Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tai nainen, kerro ranskalaisin viivoin, mitä kuuluu hyväään seksiin

Vierailija
07.05.2017 |

Helppo vertailla sitten tuloksia.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode on runkkari.

Vierailija
22/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Noi on kyllä karhean hyviä creppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-intohimoinen suutelu

-suuseksi molemminpuolin

-rasvalla selän hierominen ennen seksiä

-miehen orgasmi ja tunne, että ollaan yksi henkilö

N36

Vierailija
24/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvännäköinen, hyväkroppainen ja pitkä mies

- keskivertoa isompi penis

- kemia

- suudelmat

- orgasmit

- mies joka rakastaa nuolla

- kehut

N28

Vierailija
25/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-toinen osapuoli ei karkaa vessaan tai suihkuun heti seksin jälkeen, vaan jää toisen viereen

Tähän täytyy sanoa, että naisilla on niin lyhyt virtsaputki, että seksin aikana sinne saattaa päätyä bakteereja jotka aiheuttaa herkästi virtsatietulehduksen. Sen takia on kannattavaa käydä HETI pissalla yhdynnän jälkeen, jotta bakteerit huuhtoutuu ulos. Itse jäisin ihan mielelläni köllöttelemään sänkyyn, mutta pakko käydä vessassa.

Voit tulla myös vessassa käymisen jälkeen viereen köllimään. Kiva, että huolehdit bakteereiden poiston heti yhdynnän jälkeen.

Vierailija
26/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Läheisyyttä arjessa (tää ei varsinaisesti ole siinä hetkessä, mutta ei mun tee ainakaan mieli, jos muuta läheisyyttä ei ole kuin seksiin johtavaa)

- Kunnon esileikki suukotteluineen ja paijaamisineen. Etenkin niskan ja kaulan alueen suutelu saa mut villiksi

- Kemia

- Vaihteleva seksi

- Läheisyys seksin jälkeen (vaikka pikaisesti pissalla siinä välissä käynkin)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-toinen osapuoli ei karkaa vessaan tai suihkuun heti seksin jälkeen, vaan jää toisen viereen

Tähän täytyy sanoa, että naisilla on niin lyhyt virtsaputki, että seksin aikana sinne saattaa päätyä bakteereja jotka aiheuttaa herkästi virtsatietulehduksen. Sen takia on kannattavaa käydä HETI pissalla yhdynnän jälkeen, jotta bakteerit huuhtoutuu ulos. Itse jäisin ihan mielelläni köllöttelemään sänkyyn, mutta pakko käydä vessassa.

Tätä pitäisi nuorillekin kertoa enemmän. Ettei tarviis aina töissä sitten olla ensimmäinen, joka antibioottireseptin kanssa lähtevää potilasta ohjeistaa, että käyppä sitten pissillä aina yhdynnän jälkeen.

Vierailija
27/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleminen.

Vierailija
28/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Molempien kiihottuminen

- Keskinäinen kunnioitus ja arvostus

- Halu tuottaa toiselle nautintoa

Kunnioitus ja arvostus tarkoittaa lähinnä sitä, ettei tee asioita, jotka tuntuvat toisesta epämiellyttäviltä ja kohtelee toista arvostavasti siitä huolimatta onko seksikumppanien välillä rakkautta vai ei.

Vierailija
29/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei kyllä osaa helliä...ei arjessa eikä seksissä. Mietin mistä sais sitä kipinää... sitten itse haikailee kaikkea pervompaa.

Onko muilla pitkissä suhteissa kiihkeyttä ja kunnon seksiä?

Vierailija
30/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se että panettaa

Vierailija
31/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kemia

- suudelmat

- orgasmit

- kehut

N28

Tykkäät olla aina saavana osapuolena.

Vierailija
32/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä edes niele. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kemia

- suudelmat

- orgasmit

- kehut

N28

Tykkäät olla aina saavana osapuolena.

Niin...?

Vierailija
33/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu on kyllä ihan ykkönen. Molemminpuolin. Yksi mimmi sanoi että se on naista alentavaa. Olen edelleen kommentista hyvin hämilläni. Mitä yksikään mies arvostaa enemmän kuin hyvää suihiottoa seksissä? Ei voi olla mitenkään kuviteltavissa sitä alistavaksi? Enintään mies alistuu ihan vapaaehtoisesti mihin vain odottaessaan seuraavaa kertaa.

Vierailija
34/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakke kirjoitti:

Suu on kyllä ihan ykkönen. Molemminpuolin. Yksi mimmi sanoi että se on naista alentavaa. Olen edelleen kommentista hyvin hämilläni. Mitä yksikään mies arvostaa enemmän kuin hyvää suihiottoa seksissä? Ei voi olla mitenkään kuviteltavissa sitä alistavaksi? Enintään mies alistuu ihan vapaaehtoisesti mihin vain odottaessaan seuraavaa kertaa.

No vaikka mitä. Itse en välitä yhtään suihinotosta, ei vaan lämmitä. Enemmän saan irti jos nainen vaikka istuu naamallani.

No ok, jos saa panna kurkkuun pohjaan asti, niin että voin kunnolla painaa hänen naamaa vasten vatsaani, niin se on jo jotain. Mutta sitä en ole saanut kokea viiteentoista vuoteen.

M38

Vierailija
35/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sakke kirjoitti:

No vaikka mitä. Itse en välitä yhtään suihinotosta, ei vaan lämmitä. Enemmän saan irti jos nainen vaikka istuu naamallani.

No ok, jos saa panna kurkkuun pohjaan asti, niin että voin kunnolla painaa hänen naamaa vasten vatsaani, niin se on jo jotain. Mutta sitä en ole saanut kokea viiteentoista vuoteen.

M38

Joo totta. Perus tiistaiseksiä kommentoin ja kyllä ihan samalla tavalla pidän että saa panna kurkkuun asti. Ei mitään raiskausta kuitenkaan. Ja tuollaisesta huippusuuseksistä voi itsekin nykyään vain haaveilla. Kuitenkin mun viimeinen onnenpäivä oli vain alle vuosi sitten. Parastahan on mitä enemmän mimmi ottaa syvälle. Se on ihan tajutonta. M41

Vierailija
36/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Molemmat ovat tyytyväisiä tapahtuneesta kun seksi päättyy

Vierailija
37/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- läsnäolo

- epäitsekkyys

- välittäminen

- rentous

- toisen kuuntelemista

Vierailija
38/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ruputuspatukka

-maksamakkara

-jatsarisaappaat

Vierailija
39/39 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kemia

- hellyys ja lämpö, rajuus

- molempien halu tyydyttää toinen ja kyky lukea toista

- luottamus, kun luottaa toiseen rajat tekemiselle ja nauttimiselle ovat kaukana

-mielikuvitus, kokeilla uusia asentoja, leluja, asuja, tekniikoita.

- estottomuus, hän on halunnut juuri sinun kanssasi sänkyyn, siinä kohtaa vatsamakkaroilla ei enää ole väliä

- esileikkiä voi olla vaikkapa komento riisua alushousut pois ja tulla treffipaikkaan ilman niitä. Ompa mulla ollut myös nipsut rinnoissa. Ja kaikennäköistä muutakin on tapahtunut. Tuommoinen lämmittely kiihottaa meitä molempia - paljon.

- itse nautin suuseksistä, useista eri asennoista, peppuseksistä, leluista (ja miehestä, jolle ne eivät ole uhka). Mies mielellään suuseksin lisäksi myös sormettaa ja fistaus on upeaa. Ja tietysti itse otan suihin nauttien siitä, kun kumppani nauttii.

-seksin jälkeen hellitellään toisiamme. Nautitaan läheisyydestä.

- hyvä seksi on kuin tanssi. Joka kerta ei

Uu, kuulostaa kivalta