Miksi lapsettomat naiset änkeevät äideille tarkoitettuun äitienpäivän konserttiin?
? jos olisi edes oma äitinsä ja/tai isoäitinsä mukana, mutta kun ei?
Kommentit (123)
Onhan se mukana, sydämessä <3
Voi olla esim. kuollut jne...
Siksi koska VELAN pitää saada kaikki mitä muutkin saavat, vaikka ei lapsia teekään.
Täällä olikin joskus keskustelu aikuisten pallomeristä.
Mistä naisesta näkee, että tämä yksilö on lapseton?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen vai muuten vaan tyhmä kyselemässä tommosta?
Jokainen nainen kyllä itse tietää, että onko hän synnyttänyt yhtäkään lasta tähän maailmaan, ja on täten äiti-yksilö.
Itselläni ei tulisi mieleenikään mennä konserttiin, joka on tarkoitettu äideille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen vai muuten vaan tyhmä kyselemässä tommosta?
Jokainen nainen kyllä itse tietää, että onko hän synnyttänyt yhtäkään lasta tähän maailmaan, ja on täten äiti-yksilö.
Itselläni ei tulisi mieleenikään mennä konserttiin, joka on tarkoitettu äideille.
Miten niin tarkoitettu äideille? Eikö siellä ollut miehiä ja lapsiakaan?
Onko aloittaja oikeasti tyhmä vai tähtitieteellisen yksinkertainen?? Ei hyvää päivää taas...
Onhan niillä tai ainakin on ollut oma äiti. Koskeeko konsertti vain pikkulasten äitejä? Mutta ymmärrän aloituksen. Sellainen lapsia vihaava ei ehkä ole äitienpäiväkonsertin hengen mukainen osallistuja.
Turhakkeet kirjoitti:
Onko aloittaja oikeasti tyhmä vai tähtitieteellisen yksinkertainen?? Ei hyvää päivää taas...
Äitienpäiväkonsertti on tarkoitettu äideille. Itse ole todellakin yksinkertainen, jos änkeät tilaisuuteen, joka on täsmästi tarkoitettu jollekin tietylle ryhmälle.
Ei tulisi mieleenikään esim. lapsettomana naisena mennä äitienpäiväkonserttiin yksin ilman lasteni isää tai lapsiani tai ilman omaa äitiäni, isoäitiäni.
Pitää päästä pahoittamaan mieltään. Lapset olivat kuitenkin liian äänekkäitä, joku kehtasi imettää konsertissa, jne.
Vokotellaan teidän miehiä täydellisillä treenatuilla vartaloilla lainalapsen kanssa, joka on puettu ainoastaan sisäpiirissä tunnettuihin lastenvaatemerkkeihin.
Teitä pidetään silmällä, teitä arvostelaan, teitä syrjäytetään.
Ja tässäkin keskustelussa ilmeisesti kaikki mielensä pahoittaneet ovat äitejä. Ketkä olivatkaan niitä itsekkäitä?
t. Vela
Asia on sellainen, että siitä pitäisi säätää laki. Äitikään ei saa mennä konserttiin, jos kaikki lapset eivät ole mukana. Entä jos lapsi on kuollut? Tai isällään.
Mitä ihmettä? En ole tuollaisesta konsertista kuullut mutta voisin mennäkin. Minulla on reilun vuoden ikäinen poika jota ei voi konserttiin viedä koska en usko että jaksaisi olla hiljaa koko aikaa. Tällöin miehen pitäisi jäädä kotiin hoitamaan ja olisin siis paikalla yksin. Ilmeisesti aloittajalla menisi siitä naama ruttuun vai onkohan otsassani ehkä joku minulle näkymätön äitileima jolla minut erottaa lapsettomasta naisesta...
Turhakkeet kirjoitti:
Otetaanpas selventävä esimerkki, kun et näköjään tajua yksinkertaisuudessasi, että
jos esim. autokoulu järjestää tilaisuuden jo ajokortin omistaville, niin ja sinä siellä kaikessa yksinkertaisuudessasi et ole ajokorttia hommannut tai sinulle ei edes sitä yksinkertaisuutesi takia ole myönnettykään, kun et ole saanut läpi inssiajoakaan, niin miksi sinä menisit edellä mainitun kaltaiseen tilaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi mennä hautajaisiinkaan kun vainaja ei ole oikeasti mukana?
Vainajahan on kyllä arkussa mukana. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainajahan on kyllä arkussa mukana. Typerys.
Jos vien kuolleen lapseni äitienpäiväjuhliin, onko homma ok?
Olin kerran äitinä äitienpäiväkonsertissa, ja siellä jaettiin kaikille nimenomaan äideille ruusu.
Näytti sivusta katsottuna oudolta, kun koko kylän ikäneito Impi Sammalpillu otti ruusun pokkana vastaan, vaikka ei ollut lasta ikinä synnyttänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran äitinä äitienpäiväkonsertissa, ja siellä jaettiin kaikille nimenomaan äideille ruusu.
Näytti sivusta katsottuna oudolta, kun koko kylän ikäneito Impi Sammalpillu otti ruusun pokkana vastaan, vaikka ei ollut lasta ikinä synnyttänytkään.
Oletko opettanut lapsesi puhumaan ihmisistä yhtä kauniisti?