Mieheni joka on 164cm tuntee olonsa epävarmaksi muiden miesten seurassa
Esim viikonloppuna olemme kaverillani jossa oli pari muutakin kaveria ja niiden miehet.kaikki muut miehet olivat noin 185-190cm ja mieheni selvästi aristeli heitä :( Miten voin rohkaista miestäni?
Kommentit (7)
Taputat häntä rohkaisevasti päälaelle ja sanot miten pienistäkin ihmisistä voi olla suuriin tekoihin. Frodollakin oli tärkeä rooli Keskimaan pelastamisessa vaikka hän onkin kovin pieni. Tosin hän ei kai ole ihminen.
Mitä jos välillä antaisit miehesi tavata omia kavereitaan. Epäilen enemmän vian olevan seurassa kuin pituudessa.
Ei kai miehellesi yhtäkkiä valjennut juuri näillä kutsuilla, että on huomattavasti keskimääräistä lyhyempi?
Eiköhän kyse ollut jostain muusta.
Minä olen lyhyempi ja yleensäkin jännitän ihmisiä, ei liity pituuteeni. Kaikki kaverini ovat yli 180-senttisiä enkä edes kiinnitä huomiota heidän pituuteensa, kuten ei aikuiset yleensäkään. Mahtoiko aloitus oli provo?
Tuo Frodo-kommentti oli kyllä niin korni etten tiedä miten päin pitäisi olla. En minä ainakaan haluaisi että joku vertaisi johonkin suvakkiörkkiin. Mutta sitten asiaan:
AP, ymmärrän hyvin tilanteesi. Usein erityisesti naisille on tärkeää, että mies on pitkä ja miehenkokoinen. Mutta, tähän on lääke. Tiedän muutaman hyvin lyhyen miehen mutta niin on niissä vääntöä kuin pienessä kylässä.
Miehesi tulee ehdottomasti alkaa treenaamaan nyrkkeilyä. Jos mietitte jotain edlis tatlia tai asikaista, niin ei nekään mitään isoja miehiä ole. Mutta aika harvassa on ne jotka lähtee ryppyilemään.
Nyrkkeilystä mies saa myös itseluottamusta ja merkitystä olla mies. Et kertonut onko hän laiha tai millainen ruumiinrakenteeltaan, mutta ehdottomasti kun vähän voimaa vielä lisää niin avot!
Toinen tärkeä asia, jokaiselle miehelle sopii joku tyyli. Miehesi kannatta löytää se oma tyyli, mikä se sitten onkaan. Mutta todella kyllä pienissä miehissä löytyy karismaa mutta se täytyy saada nostettua sieltä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Osta tonttulakkia ja tuo se tänne.Palkkaan sen puutarhatontuksi työtön tuollainen ressukka on kuitenkin...
Enbuske ei ollut väärässä...
Osta tonttulakkia ja tuo se tänne.Palkkaan sen puutarhatontuksi työtön tuollainen ressukka on kuitenkin...