Tunnustan.
Opin vihdoin ottamaan mieheltäni kunnolla suihin ja nielemään, nyt hän rakastaa minua ehdoitta.
Kommentit (5)
Mikäköhän pilailupostaus tääkin taas oli? Onkohan kaikki ihan ookoo?
Parisuhteen asiat vois kuulua sinne parisuhteeseen. Toivottavasti onkin tasapainoinen, jossa kumppanit saavat toteuttaa itseään ilman painostamista mihinkään, mitä itse ei halua.
Jos ei ole, pysykää omilla puolillanne, kunnes olette aikuistuneet riittävästi.
asdasds kirjoitti:
Parisuhteen asiat vois kuulua sinne parisuhteeseen. Toivottavasti onkin tasapainoinen, jossa kumppanit saavat toteuttaa itseään ilman painostamista mihinkään, mitä itse ei halua.
Katsoimme juuri fifty shades of gray elokuvan, joka jotenkin oudolla tavalla kiihoitti minua. Elokuvan jälkeen mies sitoi jalkani keittiön pöydän jalkoihin, painoi minut pöytää vasten makaamaann ja työntyi hyvin babyoillilla öljyttyyn anukseeni jäykällä siittimellään.
Maria hintikka auttoi minua osittain nauttimaan rakkaudentäyteisistä anaalihetkistä, koska hän sai minut vakuuttuneeksi siitä, että anaaliseksi kuuluu lapsiperheen arkeen ihan normaalina aktina.
asdasds kirjoitti:
Maria Hintikka?
Vierailija kirjoitti:
Kiva hei.
Niin mikä?
Kiva hei.