Tyttöystävä nosti ruokamenot pöydälle!
Sanoi suoraan miten minun pitäisi maksaa puolet ruokaostoksista ja samalla myös paskapapereista ym pesuaineista. No joo oon työtön ja tyttis opiskelee mutta sillä on rikkaat vahnemmat niin minä koen hänen olevan vastuussa ja velvollinen maksamaan nämä asiat. Kyllä minä osallistun ruokakuluihin käymällä kaupassa ostamalla esim. maitoa tai vissyä. Ihmettelen tätä raivoomista naikkoselta koska meillä menee kuiteskin hemmetin hyvin ollaan rkastuneita toisiimme. Emmä ymmäärrä miks raivoo niin hemmetisti!
Kommentit (30)
Tämä on provo mutta voisi olla ihan hyvin totta... Itse olin työtön kun samaa aikaa todella rikkaasta perheestä oleva menestyvä yrittäjä poikaystäväni söi luonani joka päivä (kunnon aamupala ja kunnon illallinen ja siihen päälle pyysi evästä mukaan töihin) ja välillä toi vaikka kurkkua jos sanoin että on loppunut. Ei ole koskaan asunut yksin joten luuli varmaan että jääkaapissa on aina ruokaa, ihan sama kenen luona ollaan. Ei tajunnut vaan että vanhemmillaan miljoonia ja minulla jotain satoja euroja tilillä.
Tyttiksen rikkaat vanhemmat varmaan voisi adoptoida sinut niin voisivat sitten elättää teidät molemmat!
Jaxuhali!
Painu sitten takas äidin helmoihin kasvamaan. Et selvästikkään ole tarpeeksi kypsä itsenäiseen elämään kun ihan tyttiksen vanhemmat on rikkaita. Mitä väliä sillä on? Olisin potkinut sut jo kadulle (vai potilaskin äitis jo?)
Vierailija kirjoitti:
:DD kiva provo. Ai että sinä ostat joskus maitoa ja vissyä? Vautsi vau.
Sopikaaa tyttösi kanssa, että käyttevaikka vuoroviikkoin kaupassa jolloin ostatte viikon ruokatarpeet molemmille. Tai että käytte yhdessä kaupassa ja sitten jaatte kulut laittamalla kapulan puoleksi ostosten väliin.
tuo minun ":DD kiva provo" oli sitten sarkasmia (:
Sellaisia ne on. Ennemmin tai myöhemmin pitää alkaa maksamaan naisesta, muuten se jättää.
Problem solved. Sinä juot vaan niitä vissyjäsi ja maitojasi, etkä koske muuhun elintarvikkeisiin. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Painu sitten takas äidin helmoihin kasvamaan. Et selvästikkään ole tarpeeksi kypsä itsenäiseen elämään kun ihan tyttiksen vanhemmat on rikkaita. Mitä väliä sillä on? Olisin potkinut sut jo kadulle (vai potilaskin äitis jo?)
Äitis oli potilas kun sut sai
Vierailija kirjoitti:
Huono
Ja silti kommentoit. :D
Erottelette kauppalaskuista kaikki tyttiksen siteet, tamponit, dödöt, meikit, hiustenhoitoaineet, naamarasvat, huulipunat, tissiliivit ja muut tyttiksen omat ostokset. Ainakin aluksi. Niistä tulee jäätäviä summia vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Erottelette kauppalaskuista kaikki tyttiksen siteet, tamponit, dödöt, meikit, hiustenhoitoaineet, naamarasvat, huulipunat, tissiliivit ja muut tyttiksen omat ostokset. Ainakin aluksi. Niistä tulee jäätäviä summia vuodessa.
Siideri on yli tuplasti kalliimpaa kuin kalja, sekin erotus pitää ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siideri on yli tuplasti kalliimpaa kuin kalja, sekin erotus pitää ottaa huomioon.
Jep! Ja sitten toi paskapaperi myös kun naisille pitää olla jotain kallista superpehmeää embooo! Maksaa n. 4 euroo per paketti!
Siis mautoman huono provo.. olisit odottanut pari päivää että tuo yks keskustelu on unohtunut (josta varastit aiheen toisesta näkökulmast) ja vasta sitten tehnyt tämän
Vierailija kirjoitti:
Kerro millaisia summia? :) kerron sitten paljon minulla noihin menee vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mautoman huono provo.. olisit odottanut pari päivää että tuo yks keskustelu on unohtunut (josta varastit aiheen toisesta näkökulmast) ja vasta sitten tehnyt tämän
Ja sinä kommentoit.
Jep...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millaisia summia? :) kerron sitten paljon minulla noihin menee vuodessa.
Aivan sama paljonko sinulla niihin kuluu vuodessa, sinä ne kuitenkin saat ihan itse maksaa. Ne ovat sinun henkilökohtaisia ostoksiasi. Vai käyttääkö miehesi useinkin siteitä , huulipunaa ja rintaliivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä kaljaa ostetaan 24 mutta siidereitä muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä kaljaa ostetaan 24 mutta siidereitä muutama.
Kyllä niitäkin vähentää se 12 ostetaan. Ja pantteina saa takaisin vähemmän.
:DD kiva provo. Ai että sinä ostat joskus maitoa ja vissyä? Vautsi vau.
Sopikaaa tyttösi kanssa, että käyttevaikka vuoroviikkoin kaupassa jolloin ostatte viikon ruokatarpeet molemmille. Tai että käytte yhdessä kaupassa ja sitten jaatte kulut laittamalla kapulan puoleksi ostosten väliin.