Oon menossa espanjankieliseen maahan, ja mun nimi on espanjaksi "kaunis"
Teen tästä nyt aivan liian suuren ongelman.... mut mitäköhän nekin miettii, kun "whats your name?" "Kaunis :-)".
Enkä oo ees erityisen kaunis, ehkä eksoottinen kalpeana ja punapigmenttisenä... alkoi tosi paljon häiritsemään, oon vaan tosi ujo, jos se on syy tähän. En tykkää huomiosta, ja nyt uuden ihmisen luona sanon olevani kaunis :/
Kommentit (23)
Tietäisitpä, mikä minun nimeni on espanjaksi...
Olet siis nimeltäsi Hermoso, Bello, Bonito, Precioso, Cautivador, Encantador, Maravilloso, Precioso tai Lindo?
(Osa noista myös a-päätteisiä)
Linda on ihan yleinen nimi englantia puhuvassa maailmassa. Pakostikin ovat törmänneet siihen joka puolella.
Tiedättekö, mitä Bull Mentulan sukunimi tarkoittaa, jos sen kääntää latinasta suomeksi? :O
Vierailija kirjoitti:
Onks sun nimi siis Irma?
Ei vaan Linda.
Lapsesta lähtien oon saanut kuulla sitä "Linda linda, oi linda, sun kauniin vartalon----"
Ja nyt tämä kaunisjuttu vielä. Ujona en kestä.
Mun nimi tarkoittaa vissiin lasta ja olin 4kk harjoittelussa maassa, jossa puhutaan espanjaa. Kerran vaan joku kysyi, että onko se oikeesti mun nimi.
No mietipä jos oisit mies nimeltä Asko.
Vierailija kirjoitti:
Linda on ihan yleinen nimi englantia puhuvassa maailmassa. Pakostikin ovat törmänneet siihen joka puolella.
Toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi tarkoittaa vissiin lasta ja olin 4kk harjoittelussa maassa, jossa puhutaan espanjaa. Kerran vaan joku kysyi, että onko se oikeesti mun nimi.
No onko sun nimi oikeesti Ninja?
Prototyyppi kirjoitti:
Olet siis nimeltäsi Hermoso, Bello, Bonito, Precioso, Cautivador, Encantador, Maravilloso, Precioso tai Lindo?
(Osa noista myös a-päätteisiä)
Näistä vaan Bella ja Linda ois mahdolliset suomalaisen nimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun nimi siis Irma?
Ei vaan Linda.
Lapsesta lähtien oon saanut kuulla sitä "Linda linda, oi linda, sun kauniin vartalon----"
Ja nyt tämä kaunisjuttu vielä. Ujona en kestä.
Oliko Irma sit italiaa vai mitä?
Onhan meillä suomessakin Urhoja, Armaksia, Taistoja, Suloja, Ansoja, Pauloja ja ties mitä merkityksen sisältäviä nimiä, eikä niille kukaan naureskele. Jossakin Namibiassa voidaan oudoksua sitä, että suomalaiset nimet eivät välttämättä merkitsekään mitään. Siellä halutaan antaa nimi, jolla on merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti
On se. Ei kukaan yhdistä sitä mitenkään erityisesti ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä suomessakin Urhoja, Armaksia, Taistoja, Suloja, Ansoja, Pauloja ja ties mitä merkityksen sisältäviä nimiä, eikä niille kukaan naureskele. Jossakin Namibiassa voidaan oudoksua sitä, että suomalaiset nimet eivät välttämättä merkitsekään mitään. Siellä halutaan antaa nimi, jolla on merkitys.
Eikö juuri Namibiassa ole suomalaisia nimi, lähetyssaarnaajien ja Ahtisaaren mukaan kastettuja.
Ai kun fantsun ihanaa!