Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useita miehiä yhtä aikaa tapailevat naiset: miten olette ottaneet asian puheeksi treffeillä? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan..

Vierailija
07.05.2017 |

Olin ennen sellainen yksi mies kerrallaan -tyylin edustaja, mutta olen todennut että eihän siitä nykymaailmassa mitään tule, kun muut tapailevat kuitenkin useita ihmisiä. Olen siis itsekin alkanut tapailla useampia miehiä samanaikaisesti. Ongelmaksi on muodostunut ainakin laaja hajonta siinä, mitä miehet odottavat tapailulta. Jotkut haluaisivat jo ensi tapaamisella poistaa Tinderin. Toki jos tuollainen tulee puheeksi, siihen on helppo kommentoida kertomalla että itse haluan rauhassa tutustua useampaan uuteen tuttavuuteen ja että kanssani ei pysty tästä syystä etenemään kovin nopeasti.

Mutta entä kun mies ei ota lainkaan asiaa puheeksi vaan näyttää vain yksinkertaisesti olettavan olevansa ainoa tapailukumppanini? Mikä olisi sopivan pehmeä tapa rikkoa tämä illuusio? Miten te muut olette toimineet? Oletatteko vain, että nykyään kaikkien pitäisi tajuta ihmisten tapailevan monia samaan aikaan, vai pidättekö tärkeänä keskustella asiasta jotta molemmilla on kokonaiskuva tilanteesta?

Tämä monien tapailu mahdollistaisi varmaan myös sen, että tapaisi myös epäkiinnostavalta tuntuvaa miestä useammin kuin kerran - se kun ei tässä mallissa ole pois muiden tapailusta. Oletteko itse toimineet näin ja koetteko sen kannattavaksi? Itse olen ollut tosi jyrkkä aikaisemmin ja laittanut jutun poikki heti jos sukat eivät ensitapaamisella pyöri jaloissa molemmin puolin, mutta nykyiseen deittikulttuuriin tällainen ei ehkä sovi parhaalla mahdollisella tavalla.

Jos mies ehdottaa treffien päätteeksi uutta tapaamista mutta itse et ole varma, mitä vastaat? Itse osaan antaa pakit, ja jos olen varma että haluan nähdä uudelleen, senkään ilmaiseminen ei ole ongelma. Mutta jos olen epävarma? Pitääkö silloin vain päättää kyllä tai ei, ja jos päättää kyllä niin teeskennellä kiinnostuneempaa kuin on, ettei vie toiselta tuulta purjeista?

Lienee selvää että olen aika pihalla deittailusta. Johtuu siitä että aiemmat suhteeni ovat alkaneet niin vaivattomasti, että en ole joutunut koskaan pohtimaan tällaisia. Kaikki neuvot ja pohdinnat aiheesta ovat tervetulleita!

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sinkkuaikoina ajoittain noin, kun olin nettideittisivustolla. Silloin vastaan saattoi tulla samaan aikaan muutama kiinnostava tyyppi, joten tavattavahan ne oli, joskus useampaan kertaankin. Perustelin itselleni asian niin, että sinkkuna en todellakaan ole tilivelvollinen kenellekään, ja kerroin myös miehille, että en lupaa mitään. Tällä tarkoitin, että en lupaa parisuhdetta, en seksiä, en mitään uskollisuutta tapailuvaiheessa. Enkä odottanut sitä heiltäkään. Hyvin kaikki meni, ja kun löytyi se mies joka kolahti, vaihtui statuskin sinkusta seurustelevaksi ja deittailu jäi historiaan.

Vierailija
22/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa tapailla muitakin ( international luonteinen nainen/mies tekee niin )

Kuka voisi olla niin vanhanaikainen että sitoutuisi kokonaan vaan yhteen ihmiseen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Voiko suurempia tunteita (tai edes ihastumista) syntyä jos ajtuksissa pyörii kymmenen eri tapailua samaan aikaan? Matin kanssa käytiin leffassa, Teppo vei syömään mutta Mikolla taas on jäätelökone.
Mutta itse aiheeseen: en tiedä onko mitään hyvää tapaa kertoa toiselle muiden tapailusta. Jos mies toimii samoin niin eipä se mitään vahinkoa aiheuta, kun taas jos vastapuoli on oppinut tapailemaan vain yhtä kerrallaan niin tunnelma voi hieman jäätyä.. Hiljaisuus on ehkä parhain vaihtoehto, näin kumpikin saa säilyttää mielikuvansa ja tapailun vakavoituessa voi muut tiputtaa kyydistä vaivihkaa.

Täh? Miksei voisi? Kyllähän ihastuneena muutenkin tavataan jatkuvasti ihmisiä. Eihän elämä siihen seisahdu. Ihan yhtä hölmöä olisi mielestäni ihmetellä, miten kukaan voi ihastua samaan aikaan kun aloittaa uudessa työpaikassa.

Et ole tosissasi.

Sinä ET ole ihastunut kehenkään jos tapailet muitakin.

Tuossa äskeisessä puhuttiin siitä, että jos tapailee monia ei voi ihastua, eikä siitä, että on jo ihastunut.

Ja kyllä minä ainakin olin ihastunut hiljattain yhteen mieheen, mutta oli melko selvää, että hän ei ollut jutussa samalla tavalla mukana, niin tottakai tapailin muitakin samaan aikaan. Eikä ole muuten vieläkään ihastus tähän mieheen laantunut, vaikka olen tavannut paria muuta miestä hänen jälkeensä. Pitäisikö minun nyt vain odottaa kotona ja odottaa, että joskus unohdan tämän miehen ennen kuin voin ketään muuta tavata vai miten sinä tämän näet?

Vierailija
24/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi sinkkuaikoina ajoittain noin, kun olin nettideittisivustolla. Silloin vastaan saattoi tulla samaan aikaan muutama kiinnostava tyyppi, joten tavattavahan ne oli, joskus useampaan kertaankin. Perustelin itselleni asian niin, että sinkkuna en todellakaan ole tilivelvollinen kenellekään, ja kerroin myös miehille, että en lupaa mitään. Tällä tarkoitin, että en lupaa parisuhdetta, en seksiä, en mitään uskollisuutta tapailuvaiheessa. Enkä odottanut sitä heiltäkään. Hyvin kaikki meni, ja kun löytyi se mies joka kolahti, vaihtui statuskin sinkusta seurustelevaksi ja deittailu jäi historiaan.

Ei ihmiset muutu, vaikka tapaisivatkin jonkun pysyväisemmän tai en ainakaan usko, se opittu vapaa menemään ja tekemään kytee alitajunnassa ja aktivoituu taas uudelleen kun sopivan jännämies osuu kohdalle..ja lopun jo tiedättekin miten tarina jatkuu...

Vierailija
25/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Voiko suurempia tunteita (tai edes ihastumista) syntyä jos ajtuksissa pyörii kymmenen eri tapailua samaan aikaan? Matin kanssa käytiin leffassa, Teppo vei syömään mutta Mikolla taas on jäätelökone.
Mutta itse aiheeseen: en tiedä onko mitään hyvää tapaa kertoa toiselle muiden tapailusta. Jos mies toimii samoin niin eipä se mitään vahinkoa aiheuta, kun taas jos vastapuoli on oppinut tapailemaan vain yhtä kerrallaan niin tunnelma voi hieman jäätyä.. Hiljaisuus on ehkä parhain vaihtoehto, näin kumpikin saa säilyttää mielikuvansa ja tapailun vakavoituessa voi muut tiputtaa kyydistä vaivihkaa.

Täh? Miksei voisi? Kyllähän ihastuneena muutenkin tavataan jatkuvasti ihmisiä. Eihän elämä siihen seisahdu. Ihan yhtä hölmöä olisi mielestäni ihmetellä, miten kukaan voi ihastua samaan aikaan kun aloittaa uudessa työpaikassa.

Et ole tosissasi.

Aika itsekeskeinen ja epäempaattinen maailmankuva sinulla. "Minä en voi tapailla muita jos olen ihastunut, joten kukaan muukaan ei voi." Kyllä voi. Maailmassa on paljon muitakin asioita joita sinä et osaa tai joihin sinä et pysty, mutta jotka muille ovat ihan arkipäivää. 

Jos tapailet muita niin silloin ET ole ihastunut kehenkään.

Kyse ei ole mielipiteestä.

Mikä fysiikan laki muka estää ihastuneen ihmisen tapaamasta muita? Eihän muiden tapaaminen tarkoita mitään muuta kuin tapaamista. Ei seksiä, ei ihastumista, ei seurustelua tms.

Vierailija
26/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa tapailla muitakin ( international luonteinen nainen/mies tekee niin )

Kuka voisi olla niin vanhanaikainen että sitoutuisi kokonaan vaan yhteen ihmiseen ?

Miksi pitäisi sitoutua kokonaan johonkuhun, jonka on vasta tavannut.....? Ei deittailu ole enää samanlaista kuin 50-luvulla, vaan rentoa ihmisiin tutustumista avoimin mielin. Siitä voi seurata ystävyys, parisuhde, tai ei yhtään mitään. Useimpien kanssa ei mitään, koska ei vaan kolahda. Eikä siitä kannata paineitakaan ottaa.

Vierailija
27/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä miehenä kuulostaa hengästyttävältä tapailla useita ihmisiä yhtäaikaa kaikkien töiden, harrastusten yms. lisäksi. Miten siinä enää pysyy kärryillä? Oma mutu sanoo, että tuolla tyylillä kukaan ei saa oikeaa mahdollisuutta, kun tapailu on pelkkää sillisalaattia eri ihmisten kanssa.

Siis millä tavalla pysyy kärryillä? Etkö sinä voi olla esim väleissä useamman ystävän, perheenjäsenien tai sukulaisten kanssa yhtä aikaa, ettet mene ihan sekaisin? Ihmisiä ne deittikumppanit vain ovat. Ei ihme, jos hengästyttää, jos deittailu ja sosiaaliset suhteet ylipäätään on jotain suorittamista ja ulkoa opettelua. Aidot ihmissuhteet etenevät omalla painollaan eikä vain ominaisuuksien ynnäämisellä.

Vierailija
28/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Voiko suurempia tunteita (tai edes ihastumista) syntyä jos ajtuksissa pyörii kymmenen eri tapailua samaan aikaan? Matin kanssa käytiin leffassa, Teppo vei syömään mutta Mikolla taas on jäätelökone.Mutta itse aiheeseen: en tiedä onko mitään hyvää tapaa kertoa toiselle muiden tapailusta. Jos mies toimii samoin niin eipä se mitään vahinkoa aiheuta, kun taas jos vastapuoli on oppinut tapailemaan vain yhtä kerrallaan niin tunnelma voi hieman jäätyä.. Hiljaisuus on ehkä parhain vaihtoehto, näin kumpikin saa säilyttää mielikuvansa ja tapailun vakavoituessa voi muut tiputtaa kyydistä vaivihkaa.

Et ole tosissasi.

Aika itsekeskeinen ja epäempaattinen maailmankuva sinulla. "Minä en voi tapailla muita jos olen ihastunut, joten kukaan muukaan ei voi." Kyllä voi. Maailmassa on paljon muitakin asioita joita sinä et osaa tai joihin sinä et pysty, mutta jotka muille ovat ihan arkipäivää. 

Mikä fysiikan laki muka estää ihastuneen ihmisen tapaamasta muita? Eihän muiden tapaaminen tarkoita mitään muuta kuin tapaamista. Ei seksiä, ei ihastumista, ei seurustelua tms.

Ehkä tässä haetaan sitä,että jos on ihastunut yhteen ihmiseen,haluaa keskittyä juuri siihen ihmiseen tutustumiseen,eikä silloin ole tarvetta tavata muita ehdokkaita samaan aikaan.Jos taas kiinnostaa tapailla useita yhtä aikaa,ei luultavasti ole syntynyt orastavia tunteita ketään kohtaan,on vain useita hyviä vaihtoehtoja.

AP:n kysymykseen sanoisin,että jos vain käy treffeillä,eikä mene kenenkään kanssa sänkyyn asti,ei tarvitse mainostaa treffikumppaneiden määrää.

Vierailija
29/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella rasittavaa Tinderissä. Naisilla on kymmeniä tapailtavia ja uutta pukkaa koko ajan, sitten roikottavat sinua odottamassa vuoroasi älyttömiä aikoja.  Ongelmaa ei olisi jos molemmilla olisi kymmeniä tapailtavia, mutta kun tavismiehellä on oikeasti työ ja tuska saada treffejä aikaiseksi.

Olisi parempi, jos Tinder rajoittaisi selailua, ja pareja saisi olla kerrallaan vain vaikka viisi.  Se toki tekisi naisista entistäkin nirsompia, mutta se on vain hyvä asia.

Vierailija
30/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Et ole tosissasi.

Kyse on tosiaankin juuri sinun mielipiteestäsi, eikä se tosiasia jankkaamalla muuksi muutu.

Vierailija
31/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Voiko suurempia tunteita (tai edes ihastumista) syntyä jos ajtuksissa pyörii kymmenen eri tapailua samaan aikaan? Matin kanssa käytiin leffassa, Teppo vei syömään mutta Mikolla taas on jäätelökone.Mutta itse aiheeseen: en tiedä onko mitään hyvää tapaa kertoa toiselle muiden tapailusta. Jos mies toimii samoin niin eipä se mitään vahinkoa aiheuta, kun taas jos vastapuoli on oppinut tapailemaan vain yhtä kerrallaan niin tunnelma voi hieman jäätyä.. Hiljaisuus on ehkä parhain vaihtoehto, näin kumpikin saa säilyttää mielikuvansa ja tapailun vakavoituessa voi muut tiputtaa kyydistä vaivihkaa.

Et ole tosissasi.

Ehkä tässä haetaan sitä,että jos on ihastunut yhteen ihmiseen,haluaa keskittyä juuri siihen ihmiseen tutustumiseen,eikä silloin ole tarvetta tavata muita ehdokkaita samaan aikaan.Jos taas kiinnostaa tapailla useita yhtä aikaa,ei luultavasti ole syntynyt orastavia tunteita ketään kohtaan,on vain useita hyviä vaihtoehtoja.

AP:n kysymykseen sanoisin,että jos vain käy treffeillä,eikä mene kenenkään kanssa sänkyyn asti,ei tarvitse mainostaa treffikumppaneiden määrää.

Miksi tässä nyt puhutaan niin kuin pelkkä ihastuminen olisi jo joku sitoumus? Minä tuossa aiemmin jo kerroin olevani edelleenkin ihastunut mieheen, jolta en saanut tarpeeksi vastakaikua. Kerro, miksi minun pitäisi nyt kieltäytyä tapaamasta muita ja miten minulla ei olisi tarvetta tavata muita ehdokkaita samaan aikaan kun se ihastuminen on vain ihastuminen (ei sitoutuminen, lupaus, suhde), eikä se tule koskaan johtamaan yhtään mihinkään. Tottakai minä edelleen haluan tavata uusia ihmisiä, jos vaikka ihastuisin johonkin sellaiseen, joka ihastuu myös minuun.

Vierailija
32/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä miehenä kuulostaa hengästyttävältä tapailla useita ihmisiä yhtäaikaa kaikkien töiden, harrastusten yms. lisäksi. Miten siinä enää pysyy kärryillä? Oma mutu sanoo, että tuolla tyylillä kukaan ei saa oikeaa mahdollisuutta, kun tapailu on pelkkää sillisalaattia eri ihmisten kanssa.

Siis millä tavalla pysyy kärryillä? Etkö sinä voi olla esim väleissä useamman ystävän, perheenjäsenien tai sukulaisten kanssa yhtä aikaa, ettet mene ihan sekaisin? Ihmisiä ne deittikumppanit vain ovat. Ei ihme, jos hengästyttää, jos deittailu ja sosiaaliset suhteet ylipäätään on jotain suorittamista ja ulkoa opettelua. Aidot ihmissuhteet etenevät omalla painollaan eikä vain ominaisuuksien ynnäämisellä.

Voi ollakin, ei minulla ole kokemusta. Tuli vain mieleen kun olen nyt ollut uudessa työssä kuukauden ja alan vasta vähän oppia tuntemaan minkälaisia uudet työkaverit samassa tiimissä ovat. Ja työpaikalla keskustelu on erittäin kevyttä. Siksi ihmetyttää, että toisesta oppisi jotain syvällistä jollain tunti/viikko-meiningillä ja satunnaisilla viesteillä. Vielä vähemmän, jos niitä tunti/viikko tapaamisia olisi vaikka 5.  Tarkoitus ei ollut arvostella ketään, vaan kertoa miltä itsestä tuollainen multideittailu kuulostaa.

Vierailija
33/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tämä on todella rasittavaa Tinderissä. Naisilla on kymmeniä tapailtavia ja uutta pukkaa koko ajan, sitten roikottavat sinua odottamassa vuoroasi älyttömiä aikoja.  Ongelmaa ei olisi jos molemmilla olisi kymmeniä tapailtavia, mutta kun tavismiehellä on oikeasti työ ja tuska saada treffejä aikaiseksi.

Olisi parempi, jos Tinder rajoittaisi selailua, ja pareja saisi olla kerrallaan vain vaikka viisi.  Se toki tekisi naisista entistäkin nirsompia, mutta se on vain hyvä asia.

Miten sinä kuvittelet, että jonkun yksittäisen sovelluksen rajoitukset estäisivät tapailut? Heti kun on viisi täynnä, vaihdetaan wa:n puolelle ja taas on tilaa viidelle uudelle. Tai sitten tapaillaan irl-tuttavuuksia tai tutustutaan muissa sovelluksissa.

Vierailija
34/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, löysihän tännekin lopulta tiensä ainakin yksi näistä yllättyjistä. Siis henkilö, joka yllättyy siitä että jotkut tapailevat useita samaan aikaan. Valitettavasti ei ainakaan minulle ole mahdollista mennä yksi kerrallaan, ketjussa jo mainituista syistä. Silloin kun pidin vielä kiinni tuosta periaatteesta, ihastukseni kohde tapaili kuitenkin minun lisäkseni muita, ja lopulta olin ollut vuoden tilanteessa jossa olin paljon ihastuneempi häneen kuin hän minuun, ja kaipasin paljon enemmän - yksipuolisesti. Jos olisin itsekin tapaillut muita samaan aikaan, olisin saattanut kohdata miehen, jonka kanssa tunteet olisivatkin olleet molemminpuolisia. En enää aio tuhlata aikaani sitoutumalla liian aikaisin. 

Tapailuhan on alkuvaiheessa ihan normaalia ihmiseen tutustumista, samanlaista kuin vaikkapa työkaverien tai harrastuksen parissa tavanneiden välinen tutustuminen, eikä siitä voida vielä sanoa tuleeko siitä seurustelua, kaveruutta vai jotain muuta. Siksi tuntuu oudolta että jotkut suhtautuvat niin jyrkästi siihen, että tapaan muitakin uusia ihmisiä heidän lisäkseen. Uskon siihen, että kun kohtaan miehen joka on oikeasti minulle sopiva ja hyvä, ja minä hänelle, se juttu kestää kyllä sen että tutustun samalla muihinkin. Totuus tulee ilmi ajan kanssa viimeistään, ellei sitten peli ole selvä heti ensimmäisellä tapaamisella. Ja jos on, niin totta kai sen muiden tapailun voi sitten jättää pois.

Sitä tässä vielä mietin, että tosiaanko olisi parasta vain jättää ottamatta koko aihetta puheeksi treffeillä. Onhan se totta, että tunteet syttyvät helpommin jos toiselle ei erikseen korosteta tämän olevan "vain" yksi monista. Mutta minulla on ainakin nyt jo ollut ongelmana se, että vaikka kerron tilanteesta, toinen osapuoli voi silti ihastua vahvasti ja käyttäytyä ikään kuin ei olisi ollenkaan kuullut tai ymmärtänyt, mitä olen kertonut. Jos johdattelisin tieten tahtoen miestä harhaan jättämällä kertomatta tapailutyylistäni, katsoisin että on vähän minunkin vastuullani jos juttu päättyykin kyyneliin.

Hankalaa.

ap

Vierailija
35/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Miten sinä kuvittelet, että jonkun yksittäisen sovelluksen rajoitukset estäisivät tapailut? Heti kun on viisi täynnä, vaihdetaan wa:n puolelle ja taas on tilaa viidelle uudelle. Tai sitten tapaillaan irl-tuttavuuksia tai tutustutaan muissa sovelluksissa.

En usko, että ihmiset ihan okeasti haluavat multideittailla, vaan kyse on enemmänkin kiusauksesta. Uskon, että rajoitus toimisi osalla ihmisiä oikein hyvin ja tekisi deittailusta kaikille mielekkäämpää. Ei se meinaan naistenkaan psyykkeelle ole hyväksi, että koko ajan odottaa isompaa kalaa ja harrastetaan henkisesti irtosuhteen tapaista pelailua. 

Vierailija
36/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, ei minulla ole kokemusta. Tuli vain mieleen kun olen nyt ollut uudessa työssä kuukauden ja alan vasta vähän oppia tuntemaan minkälaisia uudet työkaverit samassa tiimissä ovat. Ja työpaikalla keskustelu on erittäin kevyttä. Siksi ihmetyttää, että toisesta oppisi jotain syvällistä jollain tunti/viikko-meiningillä ja satunnaisilla viesteillä. Vielä vähemmän, jos niitä tunti/viikko tapaamisia olisi vaikka 5.  Tarkoitus ei ollut arvostella ketään, vaan kertoa miltä itsestä tuollainen multideittailu kuulostaa.

Ehkä sinulla on vähän epärealistiset kuvitelmat tästä multideittailusta. Minulla esimerkiksi on viimeisen vuoden sisällä ollut tapailuja yhteensä kuuden miehen kanssa, joista kahden kanssa tapasin vain kerran. Ei siitä nyt niin pyörryksiin mene. Eivät nämä ainakaan minulla mene niin, että maanantaina tapaan Matin, tiistaina Tepon ja keskiviikkona Sepon ja torstaina on uudelleen Matin vuoro.

Vierailija
37/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon tapaillut niin en oo kertonu :D

Vierailija
38/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi!

Kolahtiko miehesi heti ekalla tapaamisella vai oliko hän ensin yksi näistä, joille kerroit että et lupaa mitään?

ap

Vierailija
39/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisena nelikymppisenä miehenä olen samaa mieltä ja olen sitä mieltä, ettei pysy kärryillä jos joka päivälle on eri treffiseura. Ei siinä haeta mitään suhdetta silloin vaan halutaan p...a mahdollisimman monen kanssa.

Olen tällaisen jakorasian lähettänyt pariin kertaan kesken treffien kotiin. Tai luultavasti meni jonkin muun luo. Jos on puutteessa tai haluaa vain leffaseuraa, sen voi sanoa. Ja myös sen, jos ajatuksena on jotain vakavampaa. Ei kuitenkaan niin että ollaan muka vakavissaan ja parin viinilasillisen jälkeen menee matit ja mikot sekaisin ja kuulet, miten tykkäsi niistä meidän edellisistä treffeistä joilla seurana olikin mahdollisesti pekka tai ville. Kyllä siinä on silloin yritetty jotakin muistaa ja pieleen menee. Eikö ole helpompi todeta heti puolin ja toisin jos ollaan kaveripohjalta liikkeellä? Silloin ei tarvitse edes esittää muistavansa asioita vaan keskittyä sen hetken tilanteeseen.

Vierailija
40/171 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Et ole tosissasi.

Tuossa äskeisessä puhuttiin siitä, että jos tapailee monia ei voi ihastua, eikä siitä, että on jo ihastunut.

Ja kyllä minä ainakin olin ihastunut hiljattain yhteen mieheen, mutta oli melko selvää, että hän ei ollut jutussa samalla tavalla mukana, niin tottakai tapailin muitakin samaan aikaan. Eikä ole muuten vieläkään ihastus tähän mieheen laantunut, vaikka olen tavannut paria muuta miestä hänen jälkeensä. Pitäisikö minun nyt vain odottaa kotona ja odottaa, että joskus unohdan tämän miehen ennen kuin voin ketään muuta tavata vai miten sinä tämän näet?

Mutta et kai sä nyt enää siinä roiku tapailemassa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän