Tajutkaa, rasvoittuvaihoiset, että teidän ei kannata käyttää hoitavinta voidearsenaalia ja hehkumeikkivoidetta!
Ihan järkyttäviä korkeakiiltoisia naamoja voi olla muuten periaatteessa ihan ok huolitelluilla naamoilla.
Myönnän, ettei sopivan alusvoiteen/meikkivoiteen löytö rasvaihoiselle ole helppoa.
Kommentit (22)
Helposti rasvoittuva naama näyttää kiiltävältä ja ap ajattelee kiillon johtuvan tietysti... hehkumeikkivoiteesta. :D
Niin no se lärvi kiiltää vaikka mitä siihen laittaisin tai olisin laittamatta. Anteeksi, kyllä se minuakin harmittaa.
No me ei vaan osata, sorry.T:Säihky
Ja mikä diplomimeikkaaja sinä sitten olet, kun tuohon sävyyn huudat meille rasvoittuvan ihon omaaville? Minullakin on ollut rasvoittuva iho 14-vuotiaasta saakka, nyt olen mummoikäinen ja sama tilanne jatkuu edelleen. Olen kyllä oppinut, että tälle iholle ei ole OLEMASSA meikkivoidetta, joka näyttäisi siistiltä, joten enpä tuollaista tököttiä edes yritä käyttää. Ihoni näyttää parhaalta ihan ilman meikkiä tai kevyesti puuteroituna.
Vierailija kirjoitti:
Helposti rasvoittuva naama näyttää kiiltävältä ja ap ajattelee kiillon johtuvan tietysti... hehkumeikkivoiteesta. :D
No juuri näkemälläni kahvilanmyyjällä on selkeästi hehkupuuteri/meikkivoidetta.
Nenässä ihan normirasvankiilto ja poskipäät hehkuvat sen lisäksi pronssiinvivahtavasta glowing-tuotteesta.
Itselläni esim Lumenen ihonhoitotuotteet ovat kaikki pannassa kiiltoa buustaavina, vaikka muuten hyviä ehkä olisivatkin.
Ap
Mulla on luonnostaan kuiva naama, ja laitan siihen ihan raakaa arganöljyä aamuin illoin. En meikkaa ollenkaan, kun iho on muuten hyvä. Kiiltää jonkin aikaa joo, mutta parempi kiiltävä kuin kiristävä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnostaan kuiva naama, ja laitan siihen ihan raakaa arganöljyä aamuin illoin. En meikkaa ollenkaan, kun iho on muuten hyvä. Kiiltää jonkin aikaa joo, mutta parempi kiiltävä kuin kiristävä.
Ja jos joku miettii, miten tämä liittyi aloitukseen, niin mielestäni muillakin ihmisillä sellainen luonnollinen ja ehkä vähän kiiltävä naama on kauniimpi kuin jauhoinen kabuki-meikki.
No ap, annas joku esimerkkituote että millä sen kiillon saisi loppumaan? t:tahmanaama 11-vuotiaasta
Vierailija kirjoitti:
No ap, annas joku esimerkkituote että millä sen kiillon saisi loppumaan? t:tahmanaama 11-vuotiaasta
Itselläni We Care Icon Matt Wear long-lasting makeupia löytyy hamaan tulevaisuuteen asti meikkipussistani.
Ja hoitotuotteista Detrian Arctic Arbutin ikääntyvälle iholle (emulsio valkoisessa pumppupullossa) + seerumi silloin tällöin couperosan hoitoon.
Ei punoita eikä kiillä enää naama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni We Care Icon Matt Wear long-lasting makeupia löytyy hamaan tulevaisuuteen asti meikkipussistani.
Ja hoitotuotteista Detrian Arctic Arbutin ikääntyvälle iholle (emulsio valkoisessa pumppupullossa) + seerumi silloin tällöin couperosan hoitoon.
Ap
Menin sitten vastaamaan kysymykseen, mitä itse käytän ja heti alkoi tulla miinuspeukkua.
Pitäkää rasvanaamanne.
Yst.terv
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten olet löytänyt nuo tuotteet ja kuinka monia piti kokeilla, ennen kuin löytyivät?
T. 08
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten olet löytänyt nuo tuotteet ja kuinka monia piti kokeilla, ennen kuin löytyivät?
T. 08
Sanotaan, että kokeilemalla ja sattumalta. Vääriin meikkivoiteisiin ja rasvoihin mennyt varmaan nelinumeroinen luku elämän aikana. Olen nyt 40 v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri näkemälläni kahvilanmyyjällä on selkeästi hehkupuuteri/meikkivoidetta.
Nenässä ihan normirasvankiilto ja poskipäät hehkuvat sen lisäksi pronssiinvivahtavasta glowing-tuotteesta.
Itselläni esim Lumenen ihonhoitotuotteet ovat kaikki pannassa kiiltoa buustaavina, vaikka muuten hyviä ehkä olisivatkin.
Ap
Puhutkohan minusta? En töissä ehdi meikkailla, laitan aamulla puuteria jos jaksan mutta mitään glowing-tuotteita en käytä. Olen ajatellut lopettaa rasvoittuvasta ihoistani murehtimisen, kun en sille loppujen lopuksi paljon mitään voi, luulin että ketään muuta kuin minua ei kiinnostaisi minun ihoni rasvatasapaino. Pahoittelut jos naamani sai sinut noin pois tolaltasi. T. Tamperelainen kiiltävänaamainen kahvilanmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. 08Sanotaan, että kokeilemalla ja sattumalta. Vääriin meikkivoiteisiin ja rasvoihin mennyt varmaan nelinumeroinen luku elämän aikana. Olen nyt 40 v.
Ap
Suunnilleen noin arvelinkin! 😊
08
Luuletko sinä idiootti, että emme tuota tiedä?