Miksi jotkut laittaa jotain tyhjänpäiväisiä chat-viestejä yöllä?
Eritoten nämä puolituntemattomat/tuntemattomat.
Miten kehtaavatkin? Lähipiirin voin ymmärtää, tai jos on _erikseen sovittu_ että yöllä viestittely on ok.
Muutoin se on tungettelevaa ja röyhkeää. Eikö niitä "Moi, mitä kuuluu?"- viestejä voi laittaa päivällä tai illalla, normaaliin aikaan? Itse sain tänään tuollaisen viestin 01.00 enkä oikein tykännyt. Kirjoitin vastaukseksi että "Älä häiritse mua yöllä/aikaisin aamulla, KIITOS!".
Nimittäin viestin laittajan päässä kello oli jotain 05.00 paikkeilla joten on outo chat-aika 01-05.00 minusta. Eritoten kun olen onnellisesti parisuhteessa.
No, eipä tällä sen kummempaa pointtia ollut, kunhan piti valittaa. Kiitos jos jaksoit lukea :)
Miten olisi, jos oppisit laittamaan sen älykääpiöpuhelimesi äänettömälle tai peräti sulkemaan sen yön ajaksi. Saisivat viestittelijät lähetellä viestejään kaikessa rauhassa, ja sinä vetelisit hirsiä tästä maailmasta mitään tietämättä. Minä opin tuon jo vuosia sitten, kun minulla oli myös jokunen yökukkuja tuttava, jotka surutta heittelivät mitäänsanomattomia viestejään pienessä sievässä puolen yön jälkeen. Kun olin muutaman kerran herännyt niihin piippauksiin, opin sukkelasti laittamaan puhelimen äänettömälle. Itse en soittele enkä viestittele illalla yhdeksän jälkeen muuta kuin hätätapauksissa, ja saman olen esittänyt tutuillekin.