Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko onnelliseen avioliittoon mahtua ulkopuolisia?

Vierailija
06.05.2017 |

Olen mieheni kanssa ollut yhdessä viisitoista vuotta. Neljä lasta kasvamassa jo kohti aikuisuutta ja olemme edelleen sielunkumppaneita ja seksi on mahtavaa. Silti minulla on parikin miestuttavaa, joista mieheni ei tiedä. Tapaan heitä joskus (toistaiseksi ei ainakaan seksin merkeissä) soitellaan ja viestitellään ahkerasti. Kukaan miehistä ei tiedä toisistaan.

Sivusuhteet eivä t tunnu vääriltä mutta tiedän että mieheni ei niitä hyväksyisi.

Onko ketään kohtalotoveria?

N38

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että voi. Olen itse avioliitossa, meillä on kolme lasta ja naimisissa olemme olleet 17 vuotta. Minulla on ihastus, jonka kanssa olen pussaillut ja halaillut muutaman kerran. Ihastuminen on molemminpuolista ja olemme kaiken lisäksi työkavereita. Tätä ihastumista ei olisi tai se ei olisi näin "syvällistä", jos olisin avioliitossani onnellinen.

Olen helposti ihastuvaa tyyppiä. Tilanne on tällä hetkellä valitettavasti se, että intohimoinen rakkaus ja seksuaalista jännitettä puolisoni ja minun välillä ei ole. Toisin sanoen en ole halunnut miestäni moneen vuoteen. Arki sujuu kuitenkin suht hyvin. Saan iloa ja intoa ihastukseltani. Valitettavaa mutta totta.

Vierailija
2/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että voi. Olen itse avioliitossa, meillä on kolme lasta ja naimisissa olemme olleet 17 vuotta. Minulla on ihastus, jonka kanssa olen pussaillut ja halaillut muutaman kerran. Ihastuminen on molemminpuolista ja olemme kaiken lisäksi työkavereita. Tätä ihastumista ei olisi tai se ei olisi näin "syvällistä", jos olisin avioliitossani onnellinen.

Olen helposti ihastuvaa tyyppiä. Tilanne on tällä hetkellä valitettavasti se, että intohimoinen rakkaus ja seksuaalista jännitettä puolisoni ja minun välillä ei ole. Toisin sanoen en ole halunnut miestäni moneen vuoteen. Arki sujuu kuitenkin suht hyvin. Saan iloa ja intoa ihastukseltani. Valitettavaa mutta totta.

Tuolla tavalla uskoisinkin tilanteen yleensä menevän. Sepä tässä onkin kun minulla ja aviomiehelläni on suuri seksuaalinen jännite ja paljon todella hyvää seksiä. Siksi ihmettelen tarvettani pitää yhteyttä toisiin miehiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliseen suhteeseen voi kuulua ulkopuolisia, mutta onnelliseen suhteeseen ei kuulu se ettei niistä voi puhua.

Vierailija
4/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarkoita että olisi tyytymätön omaan parisuhteeseen kun nauttii muiden huomiosta. Se voi olla myös muuta tyytymättömyyttä joka heijastuu noin..

Musta rakkaus ja ihastuminen on niin monitahoinen asia, että sitä on hankalaa rajoittaa yhteen ihmiseen. Sun mies on sun sielunkumppani ja elät hänen kanssaan. Nämä muut täyttää sitten jotain muuta koloa sun elämässä. Ei se välttämättä ole väärin.

Vierailija
5/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nelosen kanssa samaa mieltä. Ihan yksioikoista tämä elämä ei saa olla. Ja rakkauselämä varsinkaan.

Terv. 2

Vierailija
6/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ollaan salasuhteessa/seksisuhteessa. Sitten mies saa tietää ja haluaa erota. Mitäs sitten? Miettikää kuitenkin mikä on panoksena jos lähtee vieraisiin pöytiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi