Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ennen (90- luku ja 20- luvun alku) oli paljon hyviä kotimaisia sarjoja. Mutta ei enää. Miksi nykyään tehdään vai reality- sarjoja???

Vierailija
06.05.2017 |

Hyviä sarjoja oli Kotikatu, Puhtaat valkeat lakanat, Ruusun aika, Tahdon asia, Metsolat, Blondi tuli taloon, Ihmeiden tekijät, Kovaa maata jne.

Viime vuonna tuli yksi hyvä suomalainen sarja, Sorjonen. Sitä edellisenä vuonna Mustat lesket ja Klikkaa mua. Suomalaiset rakastaa sarjoja, jotka voisi olla oikeassa elämässä tapahtuvia. Salatut elämät on ollut ihan liian raisu jo monta vuotta.

Miksei näitä sarjoja tehdä enää? Reality sarjat pois televisiosta!!! Mitä mieltä olette?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä juututaan pikku asioihin kuten kirjoitusvirheeseen?

Ap

Vierailija
22/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikaisista Syke on ollut mun mielestä ihan hyvä. Seitsemän tuli uusintana muutamia vuosia sitten eikä se ollut ollenkaan niin hyvä kun muistin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa näyttelijöitä on työttöminä, kun ei riitä töitä kaikille. Monet näyttelijät on joutuneet opiskelemaan uuden ammatin, kun ei ole töitä. Ja syynä se, kun enää ei tehdä juuri suomalaisia sarjoja. Esim. Lotta Lehtikari- taitava näyttelijä eikä nykyään näy missään. Tai Ville Keskinen Kotikadusta on hävinnyt jonnekin. Ja monet monet muut.

Vierailija
24/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

00-luku.

1900?

Vierailija
25/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000- lukua tässä nyt haetaan. Fiksuimmat ymmärsivät ihan itse.

Vierailija
26/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat on kyllä hyvä. Nämä uudet viihdeohjelmat on kyllä aika karseeta, hutaisten kaikki tehty. Pasila ja Itsevaltiaat olivat myös hyviä.

Iltalypsy takaisin!!!

Vierailija
27/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa oli myös koukuttava.

Ja sit tää mikä tuli vähä aikaa sitten niistä ero asunnoista, en muista tähän hätään nimeä.

Vierailija
28/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet Robaa?

Se eronneista pareista kertonut sarja oli Ex onnelliset.

Vierailija
29/29 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tumma ja hehkuva veri oli aika hyvä. tuli siinä joskus ysärin lopulla. Ja muistatteko Marienhofin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi