Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perhepäivähoitaja ei saa edes lomalla tai viikonloppuna olla rauhassa!!

Vierailija
07.07.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin sovittu 7.00. 22.15 on tullut multimediaviestejä joissa kuvia lapsesta. Törkeintä varmasti ollut kun vanhempi tullut ovesta sisään perjantaina 20.45 tuomaan paperia jonka olisi voinut tuona maanantaina kun tulee hoitoon.

Vierailija
2/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestejä ja soittoja tulee vanhemmilta. Vanhemmat eivät oikeasti tajua, että perhepäivähoitaja tekee työtä, ei ole elämäntapa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laittaa sunnuntaina viestin maanantai aamusta? esim. lapsi sairaana ei tule aamulla hoitoon vai ilmoitanko sit vasta maanantai aamuna?

Vierailija
4/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata, jos ei halua. Tai vanhemmille voi sanoa, että viikonloppuisin ja lomilla ei saa häiritä. Minulle taas ovat vanhemmat sanoneet, että varmaankaan minulle ei saa lomalla laittaa viestiä, mutta olen sanonut että saa. Kyllä minulla ainakin vapaa-aika tulee työaikaan ja työaika vapaa-aikaan. Jos saan työajalla maata tunnin sohvalla per päivä, niin kai minulla on aikaa olla puhelimessakin työasioissa minuutti sunnuntaina.

Vierailija
5/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse edes ajatellut häiritseväni jos esim laitan tekstarin illalla vaikka että "tullaan huomenna hakemaan jo klo 15" tms. Tulee mulleki työpuheluita virka-ajan ulkopuolella ja usein kurkkaan sähköposteja kotonakin.

Vierailija
6/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei odota niihin vastausta esim. sunnuntaina saman tien. Ja ehdottomasti maanantaita koskevat tiedot jo sunnuntaina, jos tosiaan ovat jotain oleellista (esim. sairaus tai muutos tuloaikaan).

pph

Vierailija
7/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka voisi laittaa kiinni viikonlopuiksi ja loma-ajoiksi?

Joku vanha kännykkä vaikka ja siihen joku superhalpa liittymä. "Siviilipuhelimen" numero sitten vaikka salaiseksi.

Näin minä tekisin, jos minulla olisi joku tuollainen työ, missä ihmiset saattaa soitella ja tekstailla silloinkin, kun en ole töissä.

Vierailija
8/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin soitetaan työasioissa iltaisin, lomilla, sairaslomalla. Ties million. Useimmiten vastaan, toisinaan en.

Vierailija
9/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään mitä asiaa mulle voisi tulla perhepäivähoitajan loman aikana.

Sunnuntaisin olen minäkin laittanut noita "lapsi sairaana" -tekstareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä