Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuetut lomat taitaa olla kamalia

Vierailija
09.05.2017 |

Meinasin että sellaiselle olisi voinut joskus hakea mutta en kyllä mitään ohjelmaa muiden kanssa halua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ohjelmaa? Lapset in pomppulinnassa tai leikkitädin kanssa, kun me ukon kanssa nautitaan kesästä terassilla.

Vierailija
2/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä halutessaan saa yksin mököttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa lasten kanssa ensimmäistä kertaa tuetulle lomalle. Mietin kyllä, haluanko osallistua mihinkään ryhmäohjelmaan ollenkaan... tykkään enemmän tehdä juttuja ihan vaan omalla porukalla. Onkohan epäkohteliasta, jos osallistumme vain pariin lasten mielestä kivaan juttuun ja muuten ollaan keskenämme...?

Vierailija
4/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua kaikkiin ohjelmiin, me jätettiin mm. iltaohjelmat väliin koska lapsilla oli iltahommat menossa.

Tehtiin myös niin, että toinen vanhempi vei lapset ja toinen sai huilia. Ihan mukavaa oli seurata kun lapset touhusivat ja saivat kavereita.

Mutta parempi varmaan jättää niille, joille tulee oikeasti tarpeeseen.

Vierailija
5/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisille ihmiselle, perheille pitää järjestää ohjelmaa, vielä tiettynä aikoina? Tuostahan menee koko loman vapaus pois. Klo 9.00 uimaan, klo 11.00 ruokailu klo 13.00 kävely klo 15.00 koko perheen askartelu jne. 

Parempi kun itse maksaa, ei ole AIKATAULUTETTUA LOMAA. En ole koskaan ollut,enkä menisi.

Vierailija
6/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisille ihmiselle, perheille pitää järjestää ohjelmaa, vielä tiettynä aikoina? Tuostahan menee koko loman vapaus pois. Klo 9.00 uimaan, klo 11.00 ruokailu klo 13.00 kävely klo 15.00 koko perheen askartelu jne. 

Parempi kun itse maksaa, ei ole AIKATAULUTETTUA LOMAA. En ole koskaan ollut,enkä menisi.

Oliskohan ne tuotut lomat tarkoitettu vaikka niille, joilla ei ole varaa maksaa itse...

Vierailija
7/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikki eivät pysty maksamaan itse perheen lomaa. Tuo aikataulutus LOMALLA ihmetyttää, kyllä perheet "keksivät " ilman aikatauluja varmaan itselle sopivaa tekemistä. Lomalla ei pidä olla aikatauluja. Tuostahan menee koko loman idea. Järkyttävää. Köyhät siis menevät porukalla kävelylle, sitten syömään sitten uimaan. Heillä ei siis voi olla omia suunnitelmia. Ei kai vähävaraisuus sulje pois improvisointia, vaikka jäätelölle ex tempore.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme