Onko vuoden lämpimimmät kelit jo takana päin?
Sää näyttää taas kylmenevän rankasti, taitaa syksy jo kolkutella ovelle..
Kommentit (12)
Kesä ei oo vielä alkanutkaan ja ihmiset jo pelkää ettei se tuu ollenkaan. Sama juttu joka vuosi, pelätään ettei lämmintä tuu ollenkaan tai jos sitä lämmintä on touko-kesäkuussa ja sitten tulee parin viikon kylmempi jakso niin ollaan taas varmoja että sinne ne lämpimät ilmat meni kokonaan.
Kesä oli tänä vuonna viime perjantaina. Lumilapparit esiin.
Toivottavasti tieto kirii tulokkaiden sivustoille saakka, nopeasti ja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kesä ei oo vielä alkanutkaan ja ihmiset jo pelkää ettei se tuu ollenkaan. Sama juttu joka vuosi, pelätään ettei lämmintä tuu ollenkaan tai jos sitä lämmintä on touko-kesäkuussa ja sitten tulee parin viikon kylmempi jakso niin ollaan taas varmoja että sinne ne lämpimät ilmat meni kokonaan.
Eihän sitä kesää ole parina viime vuonna tullutkaan.
HEHEHEHEHE
Linkkaa vielä se hassu kuva, jossa joulu ja juhannus ja pääsiäinen on samat.
HEHE
Oot nokkela <3
Vierailija kirjoitti:
Suomi on paska maa!
Eih, se on SAKSA ! SAKSA ON PASKA MAA
nyt mua rupes sattuu pikkasen mahaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on paska maa!
Varo ettei vaan ole syöpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kesää ole parina viime vuonna tullutkaan.
Mä en muista elämäni ajalta yhtään kesää jolloin ei olisi ollut "kesä". Jos odotat jotain pari kuukautta kestäviä jatkuvia helteitä niin ehkä kannattaisi vaihtaa maata.
AV-lääkäri. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on paska maa!
Varo ettei vaan ole syöpä!
Varon! Sillä syövän todellakin voi saada, jos on liian ilkeä toisille!
Suomi on ihana maa ja niin on Saksakin. HEi, lumisade loppu jo, ilta-aurinko purppuroi taivaan.
Enää reilu kuukausi ja käännytään syksyä kohti - illat pimenevät hiljalleen.. Toivottavasti kaikki ne, jotka aina julistavat kuinka upeaa on, kun Suomessa on neljä vuodeanaikaa ja erityisesti pitkä ja luminen talvi, ottavat nyt ilon irti tästä. Neljä vuodenaikaa on joo, mutta sama sää kesät talvet!
Kesä oli lyhyt ja vahäluminen. Mun narsissit ei kestä tätä menoa, ne kuihtu parvekkeella. Luonnolle ei sais vihoitella eihän sille mitään voi, EIPA, mutta haistapa kuule kukkanen vaan vintteri