kyllä ostan meidän yhteisillä ruokarahoilla tamponit ja dödöt koska ne tulee ostettua ruokakaupasta mutta niihin menee noin 10e vuodessa. Poikaystävä taas ostaa shampoonsa ruokakaupasta ruokarahoilla joten aika tasoissa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottelette kauppalaskuista kaikki tyttiksen siteet, tamponit, dödöt, meikit, hiustenhoitoaineet, naamarasvat, huulipunat, tissiliivit ja muut tyttiksen omat ostokset. Ainakin aluksi. Niistä tulee jäätäviä summia vuodessa.
Siideri on yli tuplasti kalliimpaa kuin kalja, sekin erotus pitää ottaa huomioon.
Mutta sitä kaljaa ostetaan 24 mutta siidereitä muutama.
Muutama sen viinipullon lisäksi.
Mammojen kosto menossa alapeukkupiikistä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama paljonko sinulla niihin kuluu vuodessa, sinä ne kuitenkin saat ihan itse maksaa. Ne ovat sinun henkilökohtaisia ostoksiasi. Vai käyttääkö miehesi useinkin siteitä , huulipunaa ja rintaliivejä?
No kuka nainen muka laittaisikaan miehensä maksamaan puolet esim. rintsikoistaan? Eihän ne edes kuulu mihinkään kauppalaskuun. No joo, mä kyllä ostan meidän yhteisillä ruokarahoilla tamponit ja dödöt koska ne tulee ostettua ruokakaupasta mutta niihin menee noin 10e vuodessa. Poikaystävä taas ostaa shampoonsa ruokakaupasta ruokarahoilla joten aika tasoissa ollaan.
Tamponit ja dödöt 10 eurolla vuodessa? Päivän paras vitsi. Etkä ole sitten koskaan isommissa marketeissa vaateosastoa nähnyt? Ethän?
Vanhemmat, varakkaatkaan, eivät ole velvollisia elättämään aikuista lastaan, saati sitten hänen poikaystäväänsä, joka makaa työttömänä kotona. Urospuolinen lompakkoloinen siis!
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä saa sanottua asiaa omalle tyttiksellesi vai mistä tuo jankkaus kumpuaa?
Meillä kauppalaskuun laitetaan shampoot, saippuat ja ihorasvat, mutta niitä mieskin käyttää. laitan myös oman deodorantin, yksi puteli maksaa alle 3 euroa ja kestää kuukausia. Meikkejä en käytä ja vaatteet maksan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponit ja dödöt 10 eurolla vuodessa? Päivän paras vitsi. Etkä ole sitten koskaan isommissa marketeissa vaateosastoa nähnyt? Ethän?
Niin no mulla on menkat on kaksi kertaa vuodessa eli tamponeja menee alle 2 pakettia ja pikkuhousunsuojia ehkä puolikas paketti. Uuden dödön ostan ehkä kolmen kuukauden välein eli noin kymppi se on.
Rintsikkaostoksissa ajattelin lähinnä oman ikäisiäni, en tiedä ketään joka ostaisi rintsikkansa marketista. Ja vaikka ostaisikin niin musta se on itsentäänselvää ettei ne kuulu yhdessä maksettaviin kauppaostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat, varakkaatkaan, eivät ole velvollisia elättämään aikuista lastaan, saati sitten hänen poikaystäväänsä, joka makaa työttömänä kotona. Urospuolinen lompakkoloinen siis!
Ja varsinkin varakkaat vanhemmat usein haluavat opettaa lapsensa pärjäämään omalla budjetillaan. "Raha ei tule sieltä seinästä ilman työtä"-mentaliteetillä. Saattavat ennemmin sitten tukea vaikkapa yhteisen lomamatkan maksamisella tms.
Jos löydät ruokakaupasta tissiliiviosaston niin huomaat kyllä nopeasti, ettei niitä tanttojen tukirakennelmia ole kuviteltukaan kenenkään opiskelija-ikäisen neitosen ostettavaksi. Nuori opiskelijatyttö ostaa marketista EHKÄ satunnaiset sukkahousut hätätapauksessa mutta ei kyllä yhtään trikookaapua ym tanttavaatetta...
Meillä mies haluaisi aina sitä softemboa, raapii kuulemma muut persettä. Itse pihinä kannan kotiin kaupan halvimmat merkit vessapapereista ja saippuoista lähtien :D
Miehet ei tosin välillä huomaa syövänsä 2/3 osaa jääkaapin sisällöstä joten mielestäni kauppalasku puoliksi on kohtuullista...