Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Essence-meikeistä kokemuksia, mitä kannattaa ostaa?

Vierailija
07.05.2017 |

Poskipuna oli erittäin hyvä laatuunsa nähden, kynsilakka huonoa. Oletko sinä kokeillut sarjan meikkejä, mitä suosittelisit? En kaipaa ehdotuksia muiden valmistajien meikeistä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väritön all about matt -puristepuuteri on yksi luottotuotteistani, se häivyttää huokosia ja pitää tosiaan kasvot kiillottomana. Tupsuttelen sitä myös kaulalle ja decoltee-alueelle kesähelteillä, ei tule sellaista tahmeaa hikipinnoitetta iholle. Varmaan tällä saisi kainalotkin pysymään kuivina, talkin tapaan käytettynä :D

Tuuheuttava Extreme ripsiväri on myös huippuhyvä tosihuokeaan hintaansa nähden. Kynsilakoista tykkään myös, ja huulituotteista. Kärkkäisellä ja Tokmannilla on hyvät valikoimat merkin meikkejä, käyn aina ostosreissulla kurkkaamassa Essencen ständit ja katselemassa uutuuksia.

Vierailija
42/55 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että yhden puuterin valmistus taisi loppua, kun en ole sitä mistään enää löytänyt. Taisi olla joku "2 in 1" eli se oli todella peittävä puuteri, enkä tarvinnut sen alle meikkivoidetta, vaikka minulla onkin couperosa kasvoissa! Oli todella kevyt ja nopea laittaa, eivätkä kasvonikaan rasvoittuneet enää yhtä herkästi. Olen ostanut kaksi erilaista huulipunaa, mutta ne eivät pysyneet tuntiakaan pidempään, vaikka tein aivan normaalin pohjustuksen.

Taisi loppua tuo sama meikkivoidekin. Siis camouflage 2 in 1. Ja juuri kun olin löytänyt huippuhyvän meikkivoiteen. Jos olisin tiennyt, niin olisin hamstrannut kaapit täyteen sitä... 

Osaako kukaan suositella noista muista essencen meikkivoiteista jotain samantyylistä hyvää? Tai catricelta? Vaikka voi kai niitä kokeilla vaikka useampaakin kun ovat niin halpoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että yhden puuterin valmistus taisi loppua, kun en ole sitä mistään enää löytänyt. Taisi olla joku "2 in 1" eli se oli todella peittävä puuteri, enkä tarvinnut sen alle meikkivoidetta, vaikka minulla onkin couperosa kasvoissa! Oli todella kevyt ja nopea laittaa, eivätkä kasvonikaan rasvoittuneet enää yhtä herkästi. Olen ostanut kaksi erilaista huulipunaa, mutta ne eivät pysyneet tuntiakaan pidempään, vaikka tein aivan normaalin pohjustuksen.

Taisi loppua tuo sama meikkivoidekin. Siis camouflage 2 in 1. Ja juuri kun olin löytänyt huippuhyvän meikkivoiteen. Jos olisin tiennyt, niin olisin hamstrannut kaapit täyteen sitä... 

Osaako kukaan suositella noista muista essencen meikkivoiteista jotain samantyylistä hyvää? Tai catricelta? Vaikka voi kai niitä kokeilla vaikka useampaakin kun ovat niin halpoja...

Sama juttu täällä tuon meikkivoiteen kohdalla , Camouflage 2 in 1 oli huippuhyvä :( Kokeilin jotain valikoimasta nykyisin löytyvää meikkivoidetta, mutta vaalein sävy oli liian punertava ja tumma.

Vierailija
44/55 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri oli muuten ok, mutta silmissä alkoi loppupäivästä kangertaa, joku ärsyttää siinä mun silmiä. Se iso valkopohjainen volumeripsari jossa mustaa/oranssia tekstiä muistaakseni. Siirryin takaisin Lorealiin.

Vierailija
45/55 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v. Minulla myös ainoana meikkivoiteena käytössä Stay All Day 16h, paras markettimeikkivoide jota olen koskaan käyttänyt. Haluan meikkivoiteelta peittävyyttä, sitä tämä on mutta kuitenkin helppo levittää ja kevyen tuntuinen, pysyy hyvin. Ripsivärinä käytössä ollut jo pidempään vain Essencen princess ripsarit. Huulikiilto Shine Shine Shine on ihanaa, menossa toinen puteli.

Vierailija
46/55 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Essencen mattapuuteria kehutaan. Eka ainesosa on kuitenkin talkki, joten en aio pölistellä sitä naamaani. Myös asbestiton talkki saattaa aiheuttaa syöpää.

Vierailija
47/55 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että ne gel-lakat levittyy tosi hyvin, mutta mulla ne pysyy nättinä vaan seuraavaan päivään.

Superfine-silmänrajaustussi on hintaansa nähden tosi jees.

Vierailija
48/55 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen kynsilakat on just vaihtuneet, uusi pitäisi kuivua supernopeasti. En ole vielä itse kokeillut.

Vierailija
49/55 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut toimii paitsi kulmakynä joka on ns. kertakäyttökamaa. Ei saa enää teroitettua kunnolliseksi.

Vasta ostettuna tosin todella hyvä hankinta sekin.

Vierailija
50/55 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kynsilakat ovat hyviä, kestävät kolmekin päivää hyvinä kynsissä. Poskipuna myös hyvää ja luomiväritkin ihan ok.

Vierailija
51/55 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Essencen meikkivoiteet, toimivatko helposti kiiltävälle iholle?

52/55 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pari vuotta sitten, mikään ei ollut niin kestävää, kuin Essencen geelikynsilakat. Nyt en ole enää ostanut, kun mun lempisävyjä ei näytä ollenkaan olevan. Pullot ovat myös muuttuneet ehkä silloin muuttivat koostumustakin, kun moni täällä ei enää heidän kynsilakoista tykkää.

Vierailija
53/55 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsiväri oli muuten ok, mutta silmissä alkoi loppupäivästä kangertaa, joku ärsyttää siinä mun silmiä. Se iso valkopohjainen volumeripsari jossa mustaa/oranssia tekstiä muistaakseni. Siirryin takaisin Lorealiin.

Sama! Mulla on ollut nyt viikon verran käytössä Super Curl mascara ja iltapäivällä alkaa silmät kirvellä. Vaihdan varmuuden vuoksi merkkiä.

Vierailija
54/55 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essencen huultenrajauskynä ja kestävä huulipuna loistavia löytöjä.

Myös kynsilakka pysynyt hyvin varpaankynsissä. Nude luomiväripaletti lapsellisesta rasiasta huolimatta ollut mieluinen, ihan paras hinta/laatusuhde näillä kyllä on.

Mies kiusoittelee, kun rouvan ostospaikka on vaihtunut

Stockmannista Tokmanniin. Huomasin vain, että halvallakin voi saada hyvää, eikä ole aina pakko maksaa kymppejä yhdestä meikkituotteesta.

Totta. 🤣

Vierailija
55/55 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattapuuteri on tosi hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme