Mies sanoi eilen että aasialaiset naiset on "kaunottaria". En pysty enää kattomaankaan miestäni saati puhumaan sille
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulosta netistä niitä vähemmän ihania ja laittele seinälle ympäri kämppää :) Voi sitten luvan kanssa ihastella olan takaa.
Tässäpä oiva ajatus. :D
Paitsi että mies ja nainen eivät koe visuaalista himoa ja kauneutta samalla tavalla.
Niinpä. Mies ja nainen eivät ole sama olento, kaukana siitä. Sukupuolten vaste-eroja seksuaalisiin ärsykkeisiin on kuvannettu tieteellisestikin esim. tässä tutkimuksessa: http://www.medscape.com/viewarticle/808430
Vierailija kirjoitti:
Turha suuttua. Nythän on kevätkin ja ulkona on paljon ulkomaalaisia raksamiehiä joita ihastella ääneen miehelle <3
Sinkkunainen
Onko komeempaa ku virolainen rakennusmies?
"Huh huh mitä kaunottaria noi aasialaiset naiset on!" Näin se sanoi. Siis jossain leffassa oli näitä naisia.
Ja mua ei ole koskaan sanonut samalla lailla "kaunottareksi". Et huh huh mikä kaunotar sä ootkaan. Noin ei ole koskaan sanonut.
Kyllä tosta voi mun mielestä suuttua. En haluu et hän enää ikinä koskee mua, inhottaa niin paljon koko mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole miehesi tainnut käydä aasiassa. Tai nähdä aasialaisia naisia netin tiettyjen sivujen ulkopuolella. Meinaan vaan kun ei ne aasialaiset ole sen kummempia kuin muutkaan: jotkut on kauniita, jotkut ei. Opiskelen ja asun Otaniemessä ja näen valtavasti aasialaisia joka päivä joten tiedän missä mennään.
Joo, (Huoh) tuskinpa se mies tarkoitti kuitenkaan tuolla kommentilla et jokaikinen aasialainen on kaunotar. Lause "suomalaiset on kovia juomaan" ei tarkoita et kaikki suomalaiset syntymästä hautaan vetää alkoa.
No voi hyvänen aika sentään, itse tiedän että varmaan puolet maailman naisista on kauniimpia ja viehättävämpiä kuin minä, ja silti mieheni on valinnut juuri minut kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Etelä- korealaiset on kyllä kauniita.
ei mun anoppi ainakaan, ihan järkky
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että mä loukkaannun näin?
Ei ole normaalia loukkaantua noin. Sehän oli vain toteamus eikä mitenkään suunnattu sinuun. Mielestäni osa aasialaisista naisista on tosi nättejä ja osa ei. Samaa mieltä on mieheni. Se ei vie minun yöuniani enkä pelkää että mies vaihtaisi minut aasialaiseen.
Vähän sama asia jos miehesi sanoisi että kaikki renesanssilinnat ovat kauniita ja asuisitte 70-luvun tasakattohirvityksessä. Ei se tarkoita että vaihtaa pitäis.Se jos jokin asia tai hlö on kaunis ei ole sulta pois.Miehes on just sun kanssa, just nyt.Hoida itsetuntosi kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kauniita. Samoinkuin japsit. Googleta deittipalstaa niin näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kauniita. Samoinkuin japsit. Googleta deittipalstaa niin näet.
Noin yleisesti kyllä kaikenlaiset naiset on kauniita, mutta ei se mun anopista mitään kukkasta tee.
Miehesi juntti ja tahditon, ei tuollaista kuulu sanoa omalle puolisolle. Ehkä voisit laittaa jonkin fimin pyörimään jossa salskeita miehiä ja alkaa sitten ihmettelemään näiden ulokkeita siis tietysti jos oma miehesi ei niin hyvinvarusteltu... tai ehkä en suosittele kuitenkaan tekemään noin mutta kyllä tuollaisen toteaminen ääneen oli tökeröä mieheltäsi.
Kyllä sun nyt täytyy vaihtaa miestä ja hankkia semmoinen joka pitää aasialaisia naisia rumina. Sellaisia miehiä löytyy esim. ... Jaa-ah, mistähän niitä löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun nyt täytyy vaihtaa miestä ja hankkia semmoinen joka pitää aasialaisia naisia rumina. Sellaisia miehiä löytyy esim. ... Jaa-ah, mistähän niitä löytyisi?
Et siis hiffaa pointtia? Ajatella voi mitä ajattelee mutta kyse onkin siitä tarvitseeko suoltaa suustaan kaikkea mitä mieleen tulee, muita naisia ei kehuta omalle puolisolle, aikamoinen saapas jos ei tätä tajua.
Onhan toi ihan turhaa kommentoida tollasta ääneen. Mikä siinä on pointti? Oisko miehestä kiva kuunnella, kuinka oma vaimo vaikka kehuisi kaikkia afrikkalaisia miehiä seksikkäiksi?
Joku aiempi kommentoija sanoi, että "mies on kuitenkin valinnut sinut puolisokseen". No eipä se välttämättä ole valinnut, mutta ehkä vaan tyytyi kun ei parempaakaan saa? Tältähän tuollainen muiden naisten ääneen kehuminen kuulostaa.
Itse haluan, että mies pitää minua upeana. Ei minulle riitä, että mies on kanssani vain siksi, kun kukaan kauniimpi ei häntä kelpuuttanut. Haluan olla se numero yksi hänelle. Minä kerron miehelle kuinka haluan vain häntä enkä ketään muuta, koska se on totuus. Ikävää, jos mies ajattelee minusta päinvastoin. Saa toki muitakin haluta, kunhan minä olen se ykkönen. Ja muiden naisten kehuminen ei tätä mielikuvaa kyllä ainakaan vahvista.
Ajatuksissaan voi kukin olla mitä mieltä vaan, siitä ei voi kukaan määrätä. Kunhan ei ääneen ylistä muita naisia, jos kerta ei omaansakin kehu vielä enemmän ja anna tämän tuntea olevansa se paras.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aivan uskomattoman rumia, mutta jos on vähänkään nätti, niin se on kauniimpi kuin suomalainen superkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulosta netistä niitä vähemmän ihania ja laittele seinälle ympäri kämppää :) Voi sitten luvan kanssa ihastella olan takaa.
Paitsi että mies ja nainen eivät koe visuaalista himoa ja kauneutta samalla tavalla.
Mistäpä sinä sen tiedät? Oletko sekä mies että nainen?
Ydinkysymys on se, että miksi muita naisia pitää kehua omalle puolisolleen. Siten ei arvostusta, kunnioitusta ja rakkautta osoiteta. Ihan sama, mikä totuus asiassa on, että ovatko kauniita ja miten paljon - vaan se, että miksi asiaa nyt ylipäätään hehkuttaa puolisolleen. Se on vain vittumaisuutta ja kertoo äärimmäisen huonoista käytöstavoista.
Mulla oli samanlainen poikaystävä reilu parikymppisenä. Kummasti "kohteliaisuuksia" irtosi kyllä muista naisista, mutta oman naisen kehuminen ja hyvänä pitäminen olikin sitten vaikeampaa. Kaipa se oli joku tapa paikkailla epävarmuuttaan? No, onneksi pääsin hänestä eroon ja nyt aikuisena ihanan miehen kanssa nainisissa.
Ei kukaan tasokas mies nyt vain käyttäydy noin puolisoaan kohtaan. Olisi paljon ansiokkaampaa saada se oma nainen tuntemaan itsensä viehättäväksi ja ihanaksi.
Suomalaiset assbergerläiset jäävät jankkaamaan, miten fakta asiassa menee: ovatko ne naiset kauniita vai ei. Kun keskeisintä koko jutussa on se, miten sosiaalisissa tilanteissa toimitaan, ja miten sitä omaa rakasta huomioidaan tai toisaalta, mikä suhteessa on vittumaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sinä sen tiedät? Oletko sekä mies että nainen?
On olemassa myös ns. objektiivisia tosiseikkoja, joiden tietäminen ei kysy sukupuolta, vaan järkeä.
Ahaha, tuli mieleen kun sain miehen hämmentymään näyttämällä kuvan jostain thai-kauneuskilpailusta ja kertomalla vasta sitten, että jokainen niistä uhkeista ja kauniista naisista on alkujaan mies.