Näin lääkärinä voin vain arvailla mikä Coletten terveydentila on...
Neidin kannattaisi harkita avun hakemista. Väsymys kertoo veriarvojen romahtamisesta.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kropalla Colette saa niin paljon munaa ja miesjuissia, että veriarvot ovat varmasti kunnossa.
Tuolla kropalla? Oot nähnyt sen? Unissasi?
Yleensä tällaiset tulisi tulkita avunhuudoksi, mutta hänen kohdallaan tätä on jatkunut niin pitkään, että kyse on jostain muusta. Pahaa oloa voi purkaa monella eri tapaa. Ehkä tämä on sitten sellainen tapa, joka hänelle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kropalla Colette saa niin paljon munaa ja miesjuissia, että veriarvot ovat varmasti kunnossa.
Oon nähnyt sen. Hyvältä näyttää. Ihan hereillä olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan se on Coletten sigussa.
Colette kirjoitti:
Morbidobese kirjoitti:
Yleensä tällaiset tulisi tulkita avunhuudoksi, mutta hänen kohdallaan tätä on jatkunut niin pitkään, että kyse on jostain muusta. Pahaa oloa voi purkaa monella eri tapaa. Ehkä tämä on sitten sellainen tapa, joka hänelle sopii.
Haluan apua mutts en usko että pystyisin sitoutumaan siihen
Ota asia kerrallaan. Halaus sulle.
Colette kirjoitti:
Morbidobese kirjoitti:
Haluan apua mutts en usko että pystyisin sitoutumaan siihen
Menetetty tapaus
Kun pitää otsikkoon saada mainittua olevansa lääkäri..
Ketä kiinnostaa. Läpinäkyvä yritys luoda henkilökulttia nimimerkin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sigu?
Aikuinen ihminen vastaa viime kädessä itse terveydestään ja hengestään. Eipä siinä muut paljoa voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sigu?
Signature = allekirjoitus
Sitä ei kukaan voi kiistää etteikö kyseessä ole varsin sitkeä mimmi. Itse en olisi mitenkään jaksanut tuollaista elämää monta vuotta. Joko olisin tosissaan hommannut itselleni apua ja korjannut tilanteen tai sitten se toinen vaihtoehto. Ihmettelen miten Colette oikein jaksaa, miten pystyy elämään tuolla lailla monen vuoden ajan? Tsemppiä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun pitää otsikkoon saada mainittua olevansa lääkäri..
:D Eikä tohon edes lääkäriä tarvitse että tietää että huonosti menee.
Nousta vittu? XD