Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ruveta alkoholistiksi

Vierailija
06.05.2017 |

Maailma tuntuu kivemmalta paikalta kun on nauttinut pari olutta. Muita kohtalotovereita paikalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
2/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo. Tervetuloa! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on karu maailma jos oluella muuttuu kauniimmaksi.

Vierailija
4/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään sitten taivaassa joskus parin vuoden päästä, kun maksasi pettää!

Vierailija
5/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä alkoholistista, mutta suurkuluttajana elämä näyttää kauniimmalta.

Vierailija
6/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon tässä parasta aikaa itseäni komeammaksi ja seksikkäämmäksi. On niin helvetin itsevarma olo kun lähden baarikierrokselle. Otan sieltä naisen mukaani valomerkin jälkeen ja yritän panna sukkahousujen päältä kunnes nainen kertoo homman olevan helpompaa riisuuntuneena. Aamulla herään susikrapulaan ja nainen makaa tunnottoman käteni päällä. Puren käteni poikki ja lähden kotiin.

Vierailija
7/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden kokemuksella. kirjoitti:

En nyt tiedä suurkuluttajastakaan, mutta muutaman, kun silloin tällöin ottaa niin maailma tosiaan voi näyttää kauniimmalta.

Vierailija
8/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman drinksun jälkeen olen itsevarma, kaunis, huoleton ja kiinnostava ja haluan aina silloin tällöin tuntea itseni tuollaiseksi. Muun ajan olen epävarma, ruma, huolissani ja tylsä.

Vierailija
9/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuoden kokemuksella. kirjoitti:

En nyt tiedä suurkuluttajastakaan, mutta muutaman, kun silloin tällöin ottaa niin maailma tosiaan voi näyttää kauniimmalta.

Koffin mainoksessa sanottiin osuvasti: "Ensimmäinen maistuu aina parhaimmalta". Tosin joskus kunnon känni nollaa ajatukset tehokkaasti.

Vierailija
10/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea teidän vastauksia! Kiitos niistä. Seuraava kysymys onkin: Kehtaanko käydä kaupassa vaikka olen humalassa?

Terv. Ap

Vierailija
11/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin mutta näin työttömänä siihen ei ole taloudellisia edellytyksiä. Onpa kiva olla lauantaina yksin kotona kuivin suin, jippikaijee motherfuckers :(

Vierailija
12/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele alkomaholistin uraa. Harmituksen määrä ei sillä tiellä suinkaan vähene vaan päinvastoin. En ole nähnyt koskaan alkoholistia, joka olisi kertonut oman valintansa olleen kokemuksensa perusteella oikea.

Olet siis tekemässä virhettä.

Vierailija
13/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea teidän vastauksia! Kiitos niistä. Seuraava kysymys onkin: Kehtaanko käydä kaupassa vaikka olen humalassa?

Terv. Ap

Tietysti kehtaan. Vaasanaukion S-marketin asiakkaista todella moni on kännissä, sekakäyttäjistä puhumattakaan. Minähän näytän siellä suorastaan siistiltä. Voin kyllä käydä Stoccan herkussakin käytyäni ensin terassilla ja vaikka arkena.

Vierailija
14/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Ap

Joo kehtaa sillä kaupan myyjäkin voi olla pikkuisen humalassa launtai-iltana. Menee työpäivä mukavammin kun juo muutaman lonkeron takahuoneessa ja kuormastahan voi aina syödä.

Vierailija
15/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä wannabe alkkis kirjoitti:

Minäkin haluaisin mutta näin työttömänä siihen ei ole taloudellisia edellytyksiä. Onpa kiva olla lauantaina yksin kotona kuivin suin, jippikaijee motherfuckers :(

Ennenkin on osattu tehdä kotiviiniä ja -bisseä itse. Kiljusta ja pontikasta puhumattakaan.

Vierailija
16/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulee liskot kylään ei olekkaan enään niin kivaa. Itkukin siinä saattaa päästä.

Vierailija
17/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olutta ei susta alkoholistia tee, valitettavasti, tuskin tulet edes humalaan (riippuu tietty lajikkeesta ja juonti nopeudesta) tai sitten se ei pitkään kestä.

JOs alkoholistiksi haluat, tulee se aika kalliiksi, tavara pitää olla tujua kuten votkaa ja sitä on mentävä vähintään pullo päivässä. Menetät rahasi sekä tulee aikas paska olo. Eli se ei tilanteeseesi auta millään.

Ehdottamasi pari olutta varmaan auttaa, joten suosittelen pitäytymään siinä! Hyvää illan jatkoa!

Vierailija
18/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma tuntuu kivemmalta paikalta kun on nauttinut pari olutta. Muita kohtalotovereita paikalla?

Pari pulloa olutta ei ole alkoholismia. Alkoholin kuuluu rentouttaa, ja pari-kolme annosta on siihen hyvä määrä. Ongelma on siinä, jos se ei riitä, vaan menee pari viinipulloa sen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän