Muita, jotka PALSTAN mukaan olisivat läskejä pallinaamoja (mummoja), mutta seuraa riittää?
Kysymys olikin otsikossa. Tämä tuli mieleeni kun luin tuota missiketjua, jossa kuvankaunista nuorta naista nimiteltiin tusinablondiksi. Olen itse 41-vuotias, raskasrakenteinen, liikuntaa aktiivisesti harrastava lyhyt nainen, eli jo kuvauksen perusteella läski ja ruma kääpiömummo. :,D
Tämä ei mitenkään näy miesten kiinnostuksessa minua kohtaan, esim. viime viikolla sain puhelinnumeron perjantaina alkuillasta selvältä mieheltä, kun olimme töiden jälkeen parilla. Mies oli komea, mukava ja 7 vuotta minua nuorempi, mikä pasltan mukaan on mahdottomuus. Ja treffit sunnuntaina olivat tosi onnistuneet. :) Jos uskoisin palstan arvioita, olisin muuttanut maakellariin, jossa kaltaiseni ikääntyvä harppu ei pilaisi naamallaan muiden elämää.
Miksi täällä ollaan niin todellisuudesta vieraantuneita?
Kommentit (16)
Oon aina ihmetellyt samaa. Olen harteikas läski ja minulle on aina riittänyt deitti- ja seksiseuraa. AV:n mukaan ylipainon pitäisi olla kamala turn off. Ottajia on ollut enemmän kuin minulla kiinnostusta ja tällä hetkellä elän komean, nuoremman miehen kanssa onnellisesti avoliitossa.
Ai niin unohtui, että olen siis normaalipainoinen, mutta en siro, minkä vuoksi palstalla = läski.
ap
No mä olen vielä nuorehko 28v. Mutta reilusti ylipainoinen, luojan kiitos paino on sentään mennyt edes jonkinlaiseen tiimalasin malliin. Raskausarpia on niin pirusti. (ja kyllä yritän tässä elämäntaparemonttia parhaillaan että saisin painon laskuun vaikka nyt siitä ei ole terveydellisiä ongelmia en myöskään halua että niitä tulee.)
Tästä huolimatta ei ole koskaan ollut ongelmia saada miestä. Tällä hetkellä olen pitkässä parisuhteessa pitkän, hoikan ja komean miehen kanssa joka kovasti haluaisi jo naimisiin ja lapsia. Ennen tätä suhdetta on myös ollut seurustelusuhteita toki olen myös takkiin saanut kuten moni muukin ihminen. Töissä ja jopa kaupassa on tullut treffipyyntöjä vaikka tämän palstan perusteella miehet vain oksentaa mun suuntaan.
Mainittakoon silti että kiusaannun näistä treffipyynnöistä ja muutenkin kehuista, mielummin olen omassa rauhassa. Hienoa on että oma huomattavasti vanhempi siskoni aina vaan jaksaa yllättyä kun miehet lähestyy minua, onkohan hän Palstamamma myös :D
Joo, täällä ap palstailee myös lapsia, trollaamassa mammoja.
Eiköhän jokainen aikuinen ymmärrä, että ihmisen vetovoima on monen tekijä summa. Ja että jopa miehillä - ällistykää rauhassa - on jokaisella omanlaisensa naismaku. Kaikki eivät pidä laihoista ja leuhkoista, osa hakee reiluja ja huumorintajuisia tavallisia naisia.
Itse asiassa seksikkäin tuntemani nainen (olen siis viisikymppinen nainen, en puhu siitä, että itse pitäisin häntä seksikkäänä, vaan perustan arvioni siihen, miten miehet häneen suhtautuvat) on aika selittämätön tapaus, pullero tavallisen näköinen äiti-ihminen. Näin naisen silmissä ei mitenkään hotti. Mutta hän on kiinnostunut miehistä, kuuntelee heitä ja saa jokaisen tuntemaan itsensä erityislaatuiseksi. Ja SE vetää miehiä kuin lehmänööteri kärpäsiä. Saisi kenet tahansa!
Ja tietysti kokonaan oma seikkansa on se, miksi PITÄISI vetää miehiä puoleensa. Ei kiinnosta kaikkia lainkaan.
Mä olen lyhyt, kaljuuntuva ja köyhä mies. Mullakin riittää seuraa, jos sellaista haluan. Ei ole tarvinnut katkeroitua.
Onneksi palstamaailma katoaa tarvittaessa napinpainalluksella.
En tajua. Eihän ne läskit paljoa paina jos ihminen on muuten mukava ja iloinen. Jos olisin mies, niin mieluummin ottaisin vähän pulskan, elämäniloisen naisen kuin hoikan mököttäjän joka ei osaa nauttia ruoasta.
Pointtini ei tosiaan ollut se, että kaikkia pitäisi kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen huomio, vaan sen ihmettely, että täällä kukaan ei ole minkään näköinen ja oikea elämä ei kuitenkaan vastaa laisinkaan palstaväitteitä. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Eihän ne läskit paljoa paina jos ihminen on muuten mukava ja iloinen. Jos olisin mies, niin mieluummin ottaisin vähän pulskan, elämäniloisen naisen kuin hoikan mököttäjän joka ei osaa nauttia ruoasta.
Ei ollut tarkoitus myöskään sanoa, että hoikissa olisi vikaa, vain siinä, että palstan mukaan muu kuin mallinmittainen ei ole MINKÄÄN näköinen ja ketään ei kiinnosta missään suhde- tai hyvä kun edes seksimielessä.
ap
Mua itseasiassa hämmästytti, että kun tännekin tulee ylilauta-trolleja, niin joskus kun kävin katsomassa, siellä kuolattiin seksimielessä jotain tavismammoja kaiken muun ohessa. :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus myöskään sanoa, että hoikissa olisi vikaa, vain siinä, että palstan mukaan muu kuin mallinmittainen ei ole MINKÄÄN näköinen ja ketään ei kiinnosta missään suhde- tai hyvä kun edes seksimielessä.
ap
Ai. No mut tän palstan höpinät on välillä aika kaukana oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Pointtini ei tosiaan ollut se, että kaikkia pitäisi kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen huomio, vaan sen ihmettely, että täällä kukaan ei ole minkään näköinen ja oikea elämä ei kuitenkaan vastaa laisinkaan palstaväitteitä. :)
ap
En missään väittänytkään, että sinä olisit sanonut, että kaikkien pitää laskeskella deittiseuralaisia. Kunhan tuli aiheesta vaan mieleen.
5
Muutama vakkarimiespalstalainen ainakin käyttää huomattavan paljon aikaa sen todisteluun, että kukaan nainen ei kelpaa kenellekään, koska pitää olla alle 25-vuotias neitsytkaunotar. Tämä ei toki oikeassa elämässä päde, mutta täällä joku teini saattaa oikeasti kuvitella, että yli 30-vuotiaana joutuu ottamaan eläkeikäisen tai että yh ei saa enää koskaan miestä. Paitsi jos on kaunis, ja silloinkin jonkun 60-vuotiaan. :D
Niin ja toisaalta täällä ei uskota että voi olla myös nätti, mukava nainen ja jäädä ilman miestä. Kuulemma valehtelen tai olen ruma läski (mutta kun nekin saa miehiä...? :D). Miksi ihmeessä ei voida ymmärtää että ihmisten elämät nyt vain menevät eri polkuja?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja toisaalta täällä ei uskota että voi olla myös nätti, mukava nainen ja jäädä ilman miestä. Kuulemma valehtelen tai olen ruma läski (mutta kun nekin saa miehiä...? :D). Miksi ihmeessä ei voida ymmärtää että ihmisten elämät nyt vain menevät eri polkuja?
Niin.. Pahoittelen.. Mutta oma naamani ei ole erikoinen ja käy jatkuva ruinaus joten sitä nyt oli vaan niin vaikea käsittää että nätti ei trollaisi väittämällä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. Pahoittelen.. Mutta oma naamani ei ole erikoinen ja käy jatkuva ruinaus joten sitä nyt oli vaan niin vaikea käsittää että nätti ei trollaisi väittämällä niin.
Mutta kun se nimenomaan ei ole naamasta kiinni. Ruma voi saada puolison ja kaunis/kome voi jäädä ilman. Ei mulla ole mitään syytä trollata näin hävettävästä asiasta että on 30+ kaunis neitsyt.
Ei unohdeta sitä, että yli 35-vuotiaan tulisi pariutua 50+ -ikäisen kanssa, koska nuorempia ei saa. :D