Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?

Vierailija
09.05.2017 |

Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)

Kommentit (402)

Vierailija
121/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme monesti kymmenien kilometrien sienestyslenkkejä. Lisäksi saatamme ajaa satoja kilometrejä joillekin sienipaikoille, joissa tiedämme esiintyvän esim. korvasientä tai runsaasti kanttarellia, sekä eräälle paikalle, jossa olemme tavanneet tuoksuvalmuskoita. Metsässä vietetään kaikki liikenevä aika silloin kun sienestyskausi on käynnissä. Sieniä tulee kesän ja syksyn mittaan useita satoja kiloja. Pakastimia on useampi täynnä ja myös tutuille on myyty.

Vierailija
122/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypitään twistiä tai hyppynarua,  suljemme teeveen , puhelimen sekä tietokoneen, joskus joogaamme yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on värityskirja mitä aina välillä yhdessä iltaisin sängyssä tehdään. Kumpikaan ei puhu mitään, molemmat keskittyy värittämiseen :D sitten kans usein jompikumpi lukee toiselle. 

Mennään viikottain heittämään tikkaa.

Yks kiva juttu mitä pariskuntana suosittelen muillekin. Meillä on ystäväpariskunta ja pidetään "pariskuntadeittejä", eli tavataan nelistään, syödään, juodaan ja pelaillaan lautapelejä. On kivaa :) 

124/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen tuosta yhdessä suihkuttelusta, meillä on niin ahdas ja hankala suihku että hyvä että siellä pystyy yksin käymään.

Mies on monesti uumoillut että muut eivät puhu yhtä paljon pieru- ja kakkajuttuja kuin me, mutta olen ihan varma että puhuu. Tietysti sitten myös välillä lässytetään ja ollaan vuoroin lapsia, minä esim. pyydän mieheltä lässyttäen "isi auta" jos vaikka pitää nostaa joku asia korkealta hyllyltä johon en yllä. Mies on tosi hyvä esittämään erilaisia eläimiä ja niitä hänellä onkin repertuaarissaan paljon. Minun repertuaarissani on lähinnä kissa. Samoin mies keksii lähes päivittäin lauluja, eli puhuu laulamalla. Minä taas olen siinä paljon huonompi vaikka olen harrastanut laulua toisin kuin hän.

Kyllä se on vaan kivaa tämä arki oman kullan kanssa :)

Vierailija
125/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko niin erikoista, mutta puhutaan lähes päivittäin siitä mitä maailmalla on tapahtunut ja leikkimielellä kilpaillaan kumpi on ehtinyt kuulla jonkun uutisen ensin. Ollaan siis molemmat kiinnostuneita maailman tapahtumista.

Vierailija
126/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)

Söpöä 😍

Vierailija
127/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Mä oon "kissa". Eli välillä miun ja poikaystävä miukuu takaisin. Sitten sanoo mua kissiksi yms. Sit välillä "kehrään" ja mies rapsuttaa leuan alta. Ollaan oikeasti siis ihan normaaleita, vaikka näin kirjoitettuna tuo kuulostaa pahalta. Missään muualla en ole kissa :D 

Mäkin olen kissa, yleensä ilveskissa, mutta meillä mau-utaan, ei miu-uta. Minäkin kehrään (=kuorsaan) varsinkin vatsasilityksistä. Maukuminen alkaa heti, kun näkee tai kuulee toisen. Tassuttelen miehen vatsan päällä, koska kissaeläimet tekevät niin. Joskus olen myös lokki tai joku muu eläin ja huudan sen mukaisesti.

Liiskaamme myös toisiamme makuuhaleilla. Välillä mies kierittelee minua tai kierin hänen vierellään itse. Välillä laitan jalkateräni miehen jalkaterien päälle ja mieheni kärrää minua pingviinikävelytyylillä.

Vierailija
128/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotellaan toisillemme liimalappuja/muuta paperia joissa väliin hempeitä väliin hävyttömiä viestejä. Esim. Tänä aamuna mies oli sujauttanut ennen töihin lähtöään mun meikkilaukkuun viestin "oot rakas, mukavaa työpäivää".

Vastasin tähän viestillä jonka laitoin miehen läppärin väliin, niin sinäkin, saunan jälkeen ois puhdasta tarjolla. Ollaan vähän lällyjä 😍

Vierailija
129/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan pleikkarilla ja kinastellaan ohjaimesta kuin pienet sisarukset ja koitetaan varastaa se toisen kädestä.

Muutenkin yleisesti pelleillään ja matkitaan söpöjen pikkulasten käytöstä. Esim jos toinen ei anna herkkua niin aletaan leikkimielisti kiukutella ja mököttää. Kutitetaan myös ja painitaan paljon, leikitään hippaa ja otetaan toisiamme kiinni.

Poikaystävä leikkii kissaa tai koiraa tosi usein, ja mä rapsutan ja silitän ja annan kehuja. Se osaa kehrätä ihan aidon kuulosesti.

Poikaystävä pelottelee joskus seksin jälkeen että on hämäräperäinen hiipari/raiskari, sit se jahtaa ja kutittaa :D kuulostaa varmaan kauheelta mutta se on hauskaa.

Niin ja ollaan parikymppisiä

Vierailija
130/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaan matikkaa kilpaa yhdessä. On ostettu matikan tehtävä -kirjoja ja etsitty netistä vaikeita laskuja, näitä sitten yhdessä pähkäillään.

Tää on jotenkin aika suloista

Vierailija
131/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalataan junia, niin siis graffitteja ympäri maailmaa. Hyvän piissin (maalauksen) jälkeen nussitaan ku puput . Pari kertaa juostu poliiseja pakoon housut nilkoissa: D ollaan sina toistemme puolella oli mikä tahansa! Tällanen yhteinen vaarallinen elämänatapa on lähentänyt mitä niin pajon. Kotimaassa sitten kumpikin Guccin puvuissa palaverista palaveriin. En olis ikinä uskonut löytäväni itselleni unelmieni miestä. Joko ne on konsernipellejä tai sitten maalaamisen tällä rikosrekisteri ja elämä pisin poikin.. .

Vierailija
132/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään lähes joka aamu tarkoituksella ennen miestä, jotta voin keittää kahvit ja viedä ne sänkyyn.

Katsotaan Laeppavikan videoita youtubesta.

Rapsutan ja silittelen miestä kuin koiraa, mies urisee tyytyväisenä kuin koira.

Lääpitään toisiamme jatkuvasti kun olemme kahden. Myös "rakastan sinua" ja "olet ihana" kuullaan puolin ja toisin päivän aikana.

Pyöritään vapaapäivinä täysin alasti koko päivä, ainoastaan koiran ulkoilutuksen ajaksi toinen pukee jotain päälle.

Heittäydytään täysin lapsiksi aina kun käydään Lidlissä. Nauretaan, säntäillään ja käyttäydytään muutenkin kuin idiootit. Tämän takia emme käy ikinä samassa lidlissä kahta kertaa putkeen.

Olemme 26-vuotiaita :D

Vierailija
133/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kans melkeen poikkeuksetta yhdessä suihkussa, lapset on myös mukana. Välillä on tullut kyllä mietittyä että mikähän järki tässä on kun kolme muuta värjöttelee aina kylmissään odottamassa vuoroaan kun yksi pesee. :D

Me kans "puhutaan koiran äänellä" siis on kehitelty sille tietynlainen persoona ja aina puhutaan kaikkea mitä se muka sanoisi missäkin tilanteessa :D muutenkin pelleillään ja vammaillaan joka päivä. Joskus intoudutaan riekkumaan illalla sängyssä ja silloin "painitaan" ja muka tapellaan ja puhutaan kaikkea ihan ala-arvoista paskaa ja sitten nauretaan vedet silmissä mutta samalla yrittäen olla niin hiljaa ettei lapset herää :D

Vierailija
134/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään lähes joka aamu tarkoituksella ennen miestä, jotta voin keittää kahvit ja viedä ne sänkyyn.

Katsotaan Laeppavikan videoita youtubesta.

Rapsutan ja silittelen miestä kuin koiraa, mies urisee tyytyväisenä kuin koira.

Lääpitään toisiamme jatkuvasti kun olemme kahden. Myös "rakastan sinua" ja "olet ihana" kuullaan puolin ja toisin päivän aikana.

Pyöritään vapaapäivinä täysin alasti koko päivä, ainoastaan koiran ulkoilutuksen ajaksi toinen pukee jotain päälle.

Heittäydytään täysin lapsiksi aina kun käydään Lidlissä. Nauretaan, säntäillään ja käyttäydytään muutenkin kuin idiootit. Tämän takia emme käy ikinä samassa lidlissä kahta kertaa putkeen.

Olemme 26-vuotiaita :D

Tästä jäi puuttumaan, että myös nypin mieheni naamasta mustapäitä ja finnejä kun maataan sängyssä sylikkäin 😍😂

Vierailija
135/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme selibaatissa, kun miehen mielestä kaikki on hyvin. Tätä on jatkunut jo kohta 3 vuotta.

Vierailija
136/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä tämän ketjun alapeukut tulevat. Tarkoittaako alapeukutus

a) me emme tee mitään tuollaista

b) yöks, en ikinä haluaisi itselleni tuollaista

?

Vierailija
137/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaan (yleensä sunnuntai-iltaisin) ääneen kirjoja vuorotellen silleen, että toinen lukee ja toinen tekee jotain muuta samaan aikaan. Just nyt meillä on kesken Jacques Cousteaun ihminen, orkidea ja mustekala ja on mun vuoro lukea. Mies kaivertelee samaan aikaan shakkinappuloita puusta. Sitä ennen mies luki Ruth Rendellin Rukoile sinä viaton ja mä virkkasin itselleni ponchoa. Me ollaan tehty tätä ihan seurustelun alusta alkaen. Silloin ei vielä tehty jotain muuta samaan aikaan kun ei asuttu yhdessä, mutta nykyään se on iso nautinto kun toinen lukee rauhallisesti ja eläytyen ääneen ja saa itse samalla tehdä jotain sellaista josta tykkää, mutta kuitenkin ollaan yhdessä ja jaetaan se kirja. Aina silti ei jotain tehdä. Joskus on vaan ihanaa lötkötellä ja kuunnella. Ollaan oltu yhdessä 11v.

Vierailija
138/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista mistä tämä on lähtenyt liikkeelle, mutta aina kun käymme pissalla, (yleensä siis ovi auki) niin meillä on tapana teeskennellä toiselle jos sattuu siinä lähellä seisomaan, että pissaaminen sattuu kauheasti, johon toinen aina, että "mee jo oikeesti lääkäriin, toi ei oo enää normaalia" Mies aina ulisee kuuluvasti muka tuskissaan, mutta itse en niin kehtaa tehdä, kun pelkään, että naapurit kuulee. :D

Vierailija
139/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mistä tämän ketjun alapeukut tulevat. Tarkoittaako alapeukutus

a) me emme tee mitään tuollaista

b) yöks, en ikinä haluaisi itselleni tuollaista

?

c) olen kateellinen

d) oloni on muuten vain ikävä

e) en pidä kirjoitustyylistäsi

f) arvostat eri asioita kuin minä

jne...

Vierailija
140/402 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kanssa suihkutellaan yhdessä ja hoetaan omia idioottijuttujamme, joissa ei ulkopuolisen silmin oo mitään järkeä.

Iltapala-aikaan esim. Kuuluu huutaa "tule muhveli, tehdään iltapalaa" ja sitten mennään jääkapille junana tehden tsukutsuku-ääntä.

Hyvän yön pusujen jälkeen sängyssä tehdään pieruääniä, ja toivotetaan uudestaan hyvää yötä, senkin pieru.

Välillä puhutaan sellasella ihme korisevalla kurkkuäänellä ja ollaan örkkejä. Sitten simuloidaan örkkiseksiä (liioiteltua rynkytystä vaatteet päällä, örkkiäänellä keskustellen "ooo, onpas tämä örkkiseksi mukavaa" "oletpa sinä mahtiörkki, uuh").

Käyään metsässä retkillä, nostellaan toukkia polulta turvaan, tutkitaan ötököitä ja googlaillaan mitä ne on.