Sami Kuronen eronnut
Kommentit (149)
onko samilla ja samilla suhde, molemmat erosi saman aikaan
Tempparit 4:ssa Kuronen mukana sinkkumiesten joukossa.
Ainoa mikä tässä jännittää, että kuinka pian ja kenen kanssa alkavat seurustelemaan. Etsivätkö uudet julkkikset vai tavalliset tallaajat.
Mistä tietää, että Mirkalla ei ole uutta? Siitä että julkaisee vanhoja herutuskuvia instassa saadakseen huomiota
Hieman ihmetyttää tuon lähes nelikymppisen äiti-ihmisen herutuskuvat ja huomion hakuisuus. Toimittaa päihteiden vastaista lehteä, mutta insta vilisee viinilasi ja kuoharipulloja? Kovin ristiriitaista.
Ja eroa ei pitänyt jauhaa enää julkisuudessa mutta kappas nyt se muikki kuitenkin niin tekee😀
Mä en kyllä oikein käsitä. Mirkan mies kuoli 2013, ja on nyt seurustellut Kurosen kanssa 4 vuotta. Kuinka nopeasti kuoleman jälkeen Mirkka aloitti uuden suhteen? Aika rankalta kuulostaa.....
Mä niin tiesin että ne eroaa! ihme hehkutusta, ettei tässä suhteessa kihloja/naimisiinmenoja/lapsia tapahdu, koska ne on niin nähty jo edellisissä suhteissa. Kuka jaksaa sellaista parisuhdetta missä kaikki etenemismahdollisuudet on viety pois?
Mä en ymmärrä noiden kummankaan instaa... Ei uskois sisällön puolesta keski-ikäisiksi...
Löytyi se uusi fitnessmissitissi
En kyllä tosiaan ymmärrä ton Mirkan instaa, postaa sinne mitä sattuu ja sitgen ihmettelee, kun vauvapalstalla keskustellaan hänestä? Joko haluaa huomiota tai sitten ei...
Jee, ovat selvästi palanneet yhteen! Katsokaapas instatilejä, joka viikonloppu yhdessä. Kuka soittaa Seiskaan?
Sitähän ne just yrittää, vihjailevat yhteisistä viikonlopuista jotta joku lehti sen huomaa ja tekee haastattelun ja hups, taas ovat hetken julkisuudessa.
No eiks nää just sanoneet et eroavat ystävinä ja lastenkin vuoksi tapailevat jatkossakin?
Noh, ystävinä seksikkäitä kylpylälomia :D Niin niin
No niin, nyt saatiin naamat Seiskaan ja julkisuudenkipeän Mirkka-rouvan viikonloppu on pelastettu! Vietettyään villin sinkkukesän festareilla pussaillen routa kuitenkin ajoi Kurosen suurella haloolla pari kiloa laihduttaneen Mirkkan luo.. Skumpat esiin ja kippish :D
Samit ne vaan eroilee..