Sain viime yönä mieheltäni seksiä kuukauden tauon jälkeen miehen aloitteesta
Mutta en saanut orgasmia, kuten yleensä.
Kertooko kroppa nyt siitä, ettei minulla ole enää haluja miestä kohtaan kuten ennen?
Kommentit (20)
Ai kerran kun ei saa orgasmia johtopäätös on tämä? Voi mies parkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olen saanut aina. Miehen haluttomuus on väkisinkin saanut omatkin halut vähitellen alemmas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olen saanut aina. Miehen haluttomuus on väkisinkin saanut omatkin halut vähitellen alemmas. Ap
Yksi kerta ei kerro mtn ei yhtään mitään, sen jokainen aikuinen ihminen tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? Ei mulla ainakaan oman miehen haluttomuus kaudet vaiku omaan halukkuuten. Lisäksi kuukausi nyt ei ole mikään pitkä aika, ainakaan pitkässä parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? Ei mulla ainakaan oman miehen haluttomuus kaudet vaiku omaan halukkuuten. Lisäksi kuukausi nyt ei ole mikään pitkä aika, ainakaan pitkässä parisuhteessa
Mies on ollut melko haluton jo monta kuukautta. Edellisen aloitteen teki helmikuun alussa. Ap
Onnea!!! Mulla menossa kk.8 ilman. Miehen halut katosi vauvavatsan kasvun myötä eikä ole palannut vaikka vauva jo 2kk. Ei enää päivälläkään enää mitään hellyyttä. Taidan olla "pilaantunutta tavaraa" tämän jälkeen. Kilotkin ovat jo suurinosa kadonneet,ei voi olla siitäkään kiinni. Tuntuu todella pahalta kun mies ei enää halua koskea.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!!! Mulla menossa kk.8 ilman. Miehen halut katosi vauvavatsan kasvun myötä eikä ole palannut vaikka vauva jo 2kk. Ei enää päivälläkään enää mitään hellyyttä. Taidan olla "pilaantunutta tavaraa" tämän jälkeen. Kilotkin ovat jo suurinosa kadonneet,ei voi olla siitäkään kiinni. Tuntuu todella pahalta kun mies ei enää halua koskea.
Älä ihmeessä suostu toiseen lapseen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten se saisi edes alkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten se saisi edes alkunsa?
Mies saattaisi hetkellisesti alkaa haluta taas seksiä. Mutta ei kannata mennä siihen harhaan, kun on jo osoittanut olevansa haluttomuuteen taipuvainen ja vieläpä aikana jolloin vaimo eniten kaipaisi huomiota. Ap
Ed kerrasta 1v2kk.
Olen varmaan jo ummessa, ainakin psyykkisesti :´(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai siinä suostumuksen ole väliä, kun seksiä ei kerran enää ole.
Ehkä paineita oli kasaantunut liikaa, etkä pystynyt rentoutumaan tarvittavalla tavalla. Ihan ymmärrettävää, jos haluttomuus on ollut ongelmana ja vaivannut seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paineita oli kasaantunut liikaa, etkä pystynyt rentoutumaan tarvittavalla tavalla. Ihan ymmärrettävää, jos haluttomuus on ollut ongelmana ja vaivannut seksielämää.
Niin ja nyt mies sitten varmaan taas lopettaa seksin koska en saanut. Teeskentelemään en halunnut alkaa vaikka mielessä jopa kävi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näin olen miettinyt...Tuntuu ihan todella pa***lle varsinkin kun mies oli se joka lapsen halusi. Nyt ollaan kuin kämppäkaverit. Alkuraskauden jaksoin vielä yrittää, luovutin kun työnsi vain pois ja näki selvästi että jopa suukon antaminen olikin yhtäkkiä niin "vaikeaa". Pahinta oli kun himot hyrräsivät aivan valtavasti koko raskauden ajan. Ajattelin että synnytyksen jälkeen asiat edes muuttuisi,mutta ei. En uskalla toista raskautta edes ajatella, en kestäisi enää toista sellaista kautta. En edes tiedä enää haluanko miestä lähelleni,pettymyksen ja katkeruiden tunne on niin valtava. Jos en kelvannut niin ei tarvitse kelvata nytkään. Kuukausi on vielä normaali aika, joka parisuhteessa on kuivia kausia mutta ole iloinen että miehesi ilmaisi sinulle että haluaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten se saisi edes alkunsa?
Samassa tilanteessa. Paitsi että mä hullu tein toisen lapsen ja olen nyt raskaana. Kerta riitti oikeaan aikaan. Seksiä viimeksi marraskuussa jolloin vauva sai alkunsa 😞
Kyllä vituttaa.
Olen päättänyt että kun olen synnyttänyt niin treenaan kroppani niin tiukaksi ja upeaksi ja pyörin persehousuissa sen edessä ja sexyissä alusvaatteissa mutta seksiä ei tipu!
En tiedä onko mun kropasta kiinni edes koko haluttomuus mutta tuskin siitä hyvästä fyysisestä kunnosta haittaakaan oo.
Kävikö mies vieraissa ja sai "matkamuiston", jota paranteli kuukauden?
Parasta seksiä on aamulla nukutun yön jälkeen. On havaittu eikä ole seksiä harrastettu iltaisin tai yöllä aikoihin. Hyvin levänneenä ja rentoutuneena saa orgasmin myös herkemmin. Jos ei ehdi mies hoitaa sormettamalla ja orkku tulee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä on aamulla nukutun yön jälkeen. On havaittu eikä ole seksiä harrastettu iltaisin tai yöllä aikoihin. Hyvin levänneenä ja rentoutuneena saa orgasmin myös herkemmin. Jos ei ehdi mies hoitaa sormettamalla ja orkku tulee helposti.
Minä en ole koskaan saanut kuin sormettamalla (ja nuolemalla, jota en juuri koskaan saa), mutta nyt en saanut sitenkään. Voihan olla että se johtui siitäkin että olin jo nukkunut muutaman tunnin kun mies vasta tuli nukkumaan, eikä kroppani herännyt kunnolla ollenkaan. Ap
Ne on sinun aivot jotka kertoo, ei kroppa.