Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia JONATHAN- keväthaalareista?

26.03.2006 |

Hei

Meillä ollaan oltu tyytyväisiä Reimatec:n ja oikeastaan kaikki puvut ovat reiman kun kestävät sitten siskollekin. Niiden hinta vaan on niin korkea että katselin tuossa muita vaihtoehtoja. Lassie- puvut ovat mielestäni olleet hiukan kertakäyttökamaa (1-2 löytyy kaapista), mutta onko teillä kokemuksia noista Jonathanin puvuista? Kestävätkö kulutusta, millaisia huonoja puolia löytyy ja onko helppo pitää puhtaana... mites hinta-laatu-suhde!

Ilmis+ 2 & 4 v tytöt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppareiden pinta jotenkin on kulunut ja kumirenksut taisin uusia ja ne napit joilla kumilenksut on kiinni niin ne irtosi niin kumilenksut ompelin sitten sinne saumaan kiinni. Mutta itse puvut ei siis viime keväänä ja syksynä menneet pojilla miksikään.

Minulla ei ole kokemusta reimasta, mutta en usko että edes kokeilen koska Jonathanin haalareilla on pärjätty mainiosti ja hinta on paljon halvempi. Hinta-laatu suhde on kohdallaa. =)

Itse ostan joka kevät pojille uudet vk-haalarit ja syksyllä talvihaalarit.

En tykkää aina käyttää isomman entistä pienemmällä, vaan niitä on pidetty sitten varapukuna tai myyty eteenpäin.

Viime syksynähän oli talvipuvuissa sitä perus kosteussuojahaalaria sekä sitä cordura haalaria ja nämä jälkimmäiset on ollu nyt talven käytössä eikä juuri mitään kulutuksen jälkeä näy.

Mielestäni saisi olla nuissa kevät puvuissakin tuo vahvempi malli.

Vierailija
2/5 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti parhaat kokemukset Jonathan-haalareista, olivatpa talvi tai välikausimallia. Ainut merkki joka on ollut yheden lapsen käytön jäljiltä vielä niin hyväkuntoinen, että on voinut antaa vaikka serkulle käyttöön. Yksi Jonathan-haalari ehti kiertää kolme lasta ennenkuin oli sen verran kulunut, että polvet meni puhki, kun taas esim travallet kesti nelisen viikkoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan tosi hyvä hinta-laatu suhde. Lapsellani on ollut niitä jo monta ja haalarit kestäneet hyvin kovassakin käytössä. Kuulin että Jonathan-haalareissa olisi yhtä hyvä vedenpitävyys kuin Reimatec-haalareissa ja kosteudenkestäviltä ne ovat kyllä vaikuttaneetkin (eivät kastuneet mm. lätäköissä istumisesta) vaikka ei ole kokemusta noista Reimatec-haalareista.

Vierailija
4/5 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ostan ensi talveksikin Jonathanin, koska se on paljon lämpimämmän oloinen kuin Reimatec (ainakin on muhkeampi) ja on pitänyt kosteutta ihan hyvin. Keväthaalaria en nyt ostanut, kun oli tytöille niin rumat värit...

5/5 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoskele pitkiä aikoja tai makaa lammikossa, niin eipä käytännön merkitystä.

Cordura-Jonathan erityisen hyvä, Reimatecista kuluu 3.5v pojalta polvet jo yhdessä talvessa. Ja olen samaa mieltä kuin aikaisempi kirjoittaja, Jonathan on lämpimämpi talvella (mutta myös tönkömpi).

Itse olen aina ostanut lapsille kahdet haalarit joka kaudelle, ulkoilemme niin usein että eivät aina ehdi muuten kuivua. Yleensä meillä on sitten ollut Reimatecit ja Jonathanit, niillä on pärjätty hyvin.