Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti minut kun lihosin 50 kiloo :(

Vierailija
06.05.2017 |

Yhteistä taivalta takana 17 vuotta. Kaksi ihanaa lasta. Paljon suunnitelmia vielä toteuttamatta ja paljon kokematta yhdessä.

Tällä kaikella ei vaan ollut mitään väliä, kun painoni nousi. Tottakai hävettää ja tekisin toisin jos tietäisin että näin käy.

Mutta silti. Kohtuutonta. Lohduttakaa minua

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset voivat psyykkisesti pahoin huonoissa liitoissa, kun eivät saa mieheltään arvostusta ja lihovat. Jos suhde on erittäin hyvä, motivaatio tsemppaamiseen on kovempi ja osa pysyy hoikkina tekemättä mitään.

Vierailija
42/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mieheni kun hän lihoi avoliittomme aikana n 40 kg. Istui päivät huoltiksella vetämässä roskaruokaa, marisi kotona kunnon ruoasta ja nautti sen sijaan suklaalevyn, muutenkin ruokamieltymykset ala- astetasoa, nakkeja ja lihapullia.

Mies ei välttämättä jätä kilojen takia, mutta niistä kohkaamista ei kuuntele sikakaan vinkumatta. Olen itse ottanut etäisyyttä joihinkin ystäviini kun kaikki keskustelut pyörivät heidän painonsa ympärillä tyyliin "olen laihtunut 800 grammaa, näkyykö se jo? Kymmenen kiloa pitäisi vielä saada pois mutta eilenkin meni taas suklaata koska...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai lihominen on ainakin osittain mun omaa syytä. Mutta salakavalasti alkoi painoa tulla lisää 3-4 kg vuodessa. kun mentiin naimisiin painoin 68 kiloo Ja nyt siis 120.

Ei mies puhunut mitään koko asiasta ennenko painoa oli sata

Ja nyt siis jätti mut. Ap

Ihan vittuilematta: kyllä se lihominen on kokonaan sun omaa syytä, koska sinä olet syönyt kaiken sen ruuan. 

Häiden jäkeinen lihominen ei ole mitenkään harvinaista. Mä olen usein miettinyt, että nuo tyypit katsovat päässeensä jotenkin "perille" kun "pääsivät" naimisiin. Siitä sitten syö itsensä liikkumattomaksi möhkäleeksi, koska sen kokee sallituksi. Joulukiloja jatketaan pääsiäiskiloilla, joita jatketaan grillikauden kiloilla ja kohta onkin jo kaamos ja pitää syösä enemmän suklaata. Ja sama uudestaan. 

Vierailija
44/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt laihdutat ne 50 kiloo (ihan oman terveyden vuoksi) ja aloitat elämäsi uudelleen. Toiset miehet rakastaa puolisoitaan ja toiset puolisoiden ulkonäköä. Etsi nyt sellainen joka rakastaa sinua eikä ulkonäköä.

Terveisin

Keski-ikäinen II tyypin diabetesta sairastava runsailla kiloilla varustettu mies

Vierailija
45/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän etten ole enään sama(nlainen) ihminen kuin se kehen mieheni silloin joskus rakastui. Mutta mikä tuntuu pahalta on se ettei miehelle ole näiden yhteisten vuosien varrella tullut mitään joka olisi pitänyt hänet tässä liitossa :(

Ap

"enään"

Tässä oikea syy lähtemiseen. Se on enää, ei enään. Taisi olla top3 ärsyttävimmistä kielioppivirheistä  tutkimusten mukaan.

Vierailija
46/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo, että koko meidän elämä pyöri viime vuodet mun lihavuuden ympärillä. Että ei ollut normaalia enää.

Mä en tunnista tätä olenkaan. Ehkä mies itse vaan aatteli mun läskejä koko ajan.

Ap

Oikeasti 50 kg ylipaino on niin valtava, että kyllä se vaikuttaa koko perheen elämiseen: koko ajan pitää etsiä hissiä, kun yksi ei jaksa kävellä portaita tai jaksa kävellä ylipäätään. Läähättää ja hikoaa koko ajan, eikä osallistu mihinkään fyysisiin aktiviteetteihin, joko siksi että ei jaksa tai siksi ettei mahdu mihinkään. Lihava usein juoksuttaa toisia kun ei jaksa / viitsi nousta peffaltaan.

Kuulostaako tutulta?

Vierailija
47/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo, että koko meidän elämä pyöri viime vuodet mun lihavuuden ympärillä. Että ei ollut normaalia enää.

Mä en tunnista tätä olenkaan. Ehkä mies itse vaan aatteli mun läskejä koko ajan.

Ap

Oikeasti 50 kg ylipaino on niin valtava, että kyllä se vaikuttaa koko perheen elämiseen: koko ajan pitää etsiä hissiä, kun yksi ei jaksa kävellä portaita tai jaksa kävellä ylipäätään. Läähättää ja hikoaa koko ajan, eikä osallistu mihinkään fyysisiin aktiviteetteihin, joko siksi että ei jaksa tai siksi ettei mahdu mihinkään. Lihava usein juoksuttaa toisia kun ei jaksa / viitsi nousta peffaltaan.

Kuulostaako tutulta?

Kuinkahan monen noin lihavan kanssa sulla on ollut suhde kun tuota tietoutta tuntuu tulevan kuin apteeki hyllyltä.  Joo, on totta että lihavuus ja huonokuntoisuus estää tai hankaloittaa asioiden tekemistä mutta lihavuudella ei ole kyllä mitään tekemistä passuuttamisen tai laiskuuden kanssa.

Lihavamies itsekin

Vierailija
48/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään on lapset ja raskaudet, joidenka vuoksi osittain olet lihonut. Mikähän on mieheni "tekosyy", joka on lihonut 40 kg? Väsynyt perunasäkki kotona vaikka ikääkään ei ole paljoa..