Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on sosiaalisesti hyväksyttyä haukkua ja arvostella vaikka täällä, mutta ei yksityisryhmissä

Vierailija
06.05.2017 |

Mikä mahtaa olla homman logiikka, täällä haukutaan, arvostellaan kaikki ja se on ihan ok, mutta auta armias, jos ihminen tekee sen yksityisryhmissä yksityisesti jeesustelijoita riittää. Ja en kaipaa kommentteja kuinka sinä et sitä ainakaan tee, jotkut kuitenkin tekee ja valtaosa naisia tälläkin foorumilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on niin paljon kaksoisstandardeja, että niistä ei ota erkkikään selvää. Enbuske pääsi aika lähelle.

Vierailija
2/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä ollaan anonyymisti ja aina voi suojella sitä haukkumista ja alistamista sillä että "se oli kuitenkin joku mies" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Jokainen menköön itseensä ja miettiköön mistä kumpuaa tarve halveksia ja arvostella muita. 

Vierailija
4/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmisiä tekin olette, kun täällä haukutte ja arvostelette. Joten turha vedota myöskään anonyymiyteen, ihminen ne viestit tännekin kirjoittaa.

Vierailija
5/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Jokainen menköön itseensä ja miettiköön mistä kumpuaa tarve halveksia ja arvostella muita. 

Huonosta itsetunnostahan se pohjimmiltaan kertoo. Hyvän itsetunnon omaavalla ei ole tarvetta mollata muita. Hän näkee itsensä ja muut arvokkaina ja pyrkii rakentavaan ja toista kunnioittavaan keskusteluun.

Muita julmasti arvosteleva ihminen on joutunut itse arvostelun, kiusaamisen, kaltoinkohtelun tms. uhriksi ja siirtää kokemaansa eteenpäin. Veikkaan että monet tällä palstalla ovat jääneet vaille rakkautta ja hyväksyntää lapsena. Monista halveksivista kommenteista  paistaa läpi ihmisten oma rikkinäisyys. Heille voisi sanoa: kerro lisää itsestäsi. Surullista.

Vierailija
6/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Täällä ollaan anonyyminä

2. Tuossa ryhmässä oli julkkiksia joiden on tarkotus olla näyttämässä hyvää mallia. Ja esim arman joka sen unelman puolesta silloin puhui oli haukkunut ulkomaalaisia.

Vierailija
7/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikista kaksinaismoralistista jeesustelua on se, että nostaa itsensä moraaliselle jalustalle ja sen jälkeen alkaa suu vaahdossa haukkuminen ja solvaaminen. Eli syyttää muita kuinka he on olleet asiattomia, mutta itse tekee sitä samaa.

Vierailija
8/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Tiettyyn rajaan asti voi heittää vitsiä mistä vain ja puhua tunnetusta henkilöstä negatiivisesti. Mun mielestä kaikki halventaminen on väärin, vaikkei sitä välttämättä laissa kielletä. Samoin toisesta kuvien jakaminen.

Musta ei ole väärin esimerkiksi arvostella panoaan, jos ei kerrota kuka kyseinen henkilö oli. Silti pidän arvostelutoimintaa lapsellisena.

Vierailija
9/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on tuomittavaa cheek antaa arvosanan naisesta, mutta samassa ketjussa raivoisan yläpeukutuksen ja hurraahuutojen saattelemana haukutaan homoksi, pienimunaiseksi kääpiöksi, ärrävikaiseksi sössöttäjäksi jne jne

Ettekö te huomaa kuinka kaksinaismoralistisia te olette?

Vierailija
10/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Täällä ollaan anonyyminä

2. Tuossa ryhmässä oli julkkiksia joiden on tarkotus olla näyttämässä hyvää mallia. Ja esim arman joka sen unelman puolesta silloin puhui oli haukkunut ulkomaalaisia.

-tämä palsta on julkinen

-suljettu ryhmä ei ole julkinen

-seiskan uutiset on palstamammoille totuuksia?

Vierailija
11/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se on tuomittavaa cheek antaa arvosanan naisesta, mutta samassa ketjussa raivoisan yläpeukutuksen ja hurraahuutojen saattelemana haukutaan homoksi, pienimunaiseksi kääpiöksi, ärrävikaiseksi sössöttäjäksi jne jne

Aiemmin en ole sanonut kenestäkään noista mitään pahaa, ihan omana tietonani olen pitänyt kaikki mahdollisesti heräävät ajatukset. Miksi enää kokisin tarvetta pitää korrektisti turvan tukossa, kun olen saanut tietää mitä he ajattelevat vaikkapa naisista ja vammaisista?

Vierailija
12/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, mitä siellä ryhmässä oikeasti on liikkunut. Jos vain jotain "oli hyvä pano viiskautviis" -settiä, niin ihan sama. Jos oikeasti on vaikka jaettu luvattomasti kuvia, niin ollaan jo ihan eri sfääreissä loukkaavuden suhteen.

Vierailija
13/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en ole sanonut kenestäkään noista mitään pahaa, ihan omana tietonani olen pitänyt kaikki mahdollisesti heräävät ajatukset. Miksi enää kokisin tarvetta pitää korrektisti turvan tukossa, kun olen saanut tietää mitä he ajattelevat vaikkapa naisista ja vammaisista?

Ok, tuntuu että ei vain haluta ymmärtää pointtia mitä ajan takaa eli joku on ollut asiaton ja kritisoidaan sitä ollaan itse asiattomia haukutaan ja solvataan minkä keritään. Miten nuo ihmiset on muka parempia kun ne jota he haukkuvat, mikä se logiikka on tuossa kaksinaismoraalissa?

Vierailija
14/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tänne kirjoittavien haukkujien nimet paljastettaisiin ja ne tulisi julkiseksi. Miksi anonyymiys tekee kaikesta muka hyväksyttävää, olisikin hauska nähdä kuinka ihmiset kaverit, tutut reagoisi kun saisi tietää mitä se Lissu kirjoittelee täällä ihmisistä. 

Vierailija
15/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt ettei ketju saanut paljon kommentteja, sama meno täällä on jatkunut tänäänkin. Aikamoisia tekopyhiä hurskastelijoita koko foorumi täynnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi