Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on raveissa?

Vierailija
07.05.2017 |

Töissä muutama mies kohkasi tulevista Kuninkuusraveista, että kuinka nyt kaikkien kannattaa mennä kun ovat pääkaupunkiseudulla. Millaista siellä raveissa on, käykö siellä naisiakin, onko pakko pelata? Ollaanko siellä tekemisissä niiden "ravi-ihmisten" kanssa vai onko ne jossakin omalla alueella ja tavikset omallaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siellä on myös naisia. Kyllä siellä pelataan mutta ei ole pakko. Jos on kiva ilma siellä on kiva olla. Siellä on myös kahvio, on jotain ruokailun sekä anniskelualue. Tallille on erikseen. Käy ihmeessä kokeilemassa!

Pöytä ravintolakatsomosta (kannattaa varata jo - saattaneet mennäkin). Suosittelen. Minulla oli yksi ravihullu mies kerran -  kyllä noissa aika kuluu. Paljon väkeä. Livenä ihan jännittävä kisa.

Ei ole pakko pelata, mutta pelihulluilla lisää jännitystä. Itse en ikinä tajunnut mikä pointti on, että sijoitamme peliin yhdessä 10 euroa, saamme sen eli voitimme, mutta voittosumma on 7  euroa..... ;-))))

Raveissa voittosummat määräytyy kertoimilla, joten jos jotakin yhdistelmää on pelattu paljon, sen kerroin on pieni ja vähän pelatulla yhdistelmällä taas suuri. Voitto määräytyy taas kaavalla kerroin x panos, joten jos vaikkapa 20 sentin panoksella tehdään 10 euron hintainen peli, voi hyvin olla että saakin vain 7e, koska tosiaan panos ratkaisee voiton eikä se summa, joka järjestelemään on mennyt.

Hei, kyllä mä tiedän tuon. Silti en ymmärrä pointti - sitä hehkutusta voittamisella. Tai kun väitetään, että pelaamalla rahat lisääntyisi. ;-)

(Pähkinä ei ole siis matemaattinen vaan filosofinen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla