Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Essence-meikeistä kokemuksia, mitä kannattaa ostaa?

Vierailija
07.05.2017 |

Poskipuna oli erittäin hyvä laatuunsa nähden, kynsilakka huonoa. Oletko sinä kokeillut sarjan meikkejä, mitä suosittelisit? En kaipaa ehdotuksia muiden valmistajien meikeistä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen kynsilakat ovat minun mielestäni erittäin laadukkaita hintaansa nähden. 

Vierailija
2/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Essencen meikkivoidetta (2in1 make-up & concealer) ja tykkään kovasti, sopii ainakin mulle just eikä melkein. Kestää tosi hyvin kasvoilla, peittää ja pysyy mattaisena (enkä oikeastaan käytä juurikaan puuteria).

Yllätyin todella laadusta, kun ostin alle 5 euron hintaisen meikkivoiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essencen kynsilakat ovat minun mielestäni erittäin laadukkaita hintaansa nähden. 

Mulla oli lohkeillut jo seuraavana päivänä. No hinta oli vain 2 euroa, joten ei harmita.. Nitäkin kyllä näyttää olevan erilaisia pulloja. Voisihan sitä kokeilla jotain toista vielä...

Vierailija
4/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteet ja ripsarit on omia suosikkeja, samaten se pienessä tuubissa oleva käsivoide ja kulmakarvageeli.

Vierailija
5/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsivärit ovat mahtavia! Vedenkestävä sininen puteli on täydellistä, tuuheuttaa samalla ja kestää. Toinen on mustassa putelissa, se ei ole vedenkestävä. Ostin myös semmoisen paletin, jossa on peitevoide mm. tummille silmänalusille ja punaisuuden peittäjä. Ensin pitää vähän opetella käyttämään sitä, mutta ihoni näyttää täydelliseltä, kun lisäilen niitä ongelmakohtiin.

Vierailija
6/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punahylsyinen ripsiväri on mun suosikki ( tosin muita ripsareita en merkiltä ole kokeillut). Harja on iso, just mun hennoille ja pitkille ripsille hyvä.

Vierailija
7/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtomeikkivoide soft touch mousse ja useamman luomivärin teemapaletit ovat mielestäni parhaat (all about nudes, roses jne), huonommista kokemuksista kynsilakka ei kyllä kestä pitkään eikä peitevärit peitä tarpeeksi, muutoin mielestäni saman valmistajan Catricen tuotteet ovat parempia, sittareissa ainakin ovat standit vierekkäin.

Vierailija
8/55 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catricen tuotteissa on vaan hienommat pakkaukset (rasiat eivät hajoa yhtä helposti) ja se näkyy hinnassa pikkasen kalliimpana. Käytännössä sisältö on sama.

Vierailija
9/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vahva suositus Essencen Gel -kynsilakoille. Saa helposti siistin lakkauksen ja kestävät hyvänä useita päiviä lohkeamatta. Olen hankkinut jo useita eri sävyjä kun hinta (2 e) on olematon.

Huulia pullottava läpinäkyvä sekä heleän vaaleanpunainen huulikiilto on osoittautuneet tosi laadukkaiksi. Taisivat maksaa noin pari euroa kappale. Huultenrajauskynä myös ollut laadukas. On riittävän kova ja kuiva, joten pysyy hyvin.

Vierailija
10/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sarjan ripsivärejä ja pidän kovasti. Peitepuikko on ehdoton valintani. Meikkivoiteet ovat minulle liian tummia, jopa ne vaaleimmat. Sarjassa on myös kivoja korkostus- ja häivytyspaletteja, joita olen käyttänyt. Myös huulikiiltoja olen käyttänyt ja niistä piänyt.

Vierailija
11/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

All about nudes on kyllä tosi ihana luomiväripaletti. Markettituotteista vie ehdottomasti voiton, ei tietenkään oikeelle laatutavaralle vedä vertoja. Huultenrajauskynät oli todellakin positiivinen yllätys, ihanat värit ja kestävät pitkään. Kynsilakka säilyi lohkeilematta 4 päivää, mikä itsellä on ainakin jopa tosi pitkään. Silmänrajauskynä oli tosi huono, kuivuu hirveän hitaasti ja suttaa helposti, laitan rajaukset rajaussiveltimellä kun itse putelin sivellin on todella kömpelö. 

Vierailija
12/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupoista löytyy?

Vierailija
13/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Eccencen meikkipuuteri ja -voide,poskipuna, ripsiväri, kulmakynä, nestemäinen eyeliner, luomiväri, kynsilakkoja ja pari huulipunaa. Edulliseen hintaansa nähden erittäin hyviä tuotteita.

Vierailija
14/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kaikista melkein paitsi kynsilakoista ja päällyslakoista (pysyvät kauniina 2 päivää, sit alkaa lohkeilu) ja luomiväreistä. Eivät ole järin pigmenttisiä.

Vierailija
15/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, korjaan edelliseen Essencen:)

Vierailija
16/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni, Citymarket, Kärkkäinen

Vierailija
17/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tokmanni myy Essenceä ja netistä voit tilata pretty.fi

Vierailija
18/55 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Essencen ripsivärejä! Ite oon kokeillut monia, ja kaikki olleet hyviä. Etenkin yks princess maskara!!! Nyt en enää 20€ ripsareihin käytä rahaa kun löysin essencen ripsarit!!! Suosittelen! Ei maksa paljoa ja jos ei sovi tai ei oo sun mieleen ni anna vaikka sun kaverille tai siskolle :D

Vierailija
19/55 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarit, huulituotteet ja rajauskynät! Ne ovat laadultaan useimmat aivan huippuluokkaa. Myös kasvojen puuterituotteet ovat hintaansa nähden hyviä. Kumpa vain kaupat sinetöisivät huulituotteet edes teipillä ennen hyllyyn laittoa, noin 1/3 kerroista kun ostan huulituotteen, on se avattu ja sitä kokeiltu. Ällöttävää....

Vierailija
20/55 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarit, concealer, aurinkopuuteri ja poskipuna ovat ahkerassa käytössä. En pitänyt meikinkiinnityssuihkeesta (jätti naaman liian kiiltäväksi, vaikka pitikin meikin hyvin paikallaan) enkä siitä yliviivaustussin näköisestä kulmatussista, en vain osannut käyttää sitä eikä se mielestäni häivyttynyt tarpeeksi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme