Ehtiikö saada mahamakkaran pois heinäkuuhun mennessä?
Mitä muuta pitäisi tehdä kuin lopettaa sokerin mussutus? Mitä liikkeitä? Mahamakkara löytyy kokoa n 10 cm korkea ja pienet jenkkakahvat persiin päällä.
Apua!
Kommentit (12)
Vihersmoothie aamuin illoin inkivääri sitruuna minttu cayonnnepippuri polttaa rasvaa. Vesimelonia, vettä paljon.
Jollain pikadietillä voisi onnistua.
Ehtii hyvin. Lähes 2kk aikaa. Itse aloitan suoerdieetin maanantaina mutta muitakin konsteja on.
Ehtii, sokerit pois, säännöllinen ruokarytmi ja sopiva annoskoko. Paljon kasviksia mutta lihaa/proteiinia riittävästi. Tee ruoka itse ja unohda kaupan marinoidut lihat. Itse pudotin juuri 4 kg/4 viikkoa, edellisten lisäksi jätin leivän pois.
Ei ne makkarat millään liikkeillä lähde vaan laihduttamalla. Heinäkuun alkuun mennessä ehdit tiputtaa jopa 6-8 kiloa mutta vaatii itsekuria.
Ehtii, mutta jos sitä läskiä on noin kertynyt, niin itsekuria ei varmaan riitä. Pitäisi pudottaa kaloreita summaan 1000-1500c/päivä (en suosittele normaalisti, mutta parin kuukauden dieettiin sopii), ja liikkua oikeasti. AP, aiotko yrittää, vai tulitko vain ahneena plösönä kyselemään ihmedieeteistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne makkarat millään liikkeillä lähde vaan laihduttamalla. Heinäkuun alkuun mennessä ehdit tiputtaa jopa 6-8 kiloa mutta vaatii itsekuria.
Ei vaadi itsekuria, jos osaa valita syötävänsä oikein.
Ei mitään toivoa :(