Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsinperhettä.

Vesa

Olen tällainen 22 vuotias mies, joka on kokenut sydän suruja aika laajalti jo vuosien mittaan, mutta juuri tällä hetkellä on sellainen olo että tarvitsen sellaista perhettä, josta koen että voin alkaa luottamaan itseenikin enemmän.
Syynä tälle on pääosin, koska olen huomannut että nykyisessä perheessäni ainoa joka välittii kaikesta eniten minusta, oli äitini, mutta noin viisi vuotta sitten hän menehtyi, jonka takia olenkin juuri etsimässä itseäni myös.

Välitän kyllä isästäni, mutta olen huomannut ettei isäni kovinkaan tunne poikiansa tarkasti, taikka kokonaan halua viettää heidän kanssaan aikaa. Useimmiten kuullut häneltäkin että hän on liiankin vanha tekemään mitään, joka on myös jotenkuten särkenyt sydäntäni, mutta en itse halua syyttää häntä mitenkään, koska onhan hän sellainen Suomalainen mies perinteisellä menolla (toisinsanoen todella paljon vakavuutta, yms.)
Yrittänyt myös yleensä kertoa tarpeeksi hieno varaisesti monelle että olen aivan liian väsynyt, että halua rauhaa ja välitystä takaisin, mutta olen vain kuullut monta kertaa että kyllä minun pitäisi tehdä kaikki kaikkien eteen.
Tarkemmin tuota en osaa selittää, kuin että olen itse yrittänyt välittää heistä tarpeeksi paljon, mutta huomannut että he eivät kovin ole tarjonneet sitä aitoa välitystä takaisin.
Tavannut muutenkin ihmisiä, jotka tuntuivat välittävän enemmän itsestään, ja tavannut vain muutaman, jonka tiedän että halua muistaa lopun ikääni.
Persoonaltani sanoisin siis, että olen empaattinen, normaalisti positiivinen, elämän aattelija, huumorintajuinen (Oudolla tavalla, että saan esiteltyä itseni olemaan suorastaan gorillaakin.) auttavainen, hyväntahtoinen, ja ymmärtäväinen henkilö, sekä unelmoitsija hyvän elämän suhteen, yms.
Tykkään kuunnella yleensä musiikista kaiken näköistä , mutta olen itse vähän enemmän rokin ystäviä. Kaikki kuitenkin menee.
Tykkään myös tehdä yleensä kaiken näköistä asioita, kuten matkustus, pallo pelit, sun muut ajan vietteet.
Eniten olen kuitenkin itse airsoftauksen puoleen, matkustuksen, vuorilla kiipeilynkin, yms suhteen, sekä fisustelut, että perheen välinen " sekoilu " ja ihan elokuva käynnitkin menevät. Teen yleensä myös lyhyt elokuvia.

Eli siis jos olet perhe, isä, tai äiti, joka kokisi että tästä löytyisi sijais mies poika, jota ehdottomasti haluaisi auttaa rakkauden antamisesta, yms, niin mielelläni tarjoan sitä vastaan, ja kokisin onnellisuutta sillä tavalla, etten haluaisi enään päätyä samaan tilanteeseen kuin ennen, ja sen rakkauden jälkeen jaksamassa välittää rakkautta muillekkin!

S-Postini on : sotafilms@outlook.com

Kommentit (1)

Vierailija

Rakas Vesa.

Me ei tunneta mutta jotenkin musta tuntuu, että me kuitenkin tunnetaan sieluntasolla. Haluaisin sanoa, että maailmassa ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule toista Sinua Sinä Olet ainutlaatuinen, spesiaali, ihana ja tulevaisuudessa jonkun ihmisen suuri rakkaus. Pidä huolta itsestäsi, olet rakas!

Serkkusi,Mari

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat