Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu yhtään vaikka syön munkkeja, pitsoja, viinereitä ja muita tälläisiä superfuudeja.

mikä mättää
08.05.2017 |

Mikä tässä oikein mättää, kattelen telkkaria käsi sipsikulhossa miettien tätä asiaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama ongelma!

Vierailija
2/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, olen tässä syönyt jäätelöä joka kuitenkin on maitotuote, eli lähes sama kuin rahka ja eilen söin kokonaisen kasvipitsan ihan yksin ! Mutta paino ei tipu :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ylimääräistä keikkaa jääkaapilla auttaa. Mieluista liikuntaa sinulle, eikö totta?

Vierailija
4/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän kävele rappusia? Mä aloin laihtua heti, kun menin hissillä ekaankin kerrokseen.

Vierailija
5/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Oon kokenu ihan samaa.

Vierailija
6/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ihme. Ite just oon laihduttanut 40 kiloa mäkkäri-pizza-dieetillä. Ehkä sä et syö tarpeeksi?

Vierailija
7/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä virhettä että kävelet kauppaan. Mä tein ja lihosin heti about 3kg heti.

Vierailija
8/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan muistanut säännöllisen rytmin? Eli koko ajan jotain pientä mutusteltavaa, koska muuten saatat tuntea nälkää ja se saa ahmimaan.

Vierailija
9/9 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans olen ihmeissäni. Paino ei vaan putoa, vaikka laitan kolme lusikallista sokeria teehen ja syön 4-6 keksiä sen kanssa. Syön noin 2 kertaa viikossa munkkia ja syön aina aamulla muroja sokerilla ja juon paljon mehua. Saatan ostaa välillä suklaapatukan. Siis mikä mun ruokavaliossa mättää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi