Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut paljon viime vuosina seksiä prostituoitujen kanssa. Kannattaako mennä testeihin, vaikka vaivoja ei olekaan?

Vierailija
06.05.2017 |

Olen siis käyttänyt runsaasti prostituoitujen palveluita noin neljän vuoden aikana kotimaassa ja ulkomailla. Kondomia olen käyttänyt yhdynnöissä, mutta en kun minulta on otettu suihin. Myös pimpsoja ja pyllyjä olen nuoleskellut aika estottomasti. Ehkäisy on pettänyt pari kertaa ja HIV-testissä kävin varmuuden vuoksi. Mitään vaivoja ei ole ollut joten onko ylireagointia ja ajan tuhlausta käydä testeissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaivoja niin itse en menisi. Syö välillä joku antibioottikuuri jos reissaat esim. Aasiassa. Ovat halpoja eikä reseptejä kysellä. Lähtee pikku pöpöt jos jostain tullut.

Vierailija
2/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä testeihin, vaikka aivoja ei olekaan?

Ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Saatat olla oireeton kantaja, esim. olet saanut HIV.n mutta ei ole vielä oireita.

Vierailija
4/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vakituinen elämänkumppani niin onhan se reilua käydä testeissä eikä tahalleen tartuttaa puolisoa.

Toisaalt valtaosalla prostituiduista on useampikin sukupuolitauti, samat asiakkat kiertää samoja tyttöjä. Eli jos sulla ei ole muita kumppaneita kuin prostituidut niin ehkäisy on aika turhaa.

Vierailija
5/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä testit kannattaa tehdä. Kuppa mukaanlukien. Viime vuonna meidän kunnassa pikkukylällä kuppatartunta. Ihan oli kotimaisia kontakteja.

Vierailija
6/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset näkee hepistäsi onko tartuntoja. Eivät olisi ottaneet suihin ja olisivat sanoneet. Itse peuhaan suomalaisten yhäreiden, sinkkujen jne. kanssa niin tautiriski huomattava joten testeissä joutuu usein käymään. Sinulla tuskin hätää.

Vierailija
7/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi