Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mustasukkainen vai sinisilmäinen?

Vierailija
07.05.2017 |

Olen mustasukkainen vaimostani, kun koen että hän tahtoo jotain muuta kun meitä. Kaikki alko jo kun oltiin vasta vähän aikaa seurusteltu, kun hain hänet laivalta. Satamassa joku kännipäissään oleva mies tuli puhumaan vaimolleni, miten kivaa heillä oli ollut viime yönä kun olivat paneskelleet. Sivuutan asian silloin kun puolisoni sanoi, että ei tiedä edes koko äijää ja se oli vaan jotain känniläisen puhetta. Kun käymme yhdessä baareissa, hän viihtyy enemmän tanssilattialla muiden miesten ja naisten kanssa, kun minun. Siksi hän toivookin että emme yhdessä kävisi baareissa.

Joskus kun hän on jättänyt minut yksin pöytään, kun ollut tanssimassa ja palannut takaisin. Siinä on joku nainen ollut juttelemassa minun kanssa, niin hän on tullut siitä erittäin mustasukkaiseksi.

Kävimme yhdessä risteilyllä huhtikuussa, jolloin vaimoni oli taas tanssilattialla jatkuvaan. Kun menimme hyttiin, hän sanoi hakevansa jotain syötävää, kun on nälkä. Hän viipyi sillä reissulla pari tuntia ja kävin siinä välissä kerran etsimässäkin vaimoani. Kaikki paikat olivat jo kiinni, mutta vaimoani ei näkynyt missään. Kun hän saapui hyttiin, hän kännipäissään kertoi olleensa pettämässä. Samalla hän avautui miten on aikaisemminkin pettänyt minua. Seuraavana aamuna hän perui puheensa ja sanoi kaiken johtuvan vain siitä että oli suuttunut minulle. Mutta kertoi kuitenkin että oli tanssilattialla suudellut toisen kanssa. Hän sanoi että se oli vaan liian pitkälle mennyt vitsi.

En enää luota siihen mikä on totta ja mikä ei. Olenko liian mustasukkainen vai sinisilmäinen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissanne luette tätä ketjua ja vastailettekin tosissanne?

Miksi ei? On täällä paljon tyhmempiäkin

Vierailija
22/22 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissanne luette tätä ketjua ja vastailettekin tosissanne?

Miksi ei? On täällä paljon tyhmempiäkin

Koska Av-mammat kieltää puhumasta naisten pettämisestä, mutta jos mies olisi pettäjä niin ketjussa olisi jo satoja sivuja.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän