Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin syy eroille: "minä ansaitsen parempaa"

Vierailija
09.05.2017 |

Olen huomannut 40-50-vuotiaiden naisten tausta-ajatuksena olevan tuo. Minä ansaitsen paremman miehen.

Oletteko huomanneet saman?
Onkohan miehillä sama ajatusmalli?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kautta aikojen olleet sitä mieltä että ansaitsevat parempaa ja enemmän ja kaiken mitä maailma voi tarjota. Vaimo ja lapset jätetään seikkailujen ja nuoremman naisen vuoksi vähän väliä.

Muija ei odota alusvaatteilla kun tulee töistä: jätä se

Muija ei ole siivonnut koko kämppää: jätä se

Muija on lihonut kaksi kiloa: jätä se

Koska mies nyt vaan ansaitsee parempaa.

Vierailija
2/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta harva lähtökohtaisesti haluaa vaihtaa huonompaa, tuskin miehetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä läksin nelikymppisenä avioliitosta jossa olin pelkkä henkilökunta ja huonekalu. En lähtenyt siksi että "ansaitsisin paremman miehen", vaan siksi että ansaitsen paremman elämän ilman hyväksikäyttäjää.

Vierailija
4/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut kolmeakymppiäkään lähtiessäni avioliitosta juuri tuosta syystä. Ex on nykyään alkoholisoitunut ja velkasaneerauksessa. Vaihdoin parempaan.

Vierailija
5/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja silti päädytään loppujen lopuksi samaan paskaan, mitä oli ennenkin, vaikka muuta aluksi voi kuvitellakin.

M

Vierailija
6/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin ero on naisten labiilius eikä mikään muu.

Tätä hepsankeikkojen ja ämmien on mahdoton toisin todistaa.

Vierailija
7/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ansaitsee sen, että olet hänelle parempi puoliso.

Vierailija
8/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korostaa, että sana on ANSAITA. Minä ansaitsen parempaa. Minulle kuuluu jotain parempaa.

Kyse ei ole siitä, että edellinen on huono, vaan se, että minä ansaitsen vieläkin parempaa.

Kyse on asenteesta.

Ap

Vierailija
9/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kautta aikojen olleet sitä mieltä että ansaitsevat parempaa ja enemmän ja kaiken mitä maailma voi tarjota. Vaimo ja lapset jätetään seikkailujen ja nuoremman naisen vuoksi vähän väliä.

Ehkä siksi vaihtaminen hyväksytään naisille, mutta ei miehille. Case Sami Minkkinen on tästä hyvä esimerkki.

Vierailija
10/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva, hyvä, hellä, turvallinen, uskollinen, tasapainoinen, lapsi- ja eläinystävällinen, noin niinkuin aluksi. Selkäranka on ihan pakollinen tai sopii luikerrella muualle.

:)

Vierailija
11/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi ansaitsee sen, että olet hänelle parempi puoliso.

Miesten munaton perustelu, Olli L.

Vierailija
12/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi vaihtaminen hyväksytään naisille, mutta ei miehille. Case Sami Minkkinen on tästä hyvä esimerkki.

Väität siis, että Suomi hurraisi, jos tunnettu naispuolinen parisuhdebloggaaja jättäisi 2 kk vanhan vauvan miehelleen ja häippäisisi kun nyt sattui rakastumaan toiseen henkilöön, ja haluaa olla täysrehellinen? Luulenpa, että äitiä syyllistettäisiin vieläkin enemmän - mm. myös vauvan hylkäämisestä. Jätetty aviomies nähtäisin Arjen Sankarina, Mies Yksinhuoltaja Palvonnan Kohteena.

Vierailija
13/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne äidit jotka dumppaa vastasyntyneensä miehelle ja lähtee itse uuden rakkauden matkaan. Voit olla varma että sitä ei some kauheasti symppaisi.

Vierailija
14/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä riippumatta aika monessa parisuhteessa ei lopussa ole kunnioitusta ja osapuolet puhuu rumasti toisilleen/toisistaan. Siinä vaiheessa tulee mieleen että sitä kyllä ansaitsee parempaa. Mutta syyt on muita jotka on vieny tilanteen siihen pisteeseen.

Vierailija
15/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja silti päädytään loppujen lopuksi samaan paskaan, mitä oli ennenkin, vaikka muuta aluksi voi kuvitellakin.

M

10 vuotta myöhemmin voin sanoa että ei päädytty. Jatkan onnellisena yksin.

t. nro 3

Vierailija
16/16 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole ajatellut noin. On ollut puolisoina pettäjä, väkivaltainen ja alkoon menevä.

Joka kerta ajatellut että parempi on olla yksin.