Essence-meikeistä kokemuksia, mitä kannattaa ostaa?
Poskipuna oli erittäin hyvä laatuunsa nähden, kynsilakka huonoa. Oletko sinä kokeillut sarjan meikkejä, mitä suosittelisit? En kaipaa ehdotuksia muiden valmistajien meikeistä.
Kommentit (55)
Stay All Day 16h- meikkivoide on mielettömän hyvä. Käytin ennen Lumenen blur-meikkivoidetta, mutta tämä päihittää todellakin sen ja maksaa alle 5 euroa!
Ripsari ainakin ajaa asiansa. Ja on edullinen!
Essencen huultenrajauskynä ja kestävä huulipuna loistavia löytöjä.
Myös kynsilakka pysynyt hyvin varpaankynsissä. Nude luomiväripaletti lapsellisesta rasiasta huolimatta ollut mieluinen, ihan paras hinta/laatusuhde näillä kyllä on.
Mies kiusoittelee, kun rouvan ostospaikka on vaihtunut
Stockmannista Tokmanniin. Huomasin vain, että halvallakin voi saada hyvää, eikä ole aina pakko maksaa kymppejä yhdestä meikkituotteesta.
Minkäikäisiä te meikkivoiteista tykänneet olette? Kiinnostaisi kokeilla, mutta ikää on 45v. En kyllä ole erityisen ryppyinen, mutta otsassa muutama juonne. Korostavatkohan niitä, onko samanikäisiä käyttäjiä?
Gel kynsilakka erinomainen. Kuivuu nopeasti ja pysyy kauniina pitkään. Kuluu tasaisesti pois lohkeilematta. Huulimaali tuoksuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupoista löytyy?
Cittareista ja Kärkkäiseltä ainakin. Pretty.fi:stä ainakin ennen ja varmaan muistakin nettikaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupoista löytyy?
Cittareista ja Kärkkäiseltä ainakin. Pretty.fi:stä ainakin ennen ja varmaan muistakin nettikaupoista.
Niin ja Tokmanni.
Minttu* kirjoitti:
Stay All Day 16h- meikkivoide on mielettömän hyvä. Käytin ennen Lumenen blur-meikkivoidetta, mutta tämä päihittää todellakin sen ja maksaa alle 5 euroa!
Kiitos vinkistä! Osaatko kuvailla millä tavoin parempi? Levittyy paremmin, on peittävämpi vai mitä?
Rasvoittuvalle iholleni Essencen All about matt fixing compact powder- puuteri on loistava. Volume stylist 18h curl & hold mascara on koostumukseltaan sopivan "kuivaa" ja vahamaista, että pitää ripset luonnollisesti taivutettuina ilman ripsentaivuttajaa. Harja vain on mielestäni tuolle massalle ja tuohon tarkoitukseen vääränlainen, itse käytän erillistä muoviharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Rasvoittuvalle iholleni Essencen All about matt fixing compact powder- puuteri on loistava. Volume stylist 18h curl & hold mascara on koostumukseltaan sopivan "kuivaa" ja vahamaista, että pitää ripset luonnollisesti taivutettuina ilman ripsentaivuttajaa. Harja vain on mielestäni tuolle massalle ja tuohon tarkoitukseen vääränlainen, itse käytän erillistä muoviharjaa.
Niin joo ja Matt touch blush-poskipunastakin tykkään ja geelikynsilakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essencen kynsilakat ovat minun mielestäni erittäin laadukkaita hintaansa nähden.
Mulla oli lohkeillut jo seuraavana päivänä. No hinta oli vain 2 euroa, joten ei harmita.. Nitäkin kyllä näyttää olevan erilaisia pulloja. Voisihan sitä kokeilla jotain toista vielä...
Geelilakkaa tarvii 3 kerrosta mutta on hyvää.
Huulituotteet on minusta kirkkaasti markettivalikoiman parhaimmistoa. Suosikkejani ovat huultenrajauskynä (pysyy hyvin, levittyy helposti, ei tarvitse teroittaa), tavallinen huulipuna mustassa hylsyssä (levittyy tasaisesti ja tuntuu huulilla mukavalta) sekä nestemäinen Vinyl-huulipuna (löysin omalle iholleni täydellisesti sopivan nudesävyn tästä valikoimasta, ja käytän tätä huulipunaa joskus myös poskipunana). Kirkas huulikiilto on myös loistava, ei liian tahmea, ja applikaattori on sopivan kokoinen ja muotoinen.
Ripsiväreistä olen kokeillut kahta (fuksianpunaisessa pakkauksessa olevaa, jossa kampamainen harja ja Lash Princess) ja nekin ovat olleet oikein kelvollisia. Antavat sopivasti volyymia ja erottelevat ripset. Eivät ole vetisiä tai paakkuunnu helposti. Myös pysyvyys on ollut positiivinen yllätys. Ei ole vielä kertaakaan tullut pandasilmiä iltaan mennessä.
Pohjameikkituotteista käytin joskus peitevoidetta (ihan ok, mutta vaihdoin Catricen Camouflageen) ja käytän edelleen päivittäisessä meikissä sarjan banaanipuuteria, joka on iholleni oikein sopiva.
Huteja sen sijaan ovat itselleni olleet mattahuulipuna (tahmeaa ja kokkareista jankkia), mattahuuli"kiilto" (outo konsepti ja tuote näytti huulilla vain huonosti levitetyltä huulipunalta, joka ei ottanut asettuakseen) sekä meikinkiinnityssuihke (koko naamalle tuli todella tymäkkä metallin kiilto). Myös kulmakynä oli omaan makuuni vähän liian vahamainen ja pehmeä, mutta tämä on tosiaan varmaan lähinnä makuasia, sillä olen tottunut puuterimaisiin kulmatuotteisiin.
Kaiken kaikkiaan tykkään sarjan tuotteista tosi paljon. Ostan nykyään sellaiset nopeasti loppuvat tai vaihtokunnossa olevat "ylläpitotuotteet" eli ripsivärit, meikki- ja peitevoiteet sekä puuterit lähes yksinomaan Essenceltä tai Catricelta.
Ripsivärit hyviä, kuten myös peitevoide. Muuten tykkäisin puutereista ja luomiväreistäkin, mutta kaikki niistä ovat menneet kahteen osaan jo parin kk:n käytön jälkeen... Eli se peiliosa irtoaa puuteriosasta, joten en todellakaan voi kuljettaa niitä meikkipussissa mihinkään. Samaten luomivärit hajoavat herkästi ja niiden rasiat. Välttelen nykyään Essencen tuotteita, jossa on näitä "liikkuvia" osia. Kynsilakat eivät tahdo pysyä kynsissäni edes päivää, kun alkavat lohkeilla vaikka miten laittaisin alus- ja/tai päällyslakkaa tai vaikka jättäisin laittamatta. Vedenkestävä silmänrajauskynä oli hyvä pari kk, kunnes yhtäkkiä kuivui purkkiinsa, ja nykyään se varisee päivän aikana pois silmistä.
Harmi että yhden puuterin valmistus taisi loppua, kun en ole sitä mistään enää löytänyt. Taisi olla joku "2 in 1" eli se oli todella peittävä puuteri, enkä tarvinnut sen alle meikkivoidetta, vaikka minulla onkin couperosa kasvoissa! Oli todella kevyt ja nopea laittaa, eivätkä kasvonikaan rasvoittuneet enää yhtä herkästi. Olen ostanut kaksi erilaista huulipunaa, mutta ne eivät pysyneet tuntiakaan pidempään, vaikka tein aivan normaalin pohjustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ripsarit, huulituotteet ja rajauskynät! Ne ovat laadultaan useimmat aivan huippuluokkaa. Myös kasvojen puuterituotteet ovat hintaansa nähden hyviä. Kumpa vain kaupat sinetöisivät huulituotteet edes teipillä ennen hyllyyn laittoa, noin 1/3 kerroista kun ostan huulituotteen, on se avattu ja sitä kokeiltu. Ällöttävää....
Tämä! Mielelläni ostaisin noita tuotteita, mutta inhottaa kun ripsarit ja huulipunat on jo valmiiksi korkattu!
Mulla on kokemusta vain kynsituotteista. Omistan neljä värilakkaa, kynsiöljyn, kynnenkovettajan ja pikakuivattavan päällyslakan. Kaikista on pelkkää hyvää sanottavaa. Värilakat ovat hintaansa nähden todella laadukkaita, lähes Essien tasoa minusta. Peittävät täydellisesti kahdella kerroksella ja yhdessä päällyslakan kanssa kestävät minulla siedettävässä kondiksessa 3-4 päivää. Nuo muut kynsituotteet ovat samaa markettilaatua kuin esim. Sally Hansenin tai Mavalan vastaavat, mutta reippaasti edullisempia. Seuraavaksi kokeilen Essenceltä ripsaria, kun niitä on niin paljon kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Gel kynsilakka erinomainen. Kuivuu nopeasti ja pysyy kauniina pitkään. Kuluu tasaisesti pois lohkeilematta. Huulimaali tuoksuu hyvälle.
Itsekin rakastan tuota huulimaalia, mutta se taitaa olla jo poistunut valikoimasta? Harmi!
Gel- lakat ovat tosiaan hyviä.
Samoin sarjan päällyskankaat ja kynnenkovettajat ovat mielestäni olleet erinomaisia.
Purkissa oleva luomivärin pohjustaja oli myös hyvää, mutta sekin taisi poistua jo. Tuotteet vaihtuvat tiuhaan, eli jos löytää hyvän, kannattaa ostaa varastoon.
🇺🇦🇮🇱
Se 2-puoleinen kynsiviila on tosi hyvä.
En tykänny kajal-kynästä.