Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoristusraudat, kihartimet yms ovat käteviä, mutta kuinka niitä jaksetaan jopa päivittäin käyttää?

Vierailija
07.05.2017 |

Eikö siihen mene aikaa jokusen verran? Eikö tukka muka kärsi ajan saatossa, vaikka käyttäisi lämpösuoja tuotteita? Moni kärvistää melko suoran tukkansa piikkisuoraksi, koska miulla on kauhea pörrökäkkäräpää.. Kuinkahan monella on oikeasti oikeat kiharat suoraansanottuna luonnostaan. Fööni on kyllä kätevä, kun täytyy saada nopeasti tukka kuivaksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, vaikuttaahan tähän myös se, mitä tuloksesta haluaa! Jos kampaaja tekee kampausta, se on eri asia kuin itse kääntää vähän latvoja ja kohotella tukkaa hiuspohjasta. Mulla on kuten sanottu, paksut hiukset, mutta ei mene kun joku viis minsaa. Itse vielä tietää, mitä on tekemässä, eli on yleensä jo rutiineja sen oman tukan kanssa. Ei ole käynyt vielä rasitteeksi. Hampaatkin aamulla  harjaan ja laitan voiteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muotoilurautaa aina hiusten pesun jälkeen eli 2 kertaa viikossa. Käännän vähän latvoja ja teen loivaa kiharaa, lopuksi vielä tupeeraan tyvestä ja sitten suihkuttelen lakkaa (tähän kaikkeen menee aikaa n. 10-15 min). Olen menetelly näin yli 10 vuotta. Käytän aina lämpösuojaa ja muutenkin hoidan hiuksiani. Jos en tekisi hiuksilleni mitään ne olisivat vain tosi tylsät päätämyöten roikkuvat pitkät hiukset. Kun muotoilen raudalla, hiukset näyttävät tosi runsailta ja tuuheilta ja kestävät hyvännäköisinä seuraavaan pesuun asti. Kampaajilta saan aina hyvää palautetta hiusteni kunnosta.

Vierailija
24/28 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
26/28 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi-puolitoista suoristusrautaa suoja-aineiden kanssa, nyt sitten hoidellaan surkeita hiuksia.

Vierailija
27/28 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi-puolitoista suoristusrautaa lämpösuojalla, nyt sitten parannellaan pilalle menneitä hiuksia, jotka alunperin olivat kauniit, loivilla kiharoilla olevat.

Vierailija
28/28 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sellainen hiustyyppi, joka kai pitäisi kihartaa tai suoristaa aina ulos lähtiessä. Eli ei kunnolla luonnonkihara eikä varsinkaan suora. Oma kihara hajoaa tosi helposti ja näyttää kulahtaneelta permikseltä.

Kampaaja laittaa mulle leikkauksen yhteydessä raudalla kiharat, ja siinä aina ihmettelen, miten hiukset kiiltävät laitettuina. Kampaaja on vastannut, että tällaista kiiltoa ei ole kenelläkään, joka säännöllisesti käyttää lämpöä muotoiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän