Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde on tabu?

Vierailija
08.05.2017 |

Tuli mieleen tuosta Macron-keskustelusta.
Miksi vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde on tabu, jos vanhemman miehen ja nuoremman naisen ei? Miksi on niin kauhistuttavaa, jos suhteessa vanhempi osapuoli onkin nainen, eikä mies?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luolaihmisten aikoina oli tapana panna anoppia silloin kun lapset oli pieniä ja oma vaimo imetti.

Miten tuollaista olisi edes mahdollista tietää? Piirtelivätkö miehet luolan seiniin kuvia, joissa panevat anoppia?

Vierailija
22/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorempi mies enkä voisi olla onnellisempi. Mies on siis 16 vuotta nuorempi, 9 vuotta ollaan kohta oltu yhdessä. Päivääkään en ole katunut. Ollaan samanhenkisiä sporttisia ihmisiä molemmat ja nauretaan samanlaiselle huumorille. Sukulaiset ja ystävät ottivat asian hyvin kun siitä kerroimme ja kaikkiin juhliin ollaan voitu mennä hyvillä mielin, joten siinäkään mielessä suhdetta ei ole koskaan tarvinnut piilotella tai harmitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole tabu. Ja ihme kommenttia täällä

Vierailija
24/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska ajatus vanhan naisen panemisesta oksettaa useimpia miehiä. Se menee sanaan kategoriaan joidenkin pissa ja kakkaleikkien kanssa. Ei se ole tietenkään keneltäkään pois, sellainen reaktio siitä vaan tulee. Tehkööt kukin mitä haluaa.

Enpähän ole vähään aikaan lukenut mitään noin ilkeää ja loukkaavaa vanhemmista naisista. Miehetkö kukoistavat, kun kaljamaha kasvaa, naama ryppyyntyy ja tukka ohenee.

Vierailija
25/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nuorempi mies enkä voisi olla onnellisempi. Mies on siis 16 vuotta nuorempi, 9 vuotta ollaan kohta oltu yhdessä. Päivääkään en ole katunut. Ollaan samanhenkisiä sporttisia ihmisiä molemmat ja nauretaan samanlaiselle huumorille. Sukulaiset ja ystävät ottivat asian hyvin kun siitä kerroimme ja kaikkiin juhliin ollaan voitu mennä hyvillä mielin, joten siinäkään mielessä suhdetta ei ole koskaan tarvinnut piilotella tai harmitella.

Rakkaus on tärkeintä elämässä, mukavaa lukea pitkästä suhteesta! Nykyään suhteisiin lähdetään usein liian heppoisin perustein. Toivotan paljon rakkautta ja onnea myös tuleville vuosille!

Vierailija
26/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olettamus on, että mies haluaa vakiintua vain hedelmällisen naisen kanssa. Eli naista, joka saa lapsia, arvostetaan korkeammalle kumppanina. Tämä johtaa siihen, että vanhempi nainen, joka ei ole yhtä hedelmällinen on automaattisesti epäviehättävä ja jopa ällöttävä miesten ja naisten mielestä nuorelle viriilille miehelle.

Vierailija
27/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian pieni muna.

Vierailija
28/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta Macron-keskustelusta.

Miksi vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde on tabu, jos vanhemman miehen ja nuoremman naisen ei? Miksi on niin kauhistuttavaa, jos suhteessa vanhempi osapuoli onkin nainen, eikä mies?

Aloittajalla ei ole näköjään mitään käsitystä siitä mitä 'tabu' tarkoittaa. Eihän se ole tabu kun siitä jauhetaan täysin vapaasti mediassa ja keskusteluissa.

Vierailija
40/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi