Minkälainen ihminen ajaa tahallaan siilin päälle?
Joskus tullut itsekin nähtyä, kun joku koukkaa siilin kohdalla, että varmasti osuisi. Mitä helvettiä...??? Kuinka imbesilli pitää olla, että tahallaan tappaa viattoman, kauniin eläimen?
Kommentit (32)
Jos näen jonkun koukkaavan pienen eläomen kohdalla, niin oletan kyllä että hän yrittää väistää. Itsekin koukkaan usein, kun orava juoksee tielle. Mut valitettavasti ei voi aina etukäteen tietää mihin suuntaan orava päättää kipaista sittenkin..
Vierailija kirjoitti:
Sellanen ihminen mitä saa napauttaa rautaputkella kalloon.
Juuri näin. Mikään ei raivostuta niin paljoa kuin eläinten kiusaaminen tai rääkkääminen. En suoraansanoen pysty mitenkään ymmärtämään sitä. Uskon että iloisin mielin voisin tehdä jotain kamalaa sellaisille ihmisille, jotka eläimiä kiusaavat. Tiedostan että tämä tekee minusta lähes samanlaisen hirviön, mutta empä välitä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jonka yli voi koukata ihan vastaavasti, jos ei jää kiinni...
Ystäväni kertoi minulle joskus veljestään, joka halusi kavereittensa ajavan kissan yli. Läheltä he huomasivat, että maassa olikin oksa eikä kissa. Olin niin järkyttynyt tapauksesta, että ystäväni yritti selitellä, että "nuoret miehet nyt ovat tuollaisia".
Eivät ole, jos ovat normaaleja.
Veli päätyi sijoitusalalle. Mitenkään sijoitusalaa leimaamatta.
tutkitusti psykopaattien valtakuntaa
Voisi näiden idioottien nyt enemmän varovan munanjatkeensa renkaita!
Vahingossa olen kerran kaniin törmännyt ja ei ollut halpaa kun motarilla tapahtui. Luulin jo ohittaneeni kun tämä pomppi ojaan, mutta tyhmä pomppasi sitten uudestaan keulalle :/
Miksi sitten syötte kiusattujen eläinten lihaa? Pahempaa ne kokevat joka päivä kuin yliajettu siili.
Joitain vuosia sitten jonkun iltapäivälehden sivuilla naurettiin miehelle, joka väisti jänistä ja suistui siinä samalla ojaan. Mielestäni mies teki ihan oikein, kun viaton luontokappale selvisi hengissä. Mielestäni jokainen empatian omaava (eli ehkä 0,5% väestöstä) väistää tuossa tilanteessa.
Jos jänis osuu autoon, siinäkin voi suistua ojaan ja auto voi mennä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Väistääkö pitäisi ja aiheuttaa vaaratilanne liikenteessä jonkun elukan takia?
Sama kun näen jalankulkijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistääkö pitäisi ja aiheuttaa vaaratilanne liikenteessä jonkun elukan takia?
Sama kun näen jalankulkijan
Jalankulkia on ihminen ja veroinmaksaja.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Kamala ihminen. Siili on ehkä maailman sympaattisin eläin ♡
Vierailija kirjoitti:
Jännämies
Ei jännämies tuollaista tee vaikka muuten renttu onkin. Jännämiehellä on oma hieman "RAID":mainen moraalikoodinsa. Jännämies kävelee kitara selässä kohti auringonlaskua. Tai ratsastaa. Tai ajaa Datsunilla.
Naapurin mamu metsästi siilin ja teki siitä ruokaa. Ihmetteli kovasti kun kerrottiin, ettei Suomessa ole tuollainen tapana.
Kai se ajatteli säästää.
Eiks siili ole suojeltu jotenkin, rauhoitettu?
Luonnevikainen, jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä.