Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet saavat yhden yön suhteita?

Vierailija
07.05.2017 |

Ja miten he sen tekevät? Ihmettelen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet. Niitähän ne pelimiehet nimenomaan hakee.

Vierailija
22/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka lähestyvät naisia ja ovat sinut itsensä kanssa.

Haittaako jos on läski, hampaaton, kalju ja haisee pahalle, mutta on sujut sen kanssa?

Jos sinun pitää sitä kysyä minulta niin tietenkin haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö näytti tietävän parhaiten. Tarviiko sitä enää muuta?

Vierailija
24/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckboyt, joita on paljon nykyään.

Vierailija
25/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfamiehet ja jännämiehet. He saavat myös tunnin suhteita.

Vierailija
26/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja käsityksiä täällä. Esim. ne kaikkia epätoivoissaan vonkaavat eivät todellakaan saa. Eivätkä varsinkaan ne, jotka eivät kenellekään kelpaisi pidemmäksikin aikaa. Yhden illan jutut onnistuvat mieheltä, joka on sosiaalisesti taitava, itsevarma mutta ei pullistelija, huumorintajuinen ja ulkonäöltään normaali, siisti ja suht miellyttävä. Eikä naisille valehdella tarvitse, kyllä jokainen tietää, että jos lähtee baarista uuden tuttavuuden matkaan, ei kannata olettaa, että ollaan naimisiin menossa.

Vierailija
27/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan jutut onnistuvat mieheltä, joka on sosiaalisesti taitava, itsevarma mutta ei pullistelija, huumorintajuinen ja ulkonäöltään normaali, siisti ja suht miellyttävä. Eikä naisille valehdella tarvitse, kyllä jokainen tietää, että jos lähtee baarista uuden tuttavuuden matkaan, ei kannata olettaa, että ollaan naimisiin menossa.

Juuri näin. Itse erittäin keskinkertaisen näköisenä miehenä yllätyin, ettei irtoseksiin tarvita miesmallin ulkonäköä. Harmi vain, että pidän itse suhteellisen harvoja naisia seksuaalisesti kiinnostavina. Oma nirsous rajoittaa tätä asiaa paljon enemmän kuin komeuden puute, mutta ainoa oikeasti huono seksikokemus oli naisen kanssa, jota en pitänyt viehättävänä. En halua kokea tuota itseinhoa enää.

Vierailija
28/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden tuollaisen miehen, hän oli kolmekymppinen työkaveri jonka kanssa juteltiin paljon tauoilla. Ei hän itse lukemattomista irtosuhteistaan minulle kertonut, sain tietää muuta kautta. Mutta en yhtään ihmettele - hän oli jotenkin sellaisen oloinen että olisi voinut puhua naiselta kuin naiselta jalat alta. Ei kovin hyvännäköinen, mutta hauska ja kiinnostava ja jotenkin jutteli minunkin kanssani hyvin vilpittömän oloisesti, aidosti kiinnostuneena (tai sitten teeskenteli erittäin hyvin) vaikka olen 20 vuotta vanhempi, naimisissa ja susiruma.

Vierailija
29/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka lähestyvät naisia ja ovat sinut itsensä kanssa.

Haittaako jos on läski, hampaaton, kalju ja haisee pahalle, mutta on sujut sen kanssa?

Jos sinun pitää sitä kysyä minulta niin tietenkin haittaa.

Jos ei puhutakaan nyt minusta? Haittaako vain kysyjän ulkonäkö vai kaikkien ulkonäkö? 

Vierailija
30/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset, hauskat ja rohkeat, joilla on kämppä tarpeeksi lähellä.

Vierailija
31/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojen mukaan ainakin leppoisat pellet, joiden kanssa naisen ei tarvitse hävetä eikä miettiä kelpaako sellaisenaan. Ihan tavallinen ulkonäkö riittää eikä tarvitse olla rikas tai menestyvä.