Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin miten voin syödä irtokarkkeja " terveellisesti"

Vierailija
26.03.2006 |

Imen vain salmiakkikarkeista kuoren ja sylkäisen kovat sisukset roskiin. Yleensähän niissä on se herkku siinä päällä, tulinen ja suolainen. Tai rouskaisen auki, imeskelen jauhot ja syljen palat pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuule että nieletkö vai syljetkö...jokatapauksessa saat ne sokerit imeytymällä. Kuinka ajattelit että se olisi terveellisempää?

Vierailija
2/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kovassa osassa on epäterveellisiä rasvoja ja lisäksi se maistuu ...ankealle. ei millekään! en syö niitä osia joista en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan maustettuja (esim. sour cream & onion) sipsejä ja nuolen niistä mausteet pinnalta, itse sipsi menee sitten roskiin. Näin jää aika paljon kaloreita saamatta ja sipsinhimo tyydyttyy. Tietty teen tätä vain silloin kun olen ihan yksin ;)

Vierailija
4/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä palstalla on hulluja/tyhmiä ihmisiä...!;)

Vierailija
5/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ostan maustettuja (esim. sour cream & onion) sipsejä ja nuolen niistä mausteet pinnalta, itse sipsi menee sitten roskiin. Näin jää aika paljon kaloreita saamatta ja sipsinhimo tyydyttyy. Tietty teen tätä vain silloin kun olen ihan yksin ;)

Vierailija
6/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herkkuja tekee mieli, syön hyvällä omalla tunnolla. Liikun paljon ja syön terveellisesti, ei paino nouse. Mitä hiton järkeä tommosessa pelleilyssä on?

Sekopäät!

Vierailija
7/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun herkkuja tekee mieli, syön hyvällä omalla tunnolla. Liikun paljon ja syön terveellisesti, ei paino nouse. Mitä hiton järkeä tommosessa pelleilyssä on?

Sekopäät!

Vierailija
8/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän karkkeja kaupasta löydy sen verran montaa sorttia, että möykyttömiäkin löytyy.