Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet saavat yhden yön suhteita?

Vierailija
07.05.2017 |

Ja miten he sen tekevät? Ihmettelen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joita ei haluta useammaksi yöksi?

Vierailija
2/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeät ja sanavalmiit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset miehet.

Vierailija
4/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset hieman yksinkertaiset, aggressiivisesti päälle käyvät omaa etuaan ensisijaisesti ajavat miehet. He sitten menevät panemaan niiden oman tasoistensa hutsujen kanssa. Jotenkin onttoa...

Vierailija
5/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka saa vain sen yhden yön.

Vierailija
6/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sellaisia aikoinaan ja olen mielestäni ihan tavallinen. Normaalin näköinen, olen kohtelias ja puhelias. Tietysti se vaati menemistä baariin ja olemaan aloitteellinen. Tämä on monille liikaa vaadittu.

Hauskimpia oli naiset, jotka aamulla poistuessaan väittivät, että eivät he koskaan ennen... 😂

Vierailija
7/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset jotka ehdottelevat tarpeeksi monelle naiselle

Vierailija
8/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehet.

Vierailija
9/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka sitä harrastaa.

Vierailija
10/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset kivat miehet.

Vierailija
11/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat yhdenyönjuttuni menneisyydessä ovat olleet ihan tavallisia, mukavia miehiä. Ei mitään juoppoja tai itseää korostavia "alfauroita" kireissä topeissa. Ei lääppiöitä, ei vonkaajia vaan itsestään normaalisti huolta pitäviä, hyväntuulisia miehiä. Ovat myös kaikki olleet kohteliaita, jaksaneet jutella kanssani pitkin iltaa ja olleet kiinnostuneita minusta ja minä toki heistä. Ihan perusfiksuja, joten juttua riittää ja yleensä ei ole ollut se kovaäänisin kaveriporukan tyyppi, olen itse rauhallinen ja viihdyn kaltaisessani seurassa.

Yhden illan jutut loppuivat kun yksi herrasmies ei seuraavana aamuna halunnutkaan lähteä aamukahvin jälkeen. Tuossa on edelleen, vaikka vannoutunut sinkku olin.

Vierailija
12/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet...

Lihaksikkaat,kaljupäiset,tatuoidut,väkivaltaiset sellaiset !

Vierailija
13/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksaa vongata tarpeeks kauan nii ehkä saa

Vierailija
14/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joihin minä olen iskenyt silmäni.

Tosin aika monet jäivät roikkumaan perään.

Vierailija
15/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka lähestyvät naisia ja ovat sinut itsensä kanssa.

Vierailija
16/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka lähestyvät naisia ja ovat sinut itsensä kanssa.

Haittaako jos on läski, hampaaton, kalju ja haisee pahalle, mutta on sujut sen kanssa?

Vierailija
17/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille ei yhen illan tai pelkät seksisuhteet edes kelpaa vaan ovat ilman naista. Eräs 6 vuotta nuorempi mies oli kiinnostunut niin kauan kunnes ilmeni että halusin pelkän seksisuhteen, koska mies minulla jo on. Joitakin vuosia jo tästä on kulunut ja mies vieläkin etsii elämänkumppania netistä. Joskus satutaan samaan paikkaan, mutta ei edes moikata. Hän vain katselee minua pitkään.

Tämä ei ollut edes ainoa tapaus. Tuntuvat loukkaantuvan pahasti, jos en muuta seksin suhteen halunnutkaan.

Vierailija
18/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkäät ja tarkkasilmäiset kaverit, jotka tarttuvat toimeen heti kun tunnistavat seksiseuraa etsivän naisen. Eli esim. sellaisen, joka on kaverinsa kanssa baarissa, mutta keskittyy enemmän silmäilemään pöydän yli miestarjontaa.

Jos tällainen nainen silmäilee sinua, niin mahdollisuudet ovat ilmassa. Varaudu kuitenkin toimimaan nopeasti ja sinnikkäästi, koska naisen kaveri haluaa varmasti pian vaihtaa paikkaa tms. Myös setämiehet ja muut pelimiehet ovat pian apajilla. Ja vaikka he eivät onnistuisikaan viemään häntä nenäsi edestä, he saattavat tehdä jotain, josta johtuen mimmit ovat taas aikeissa vaihtaa paikkaa.

Tanssilattialla kannattaa olla hauska ja rento, ei törkeä ja päällekäyvä. Ja tietysti kantsii ensin osoittaa olevansa hyvä tyyppi, ennen kuin pyrkii vähän lähemmäs. Ei saa olla liian limainen, eikä liian ujo. Ja kannattaa olla erityisen kohtelias myös kyseisen naisen kavereille, koska aika nopeastihan ne neuvoo pysymään susta kaukana, jos vaistoavat sinusta jotain kuspäisyyttä. Pitää myös muistaa olla vähän tuhma!

Näin mä sanoisin, taustalta katselleena. 

Vierailija
19/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten he sen tekevät? Ihmettelen.

Paskanpuhujat. Tärkein ominaisuus on valehtelukyky.

Toinen hyvä ominaisuus on hällä-väliä asenne.

Vierailija
20/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka haluavat harrastaa seksiä lihavien naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme