Teettekö äidille "oikean" pahvisen kortin, ostatteko kortin vai lähetättekö teksti/fb-viestin?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos nyt aiotte äitienpäivänä kortin antaa?
Jos kävis haudalla, äiti kuoli kuukaus sitten
Osanottoni.
Ap
Askartelen itse, aika sieluton onnittelu joku tekstiviesti.
Vien kukan haudalle, jos on varaa ostaa bensaa.
Lapsen piirustuksista tehdään taulukortit mummoloihin, itse epäilen etten saa korttia ollenkaan.
Vien kukan haudalle, jos on varaa ostaa bensaa.
Mennään koko perheellä käymään, se on äidille paras lahja. Siskoni ja ainakin hänen yksi lapsi perheineen tulee myös, samoin veljeni perhettä tulee. Leivon kakun ja vien lahjaksi lankaa, sillä äitini on himokutoja ja -virkkaaja. Tytär varmaan piirtää kortin, kun on niin hyvä piirtämään. Äitini on 84-v.
Lasteni, <2v ja 6vkoa, "kanssa" askartelen äidilleni, isoäidilleni ja anopille kortit. Jos siis ehditään (lue: muistetaan), tässä kun on ristiäiset ja miehen syntymäpäiväkin hoidettavana :D.
Onnittelen viestillä. Postin kulku täältä syvästä Afrikasta Suomeen on kovin epävarmaa. Kortti olisi pitänyt lähettää joskus joulun tienoilla. Soittaa ei Whatsappilla tai Skypellä voi, koska nettiyhteys liian huono/hidas.
Laitan postissa kaupasta ostetun kortin. Vähän köyhää kyllä. :/
Tein itse kortin. Laitan tänään lahjan kanssa postiin.
Käyn haudalla. Mieluusti olisin laittanut kunnon juhlakattauksen kukkineen ja lahjoineen, mutta se nyt vaan ei ole enää mahdollista.
Jos kävis haudalla, äiti kuoli kuukaus sitten