Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sama juttu! mies odotututtaa!

Vierailija
07.05.2017 |

Ollaan lähdössä juhliin tai jonnekin. Meno on hyvissä ajoin tiedossa ja olen pyytänyt miestä jo ennakolta valmistautumaan hyvissä ajoin, jotta voimme lähteä heti. Aamulla kun ollaan lähdössä, mies aloittaa joutavan päiväisten asioiden askartelun, esim. öljyt pitää tarkistaa autosta, ettei jäädä välillä ym. Tekee sen tahallaan, koska nauttii siitä että muu perhe seisoo vieressä odottamassa lähtöä, hän on nyt tärkeä jota odotetaan! . Tämä on vain yksi esimerkki, lähes joka kerta sama juttu, milloin mitäkin pitää tehdä juuri ennen lähtöä :-/. Muilla samaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies teki noin. Tuli lähtö hänen isoäitinsä syntymäpäiville, vauvalla oli ikää noin 3 kk ja tietty koko suku siellä odotti tämän tapaamista. Minulla ei ollutkaan yllättäen mitään kiirettä lähteä, piti syöttää vauva kesken lähtövalmistelujen ja vaihtaa vaippa ja sitten huomata, että omassa puserossa oli tahra ja vauvantarvikelaukku oli pakkaamatta jne. Mies seisoo ovella naama punaisena ja huutaa, että miksi et ole valmiina ja minä neuvomaan, että mene hyvä ihminen nyt tarkastamaan ne auton öljyt, jotka aina katsot siinä vaiheessa kun on päästy autoon! Me tulemme kyllä perässä. Mutta kun päästiin vauvan kanssa autolle, mies ei käynnistäkään sitä vaan avaa konepellin ja sanoo, että NYT on hyvä hetki katsoa öljyt.

Vauva rääkäisi,minä nappasin sen syliini ja tavarat myös ja huikkasin miehelle, että katso ihan rauhassa, tällä taitaa taas olla kakat.

Sinne syntymäpäiville ei sitten lähtenyt kuin hyvin vihainen mies.

.

Tämä on ihan paras. Minäkin pistäisin nauttimaan omaa lääkettään. Sinä olet ihan helmi.

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!!!!!!!!!!!!!! Not.

Vierailija
22/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!!!!!!!!!!!!!! Not."

Idiootti. Parisuhde ei ole hoivasuhde eikä loputtoman ymmärryksen keidas. Elämä on valintoja ja huonot valinnat johtavat epämieluisiin tilanteisiin, hyvät valinnat hyviin tilanteisiin. Se ikävä tunne kun toinen on hidastelija, ymmärtämätön ja tahallaan on palautettava ymmärryksen valoon - ai tältä se tuntuu. Minusta on reilua toistaa tilanne niin, että näkökulma vaihtuu. Se on vain sinun parhaaksesi, palstapösilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Parisuhde ei ole hoivasuhde eikä loputtoman ymmärryksen keidas. Elämä on valintoja ja huonot valinnat johtavat epämieluisiin tilanteisiin, hyvät valinnat hyviin tilanteisiin. Se ikävä tunne kun toinen on hidastelija, ymmärtämätön ja tahallaan on palautettava ymmärryksen valoon - ai tältä se tuntuu. Minusta on reilua toistaa tilanne niin, että näkökulma vaihtuu. Se on vain sinun parhaaksesi, palstapösilö.

Tässä viestissä tiivistyy suomalaisen naisen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana luonne ja herttaisuus. Miehesi (jos sellaista edes on) on maailman onnellisin ihminen noin upean leidin napattuaan!

Vierailija
24/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies teki noin. Tuli lähtö hänen isoäitinsä syntymäpäiville, vauvalla oli ikää noin 3 kk ja tietty koko suku siellä odotti tämän tapaamista. Minulla ei ollutkaan yllättäen mitään kiirettä lähteä, piti syöttää vauva kesken lähtövalmistelujen ja vaihtaa vaippa ja sitten huomata, että omassa puserossa oli tahra ja vauvantarvikelaukku oli pakkaamatta jne. Mies seisoo ovella naama punaisena ja huutaa, että miksi et ole valmiina ja minä neuvomaan, että mene hyvä ihminen nyt tarkastamaan ne auton öljyt, jotka aina katsot siinä vaiheessa kun on päästy autoon! Me tulemme kyllä perässä. Mutta kun päästiin vauvan kanssa autolle, mies ei käynnistäkään sitä vaan avaa konepellin ja sanoo, että NYT on hyvä hetki katsoa öljyt.

Vauva rääkäisi,minä nappasin sen syliini ja tavarat myös ja huikkasin miehelle, että katso ihan rauhassa, tällä taitaa taas olla kakat.

Sinne syntymäpäiville ei sitten lähtenyt kuin hyvin vihainen mies.

.

Tämä on ihan paras. Minäkin pistäisin nauttimaan omaa lääkettään. Sinä olet ihan helmi.

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!!!!!!!!!!!!!! Not.

No niin provoilija: sinusta on sitten hieno ja hyvä malli, että yksi perheenjäsen kiduttaa muita odotuttamalla itseään - ja toiset saa joka kerta odottaa ja miettiä myöhästytäänkö?  Tämäpä vasta jalo ajatus.

Vierailija
25/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viestissä tiivistyy suomalaisen naisen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana luonne ja herttaisuus. Miehesi (jos sellaista edes on) on maailman onnellisin ihminen noin upean leidin napattuaan!

.

Aviomieheni on onnellinen mutta hän onkin reilu mies, painonsa verran kultaa. Ihana mies. Tänään hemmottelin häntä aamiaisella, lämmitin uunissa karjalanpiirakoita, leppäsavujuustolla ja siivu häränleikettä, hunajamelonia, kahvia, brietä, keksejä, omenapiirakkaa ja shampanjaa, mehua. Kohta lähdetään maastopyörällä metsään.

Exä taas ei ehkä ollut niin tyytyväinen yhdessäoloomme. Hän kyllä sanoi erotessamne että olen hyvä ihminen mutta avoero tuli koska en hyväksynyt koskaan hänen konstailujaan vaan palautin hänet välittömästi maan päälle. Toiset miehet, toiset ihmiset kaipaavat aina loputonta hyväksyntää omituisille tempauksilleen, paskalle luonteelleen, ilmeisesti sinäkin. No ei voi mitään, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
26/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99% nainen on se joka odotuttaa.

Vierailija
27/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienisieluisen egoilun tarvetta odotuttaminen.

Vierailija
28/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös tällainen "kyllä sinne vielä ehtii" tyyppi. Kun olisi jo pitänyt ryhtyä pukeutumaan, hän vain katsoi televisiota tai naputteli jotain laitetta. Olimme aina viimeisiä tulijoita ja hiivimme varovasti paikallamme tai onnittelumaljat oli juotu jo ajat sitten. Hänen isänsä siunaustilaisuuteen meidän piti lähteä ajoissa koska hän oli yksi arkunkantajista. Tilaisuus oli pienellä paikkakunnalla ja siellä oli tapana, että lähiomaiset kantoivat arkun kirkkoon. Aloin jo hyvissä ajoin sanoa, että meidän pitää olla kirkolla viimeistään puoli tuntia ennen siunaustilaisuuden alkua. Varasin hänelle kaikki vaatteet esille, puin lapset ja pukeuduin itse. Kun mies ei ollut vielä kuin mennyt suihkuun, soitin meille taksin. Tuli siunauksen puolivälissä paikalle. Sanoin hänelle, että tästä lähtien minä lähden ajoissa, jos se ei sovi hänelle saa tulla milloin haluaa. Se on pelkkää vallankäyttöä näyttää, että siinähän odotatte ja anelette, minä päätän milloin lähdetään.

Vierailija
29/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEETÄ! Tarkastaa öljyt,siihen menee ainakin minuutti.

AUTTAKAA!

Vierailija
30/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan miehen piti tehdä tietokonepäivityksiä juuri ennen lähtöä. Ja sitten kiroili ja hermoili kun ei mennyt putkeen. Nykyisin menee itse autoon istumaan hyvissä ajoin ja jättää minut huolehtimaan lapset ja heidän tavarat ym. Ja kamala kiire ja hoputus.

Vierailija
31/31 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan lähdössä juhliin tai jonnekin. Meno on hyvissä ajoin tiedossa ja olen pyytänyt miestä jo ennakolta valmistautumaan hyvissä ajoin, jotta voimme lähteä heti. Aamulla kun ollaan lähdössä, mies aloittaa joutavan päiväisten asioiden askartelun, esim. öljyt pitää tarkistaa autosta, ettei jäädä välillä ym. Tekee sen tahallaan, koska nauttii siitä että muu perhe seisoo vieressä odottamassa lähtöä, hän on nyt tärkeä jota odotetaan! . Tämä on vain yksi esimerkki, lähes joka kerta sama juttu, milloin mitäkin pitää tehdä juuri ennen lähtöä :-/. Muilla samaa?

Jätä jatkossa se mies kotiin. Ota auton avaimet ja sano että auto lähtee klo xxxx riippumatta siitä montako on kyydissa. Ja sitten teet sen. Uskon miehen oppivan muutaman kerran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi