Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka wt keksii ottaa jumppaan viinapullon juomapulloksi?

Vierailija
07.05.2017 |

Idioottitouhua kerrassaan!
Sitten vielä seuraa ihmisten reaktioita kiinnostuneena.
Yöks!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukan huvittaa kyllä. Mutta joo, itse lähdin muutaman tunnin bussimatkalle, enkä löytänyt kuin tyhjän viinapullon vesipulloksi. Raavin edes etiketin irti, mutta en kyllä tuntenut itseäni ylpeäksi silloin. Nyt jo vähän naurattaa...

Vierailija
2/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinapullo salille heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla käy sellai Bull Mentulan näköisiä ukkoja joilla on kossupullo vesipullona :)

Vierailija
4/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa? Pullo kuin pullo ja kestävää elintarvikemuovia.

Onko pullo hyväksyttävämpi kun siinä lukee NIKE tai ADIDAS verrattuna siihen että lukisi vaikkapa VIRU VALGE tai JAMESON. Tai - kauhistuksen kanahäkki - kyseessä olisi vaikkapa sokerilimsapullo?

Vierailija
5/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, joka ei arvosta materiaa niin, että pitäisi olla trendin mukainen "kivanvärinen" ja brändilogolla varustettu pullo. Hän jonka itsetunto kestää sen, tai häntä ei edes kiinnosta, että mitä muut ajattelevat.

Vierailija
6/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenikaverilla oli puolikas Viru Valge pullo vesipullona, olihan se hauskaa. Itselläni on SodaStreamin esanssipullo.

Vierailija
7/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 😅😅 varsinainen wt, filosofian maisteri, akateemisesta suvusta, ikänsä tehnyt alansa töitä, naimisissa saman kanssa jo 35v, velaton okt, ei polta tai kännää..Ei juo limuja tms niin ei tule niistä pulloja. Mut joo, naurattaa kyl muakin et onko ihan pakko käyttää viinapulloa...

Vierailija
8/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny jos ottais viskipullon ja laittaisi siihen vaikka teetä.

Vierailija
9/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ala-asteella, yhdellä luokkalaisellani tytöllä oli retkipäivänä eväsmehu kierrekorkillisessa siideripullossa.

Vierailija
10/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ala-asteella, yhdellä luokkalaisellani tytöllä oli retkipäivänä eväsmehu kierrekorkillisessa siideripullossa.

Nykyään huostaanotettaisiin. Elämme pelottavaa aikaa.

Vierailija
11/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä valkkaria juomapullossa.

Vierailija
12/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottitouhua kerrassaan!

Sitten vielä seuraa ihmisten reaktioita kiinnostuneena.

Yöks!

Mikäs sulla nyt toisen juomapullossa meni tunteisiin? Rupesko viinaa himottamaan heti kun viinapullon näit?

Vierailija
13/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monenlaiset ihmiset: Entinen koulun keittolan täti, entinen maanviljelijän rouva, teini ikäinen tyttö, minun mummo, ei ehkä nämä fitnes teini böönat mutta ehkä kaikki muut. Se ei ole noloa, se on käytännöllistä.

Vierailija
14/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, muista jättää mulle mökille vähän kahvimaitoa"

"Ok"

Ja kahvimaitoa oli Viru Valge -muovipullossa.

(kahvimaito = kahviin laitettava kevytmaito)

Vierailija
15/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti 😅😅 varsinainen wt, filosofian maisteri, akateemisesta suvusta, ikänsä tehnyt alansa töitä, naimisissa saman kanssa jo 35v, velaton okt, ei polta tai kännää..Ei juo limuja tms niin ei tule niistä pulloja. Mut joo, naurattaa kyl muakin et onko ihan pakko käyttää viinapulloa...

Anteeksi, mutta heräsi kysymys; mistä se tyhjä viinapullo tulla tupsahti äidillesi?

Vierailija
16/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa siis muovipulloista kyse? Ihmettelin jo että ihanko tosissaan ihmiset rahtaa lasista juomapulloa mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi